Skocz do zawartości

BigWodetzky

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia użytkownika BigWodetzky

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Od tygodnia
  • Collaborator
  • Pierwszy post
  • Conversation Starter

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Coś tam śmigam po bikeparkach czasami, nie są to jakieś wybitne loty ale coś tam skaczę. Więcej jeżdżę jakieś enduro np. RTrails w Węgięrskiej Górce. Czyli z tego co piszesz zostać przy tym Revelu i ew. poczekać na jakąś promkę bo za taką kaskę to warto faktycznie kupić ten tłumik.
  2. Przemyślę temat. Właśnie skończyłem przeglądać na YT filmiki po wymianach na te chargery i bardzo sobie chwalą po przejściu na te 2.1. O a tak jeszcze przy okazji. Lepiej zainwestować w tego chargera czy np. w Yari czy Lyrika? Na OLX w niewiele większych pieniądzach można dorwać właśnie te amortyzatory lub ew. FOX 36.
  3. No właśnie myślałem już o tym i nawet z tej stronki też patrzyłem dokładnie na to samo. Warto inwestować?
  4. Właśnie dzisiaj sprawdzałem na Reconie 150 i przy zamkniętym reboundzie czuć tą różnicę w powrocie. 0.2 0.3 sekundy to też nie tak wolno. Może ten typ tak po prostu ma? Może ja zapamiętałem, że to wolniej wracało sam już nie wiem. Ale problem tłumika kompresji dzięki twojej pomocy został naprawiony za co dziękuję.
  5. Dziwi mnie to, że bez dolnych goleni po zalaniu olejem była odczuwalna różnica w powrocie natomiast po złożeniu wszystkiego i pompowaniu znowu zaczyna kiepsko pracować 🤔. Przyglądałem się czy na tłoku nie ma jakiś widocznych wad ale wydawało się wszystko ok. Przy przekręcaniu reboundu ten trzpień w środku pracował normalnie tzn. chodził góra dół. Tak sobie myślę czy może nie założyć tego starego airshaftu 150mm i sprawdzić czy będzie różnica. Może po zmianie skoku ten tłumik jest zbyt krótki i po złożeniu wszystkiego w kupę daje to taki efekt?
  6. Tak. Przy okazji przesmarowałem wszystko. Z tego co pamiętam to na żółwiu bardzo powoli wracał do góry a teraz to szybko tak jakoś.
  7. Tłumik zaczął działać natomiast rebound po złożeniu wszystkiego, napompowaniu i ustawieniu na żółwika nie daje zbyt wiele. Przed założeniem goleni dolnych a po zalaniu lagi z tłumikiem olejem zrobiłem test i tłumikiem powrotu poruszałem kilka razy góra dół i na skręconym reboundzie wtedy było czuć różnice. Wydaje się, że wpływ na takie zachowanie może mieć napompowanie amortyzatora po złożeniu?
  8. Dokładnie tak. Olej 5wt golenie dolne w dół na wszystkich otwartych ustawieniach. Była to pierwsza wymiana oleju od nowości. Czyli jak rozumiem olej powinien wypełniać całkowicie przestrzeń w ladze między "główką" reboundu a uszczelką dolną tłumika?
  9. Nic nie połamane, nic nie jest uszkodzone. Dodam, że olej uzupełniłem w takiej samej ilości jak po zlaniu starego 1:1. Czyli może go być znacznie więcej niż jak manual wskazuje. Jutro powalczę. Bardzo dziękuję za szybką pomoc
  10. No właśnie wlałem wg. manuala 150ml. Dzisiaj dolałem jeszcze 10ml i poprawy nie widać. Wiesz może jaką ilością oleju wlać?
  11. Witam na wstępie chciałem się przywitać A teraz w czym problem: Po zmianie skoku ze 150 na 160 mm w amortyzatorze Revelation przestał działać tłumik oraz rebound. Przy okazji zmiany skoku wykonałem serwis olejowy. Tłumik zaczyna blokować dopiero powiedzmy w połowie skoku natomiast rebound nawet na skrajnych ustawieniach przestał pracować :( Czy ktoś się spotkał już z takim problemem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...