unc21 Napisano 1 Października 2011 Napisano 1 Października 2011 Witam, kupiłem rower w sklepie rowerzysta.pl, rozmiar ramy okazał się za duży. Rower przyszedł wczoraj, niestety kiedy kurier przyjechał nie było mnie w domu. Odebrał ojciec i mądrze postanowił skręcić go i wypróbować(przejechał ze 2 km). Ściągnął też folię z ramy, żeby lepiej wyglądał. Kiedy przyszedłem, okazało się ,że rower jest za duży. Nie nosi on śladów użytkowania poza tą pościąganą folią i ewentualnie kurzem na oponach. I teraz pytanie, czy sklep będzie robić problemy przy zwrocie? W regulaminie sklepu jest napisane, że w przypadku uszkodzenia opakowania mogą mi potrącić do 30 procent wartości roweru, co przy sumie 1600 zł nie jest małym wydatkiem. Zastanawiam się czy uda mi się go zwrócić, macie może doświadczenia tego typu? Do sklepu dzisiaj nie zadzwonię, bo w jest nieczynny. Bardzo proszę o opinie.
emmx Napisano 3 Października 2011 Napisano 3 Października 2011 Witaj Na początku koniecznie zadzwoń do sklepu. Sama niegdyś robiłam tam zakupy i z wymianą nie był najmniejszego problemu. Daj znać jak zakończyła się sprawa.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.