Skocz do zawartości

Kuuba

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia użytkownika Kuuba

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Reaktywny
  • Pierwszy post
  • Conversation Starter

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Ok, dzięki za wyczerpujące odpowiedzi Faktycznie, żeby było idealnie to są potrzebne minimum dwa rowery I chyba właśnie tak zrobię. Scotta się pozbędę a do szybkiej jazdy sobie gravela jakiegoś taniego ogarnę, a w teren nowego mtb
  2. Wiesz co, już sprawdzałem jakiś czas temu te części które będę musiał wymienić i wychodzi to jakieś 1k z robocizną w serwisie, więc dlatego pytam czy to ma sens Samej korby nie mogę zamienić. Do tego muszę kasetę wymienić, manetkę, i przerzutki przednią i tylnią, oraz pewnie łańcuch.. O co chodzi z tym najtwardszym przełożeniem i z tymi wartościami obok napędów? Ja kompletnie zielony jestem w tym temacie, i mam zamiar poszerzyć wiedzę
  3. obecnie mam taką konfigurację Korba: Shimano FC-MT2102, 2-częściowa, 36/22T Suport: Shimano BB-MT500, Hollowtech II, gwintowany Napęd: 2x9 (kaseta 11–36T) Przerzutka przednia: Shimano FD-M2020-TS, obejma 31,8 mm I pytanie takie, czy jest sens pakować w ten rower jeszcze kase, czyli wymienić na nowy napęd 3x9 fc mt210. ( scott aspect 950). czy kupić nowy rower 1x12 i dorzucić korbę np. 34 ogólnie co myślicie o tym rowerze, warto inwestować czy olać temat
  4. Masakra jakie zawiłości tutaj są... A może w tym scott aspect wymienić ten napęd na 3x9, i kupić dodatkowo ten nowy rower 1x12? Jest w tym sens Panowie? Ogólnie ten scott aspect nie jest jakimś rowerem WOW, jest wystarczający do mojej jazdy ale chciałbym coś innego z lepszą geometrią ramy, bo w tym scott to jest taka zwyczajna ta geometria... Dziękuje wszystkim za poświęcony czas W sensie co to znaczy konfiguracja napędu? Zwykle jężdżę na przedniej 2.. Zauważyłem że na górkach jak zjeżdzam, i mam z tyłu na 9 biegu, to czuje że przydałaby się ta przednia 3
  5. A gdyby w tym nowym rowerze 1x12, zmienić przednią korbę na więcej zębów? co myślisz? Chciałbym uniwersalny rower na teren oraz asfalt w zadowalającej prędkości. ten scott aspect to jakoś nie jest mój najlepszy rower, oceniłbym go na dosyć średni. Co poradzić, lubię szybko jeździć w terenie, oraz ze zjazdów, a w 2x9, brakuje mi przełożeń. Problem w tym że ten scott aspect to taki standardowy tani rower, a chciałbym coś lepszego w końcu, a nie potrafię znaleźć dobrych rowerów z 3x9 napędem. Więc pomyślałem o kupnie nowego 1x12, i już mieć jak jest
  6. Śmigam praktycznie po każdym terenie, zarówno asfalt jak i teren leśny, nie ma dużo wzniesień ale kiedy są to jak zjeżdżam to brakuje mi prędkości po prostu. Chciałbym mieć większe przełożenie żeby jeździć szybciej jak zjeżdżam z górki, czy jadę po prostu po płaskim terenie. Dlatego się zastanawiam czy jest sens zmiany napędu z 2x9 na 3x9, w rowerze scott aspect 950, czy może kupić inny rower np taki: https://www.greenbike.pl/rower-orbea-laufey-h10-29-gorski-mtb-w-100-gotowy-gratis-p-9036.html?gad_campaignid=2031114698 Z napędem 1x11
  7. Witam, zastanawiam się nad wymianą napędu z 2x9 na 3x9, i czy to ma jakikolwiek sens? Czy lepiej kupić nowy rower z napędem 1x11?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...