Skocz do zawartości

biker_matt

Nowy użytkownik GZ
  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia użytkownika biker_matt

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Collaborator
  • Pierwszy post
  • Conversation Starter

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Może się nie opłaca ale nie patrzę na to, a do tego nowe MTB za 3k raczej mnie nie interesuje. Chcę pozmieniać lekko charakter do jazdy po lasach obok i przede wszystkim zostawić ten rower w rodzinie, żeby kto chce to mógł pojeździć. Obecnie i tak kupuję jeszcze inny rower do innych zastosowań. To ten z Twojego linku co zamontowałeś? Myślę o nim cały czas też ale on na jakichś mniej popularnych stronach jest tylko dostępny. Chodzi mi o działanie na lekką wagę żeby był to amor, którego pracę się poczuje na kamieniach przy 65 kg jeźdźca
  2. ok to chyba zdecyduję się na 100 mm powietrzny pomiędzy tymi: Czym różnią się te modele? 1. https://www.centrumrowerowe.pl/amortyzator-rowerowy-rock-shox-recon-silver-rl-solo-air-pd22676/?v_Id=143372 2. https://www.centrumrowerowe.pl/amortyzator-rowerowy-rock-shox-judy-silver-tk-pd21253/?v_Id=155113
  3. a nie złamie się rama? Głowka ramy też się zwiększy kąt
  4. a co może się z tym wiązać?
  5. o fajne. Mało na rynku tych 80 mm. Czuć różnicę w pracy od seryjnego?
  6. To co 80 mm powietrznego z miękkim ugięciem pod małą wagę proponujesz?
  7. Właśnie zauważyłem że te 28 i 29 cali się przeplata w tych samych obręczach. Dobra ten 100 mm na razie wygląda ok. Względem seryjnego lekko podniesie mi przód?
  8. No takie 2.0 bym mógł mieć. Szerszych bym nie potrzebował w tej przeróbce. A co z tym amorem? To co pod moje koła 28 cala? Może być skok 80-100. Na większy się nie rzucam bo jak mi się spodoba MTB bo takiej przeróbce to się rower cały kupi... To ten z linku może być ale rozmiar kół 27,5? A czy można te amory 100 mm już wstępnie opuścić o ok. 20mm aby były długie na 80 mm? Gdzieś wyczytałem o takim zabiegu czy mi się pomyliło z czymś innym?
  9. myśle o zakresie 50-55. Może aby bardziej odczuć zmianę pierwszą oponką byłaby Conti Race King 2.0 lub 2.2
  10. Witam forumowiczów, chcę przerobić tego crossa bardziej w stronę MTB. Pierwszą rzeczą do zmiany będą opony, amor i kiera. Może później przedni blat na 1x (jak coś polecacie w tym temacie to dajcie znać) Chciałbym się Was polecić na jaki amortyzator wymienić w okolicy 1k zł z tego roweru aby przerobić go nieco bardziej w stronę MTB. Mam już prawie wybrany ale nie wiem co z rurą sterową no i rozmiarami. - https://www.centrumrowerowe.pl/amortyzator-rowerowy-rock-shox-recon-silver-rl-solo-air-pd22676/?v_Id=155126 - Nie wiem jak się to dobiera. Ważę 60 kg i chciałbym aby płynnie chodził od samego poczatku bo na tym w serii nie czuję działania - wytrzepuje mnie jakbym miał gravela i ugina się jak sobie robię specjalne pompki... Zmienię mostek na 60-70 mm i może od razu kierownicę. Mostek z serii już leży równolegle do podłoża ale jestem wyciągnięty jak struna i dziwnie się skręca. No i czy da radę zrobić całość samemu w ramach weekendowego dłubania przy rowerku? Dajcie znać czy jest sens się za to zabierać mając narzędzia ogólne, tzw garażowe czy trzeba do serwisu oddać. Jeśli ktoś robił podobną rzecz z podobnego modelu proszę o podpowiedzi. Tutaj specyfikacja z modelu 2022 ale chyba jest to samo w moim: Specyfikacja techniczna Rama Rama: 700C / ALU 6061-T6 /MĘSKA Dostępne rozmiary: 19" Kolory: GRAFITOWO-NIEBIESKI Widelec przedni: SR SUNTOUR NVX / BLOKADA HYDRAULICZNA Z DŹWIGNIĄ NA KIEROWNICY / SKOK 75MM Komplet sterowy: AHEAD FSA NO.10 / 1-1/8" / WEWNĘTRZNY Koła Piasty: SHIMANO TX505 / 32H / CZARNE Obręcze: STARS / DISC / ZAKUWKI / CZARNE Szprychy: SAPIM LEADER / NIERDZEWNE Opony: SCHWALBE SMART SAM / ACTIVE / 28X1.65 Dętki: SCHWALBE / AV Napęd Mechanizm korbowy: SHIMANO MT210-2 / 46X30T / ZINTEGROWANA OŚ / OSŁONA Suport: - Przerzutka przednia: SHIMANO ACERA T3000-2 Przerzutka tylna: SHIMANO ALIVIO M3100 SHADOW Dźwignie przerzutek: SHIMANO ALTUS M2010/SHIMANO MT401 Wielotryb: SHIMANO HG200-9 / 11-36T Łańcuch: KMC X9 Ilość biegów: 18 Komponenty Hamulce: SHIMANO MT410 (DISC BRAKE) Dźwignie hamulca: SHIMANO ALTUS M2010/SHIMANO MT401 Błotniki: - Pedały: UNION / ALUMINIOWY KORPUS I RAMKA Kierownica: ZOOM / RISER / 31.8MM Chwyty kierownicy: RASSO ERGONOMIC / ALU LOCK Wspornik kierownicy: UNO GRADE COMFORT / REGULOWANY / 31.8MM Siodło: SELLE ROYAL SHADOW+ / ROYAL GEL Wspornik siodła: KS EXA FORM / AMORTYZOWANY Podpórka: STANDWELL / ALU / REGULOWANA Bagażnik: - Oświetlenie: - Inne: DZWONEK Waga: 14,90 kg
×
×
  • Dodaj nową pozycję...