Skocz do zawartości

can

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika can

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Od miesiąca
  • Reaktywny
  • Od tygodnia
  • Dedicated Rzadka
  • Pierwszy post

Ostatnio zdobyte

1

Reputacja

  1. trafiony zatopiony na buycycle, nowka rozmiar M 💪🏻😀 jest MEGA, i jeszcze wyglada. Faktycznie geo na innej planecie vs 15 lat wstecz 😱 dziekuje za pomoc zwlaszcza NerfMe i ide jezdzic
  2. Właściwie już się zdecydowałem na craggera ale jeszcze wpadł mi giant fathom 2 z 2023 - jest sens rozważyć?
  3. ok, poszukalem troche mocniej i znalazlem dobra promke na craggera 7, ale mam problem z rozmiarem. przy moim prawie 180cm i 84 przekroku jestem idealnie w srodku. znalazlem wymiary starego speca ktory jako 17" byl fajnie zwrotny, ale moim zdaniem jednak mocno maly na co dzien i pod gore. moze jestes - lub ktos jest w stanie pomoc i porownac geometrie craggera z tym specem? chodzi mi o wielkosc, czy M i L beda wieksze od speca i jak mocno. z Radona odpisali mi standard, ze jak chce zwrotnie to M, a jak dostojnie to L tu wymiary speca: pozdr
  4. Dzieki, bonero widzialem i tez biore pod uwage. Jest jeszcze eccentric alu 29, rocznik 24 do wyrwania w kasie do 5k, ale nie bardzo moge znalezc wiecej recenzji. Warto?
  5. czesc wszystkim, standardowe pytanie 'co kupic' bio: 180cm, 42 lata, przekrok 85cm, waga 77kg. ostatni rower na ktorym jezdzilem to spec p2 all mountain z 2009 roku w przymalym rozmiarze 17 i kolach 26 z super geometria ktora wtedy byla dziwna a dzisiaj widze ze jest normą. rower pomimo ze byl mega wygodny i super zwrotny w górach w dół to jest na dzisiejsze standardy przymaly i tak sie tez na nim zawsze czulem, wiec po 13 latach wlasnie przekazalem go 12 letniemu synowi, a sam chce cos nowego. jazda: jestem realista wiec na co dzien bedzie grana jazda po mazowieckich łąkach i lasach, ale udalo sie do tej pory tez poprobowac wjechac (wepchnac:) i zjechac po Beskidach, np z Klimczoka czy Magurki Wilkowickiej i mam olbrzymia ochote na wiecej technicznej zabawy po korzeniach i stromych zjazdach. Z drugiej strony rower musi byc w stanie jechac sprawnie po plaskim i pod gore a na asfalcie nie moze zabijac pozycją. Duzo czasu spedzam tez w Dolomitach i mam mega ochote pojezdzic tamtejsze trasy, ktore w wiekszosci zawieraja w sobie dlugie przejazdy po halach, szutrach albo podjazdy po mocno zniszczonym asfalcie ze sporymi dziurami. A potem nastepuje zjazd i techniczna zabawa, ktora mnie mega pociaga:) chcialbym zeby rower byl mozliwie lekki, wygodny, dawal szanse pojezdzenia 50+km w sobote czy niedziele laczac spokojny dojazd z agresywnym zjazdem albo jakas bardziej techniczna zabawa po lasach. carbon odpada, budzet max 1300€/5k PLN, moga byc poprzednie roczniki. Na ten moment rozwazam 3-4 rowery: radon jealous al 9 - fajna niska waga, super osprzet, dobra cena, ale jak to da rade na zjazdach? https://www.bike-discount.de/de/radon-jealous-al-9.0-4 radon cragger 7 - spelnia wiekszosc wymagan i mega mi sie podoba (zwl 8 z DVO!) ale mam watpliwosci co do plaskiego i podjazdow. https://www.bike-discount.de/de/radon-cragger-7.0-3 canyon gc - pewien kompromis miedzy jednym i drugim spec chisel - moge kupic nowego w cenie ~1k€, ale przy w/w radonach wypada naprawde slabo wyjawszy rame poczytalem juz chyba wszystko co bylo na forum i pewnie kazdy z w/w rowerow to bedzie dla mnie sprzet ponad dzisiejsze potrzeby, niemniej tym razem obiecalem sobie ze jak kupie to zaczne serio jezdzic i chcialbym naprawde dopasowac sobie sprzet pod siebie. gravele i jakies lajtowe crossy odpadaja - wole kompromis na asfalcie i potencjal w gorach niz odwrotnie. z gory dzieki za porady i przemyslenia!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...