Skocz do zawartości

spinner

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia użytkownika spinner

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Od miesiąca
  • Od tygodnia
  • Collaborator
  • Dedicated Rzadka
  • Reaktywny

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Super, dziękuję bardzo, zatem zostaje z Aspre 2 i to jego kupię. Jestem bardzo wdzięczny za pomoc!
  2. Super, dziękuję bardzo za porady. Zdecyduję się na zakup Aspre, bo geometria roweru bardziej mi pasuje, niż Boreasa – Boreas ma krótszą ramę, siedzi się bardziej pionowo. W salonie, w którym będę kupować rower, jestem dogadany na 4300 za Aspre 2 i zaproponowano mi też Aspre 3 za 5300. Czy warto dopłacać tysiąc złotych do Aspre 3? Czy osoba, która przesiada się na gravel, dostrzeże różnicę między Aspre 2 a Aspre 3?
  3. Zastanawiałem się jeszcze, co ewentualnie dałoby mi zwiększenie budżetu? Dalej prosiłbym o podpowiedź ws. różnicy między Boreasem Lite a Boreasem „zwykłym”, ale też zauważyłem, że sklep ProRowery oferuje raty 50x0%, więc jeśli różnica jakościowa między rowerem za 4400 i za 5300-5400 jest bardzo zauważalna, to mógłbym się zastanowić nad dosypaniem gotówki. Czy warto stawiać na Orbeę na Tiagrze albo Ridleya na GRX?
  4. Super, bardzo dziękuję Ci za tak klarowne wyjaśnienie. Przejadę się, by zobaczyć Aspre i Boreasa, choć pewnie skuszę się na Boreasa – w moim rozmiarze jest o ~400 zł tańszy, niż Aspre, na którego promocje się skończyły. Pozwólcie, że zapytam jeszcze, jaka jest różnica między Boreasem 2 Lite z 2023, a Boreasem 2 z 2024 roku? Jeden katalogowo kosztował 6499, drugi 7999, ale jak patrzyłem na podzespoły to różniła się tylko (aż?) rama i materiały, z jakich powstała.
  5. Naprawa rzeczy, o których pisał właściciel roweru, to zakładam kwestia ~500 złotych? Sensowna piasta to ~200-300 zł, klocki to ~50-100 zł, serwis ~100-150 zł + ewentualnie smarowania, itd. Dobrze to +/- wyliczyłem? Czy bylibyście mi w stanie też podpowiedzieć, na ile opłaca się dorzucać kasę do Eskera 4.0 za ~3600 do Boreasa czy Aspry za ~4200-4500? Czym się te rowery różnią, na ile one się różnią i czy to Aspre jest z nich najlepszym wyborem? Dziękuję bardzo za pomoc! 🤜🏼🤛🏼
  6. A jak oceniacie np. tę używkę? Ten Giant jest wart swojej ceny czy raczej muzeum? https://www.olx.pl/d/oferta/giant-toughroad-slr-gx-o-CID767-ID14PzMy.html?isPreviewActive=0&sliderIndex=1
  7. A mieszcząc się w budżecie, patrząc także na używki?
  8. Ja jeździłem i na gravelach, i na szosach. Zdaje sobie sprawę z tego, jak się na nich jeździ i jaki może być dyskomfort. Wiem, na co się piszę, dlatego proszę o poradę ws. wyboru konkretnego modelu. Co z tego, co podrzuciłem wyżej, byłoby najlepszym rozwiązaniem? A może polecilibyście jakiś inny gravel w budżecie ~3000-4000 zł?
  9. Czy geometria crossowa sprawia, że rower jest bardziej zbilżony charakterystyką do szosy? Czy na co to wpływa? Czyli pewnie w moim przypadku skończy się na bardziej uniwersalnym gravelu. W granicach ~3000-4000 zł z nowych rowerów warto szukać czegoś poza Feltem i Eskerem? Może Kellys Soot? Co jest najbardziej rozsądnym wyborem w tym przedziale cenowym? Patrzyłem jeszcze na rynek rowerów używanych w Warszawie. W granicach ~3000 zł jest używany Romet Boreas 2, ale też np. taki Giant – https://www.olx.pl/d/oferta/giant-toughroad-slr-gx-o-CID767-ID14PzMy.html?isPreviewActive=0&sliderIndex=1 Na pierwszy rzut oka laika wygląda fajnie. Czy warto się nim zainteresować?
  10. Hej! Przymierzam się do zakupu pierwszej szosy lub gravela i nie chcąc wydawać na start dużych pieniędzy myślałem, by kupić rower w sklepie oferującym raty 0%. Mam 180 cm wzrostu, ważę obecnie ok. 93-95 kg z tendencją spadkową:), i szukam roweru, na którym będę jeździć na rekreacyjne przejażdżki w granicach 50-80 kilometrów w okolicach Warszawy, więc raczej po płaskim terenie, z rzadka wybierając się np. w Karkonosze czy Bieszczady. Skłaniam się ku szosie, bo zdecydowanie częściej będę jeździć po asfalcie, ale jeśli jest fajny gravel w tym budżecie, też przyjmę, bo żona lubi jeździć po szutrze/lesie, a tam na szosie mogą być ciężary. Nie wydając kosmicznych pieniędzy chciałem kupić przyzwoity rower, na którym spokojnie przejeżdżę sezon lub dwa. Chciałbym poprosić o pomoc we wskazaniu, który z tych rowerów miałby najwięcej sensu, informację, dlaczego ewentualnie warto dopłacić do którejś z droższych opcji oraz odpowiedź na pytanie: czy używane rowery z szybkich rowerów są w ogóle godne uwagi? Dzięki za pomoc! SZOSA: https://szybkierowery.pl/produkt/koga-flyer-shimano-105-r-56/ – używany, tani, 1799 https://szybkierowery.pl/produkt/cannondale-six-carbon-ultegra-r-56/ – używany, średni, 2999 https://szybkierowery.pl/produkt/centurion-hyperdrive-ultegra/ – używany, droższy, 3499 https://www.centrumrowerowe.pl/rower-szosowy-orbea-avant-h60-pd33782/ – nowa Orbea, 3999 https://szybkierowery.pl/produkt/sensa-modena-disc-tiagra-black-2024/– nowa Sensa, 3799 https://szybkierowery.pl/produkt/sensa-emilia-tiagra-2024/ – nowa Sensa, 2499 GRAVEL: https://www.centrumrowerowe.pl/rower-gravel-felt-broam-60-pd38835/ – nowy Felt, 2999 https://kross.pl/esker-4-0-krx-niebieski-czarny-polysk – nowy Esker 4.0, 3599
×
×
  • Dodaj nową pozycję...