Skocz do zawartości

[siodło] jakie wybrać zamiast Selle Royal RVS 8549/T Concorde

k3k3

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć.

W ubiegłym roku kupiłem sobie Kross'a Hexagon'a V6 wyposażonym standartowo w siodło Selle Royal RVS 8549/T Concorde. I muszę przyznać, że dało mi trochę popalić na dłuższych odcinkach (często na mojej trasie pojawia się miejska kostka). Chciałbym kupić nowe w cenie 40-80zł, wybór jest widzę spory, jednak nie znam się i nie chciałbym kupić czegoś, co nie przyniosłoby poprawy a spowodowałoby jedynie wydanie pieniędzy.

Zatem proszę o doradzenie siodełka, które poprawiłoby komfort jazdy i jednocześnie w miarę pasowałoby do tego roweru (jestem świadomy że wyglądu sportowego ono nie będzie miało):

http://allegro.pl/listing.php/showcat?a_text_i[420][0]=&a_text_i[420][1]=&buy=4&change_view=1&distance=1&id=16448&listing_interval=7&listing_sel=2&offer_type=1&order=bd&postcode_enabled=0&state=0

Z góry wielkie dzięki.

Napisano

Wielokrotnie na takie pytania pada odpowiedź że wygoda siodełka to indywidualna sprawa. Każde dupsko jest po prostu inne - rozstaw kości itp itd.

Jedni wolą szersze inni wąższe. Musisz pomierzyć.

Napisano

Dzięki za odpwiedź,

w takim razie musze inaczej sformuować pytanie.

Czy poniżej wymienione siodełka mogą być wygodniejsze od aktualnego czyli:

Selle Royal RVS 8549/T Concorde

Które z nich będzie najlepsze?

SIODŁO VELO PLUSH(B) DLA WYMAGAJĄCYCH WYGODNE (2301677501) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

43,80zł

SIOD. SELLE ROYAL ŻELOWE RELAKSUJACE OSTRA PROMOOO (2301677448) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

54zł

SIODŁO VELO PLUSH MEN Z OTWOREM RELAKSACYJNE (2301677451) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

74zł