Skocz do zawartości

reykard

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Warszawa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika reykard

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Od roku
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Właśnie EBC Yellow mi się skończyły po 10 tys. km, może dlatego że tarcze nawiercane i nacinane, a samochód ponad 2 tony. XC100F, AFLY - dzięki za podpowiedzi w temacie. Rower mam stary, konwersja średnio urodziwa, dlatego podszedłem do tematu budżetowo i zakupiłem używane graty, ale w jednym miejscu jako komplet. Większa szansa, na to, że wszystko da się złożyć
  2. Oczywiście używane graty również mile widziane. Sprawny używany zestaw to najbardziej budżetowe rozwiązanie, żeby mieć coś wyższej półki w rowerze i to jest fakt. Mam tylko obawy co du tych gazowych amortyzatorów. Olejowe mają lepsze opinie. Niby połowa rynku to gazówki, ale jednak wymagają więcej troski. Jak puszczają uszczelnienia to kaplica. Generalnie muszę usiąść i poczytać z czym to się je, bo moja wiedza jest w temacie rowerowego serwisu nikła. Ile taki zestaw klocków EBC kosztuje i na ile wystarcza? Kiedyś kupiłem komplet klocków tej firmy do samochodu. Kosztowały 1000 ,ł na dwie osie i hamowały świetnie, ale skończyły się po 10 tys. km.
  3. Dodatkowym problemem jest brak możliwości zamontowania tarczy hamulcowej na kole, które posiadam, czyli ono i tak jest do kupienia. Chyba, że pozostanę przy tych V-brake co mam, hamują dość dobrze. Poza tym na mojej obręczy nie wykłada się najlepiej opona 2.0. Ale jak tak sobie to wszystko orientacyjnie dodaję, kosztowo nie wychodzi najlepiej i nadal rower du.y nie urywa. Może rzeczywiście podejść do tego budżetowo, bo baza jest słaba. A zakup używki to loteria...
  4. Tył mam 28 cali, nie ma tutaj możliwości edycji posta? Nie jestem pewien, jak to będzie pasować i czy samodzielnie to rozgrzebywać. Może lepszym pomysłem będzie zlecić taki serwis tym, co się na tym znają. Rozkręcą, zamówią części - będą wiedzieli co konkretnie, i po sprawie. Może ktoś, kto ma większe pojęcie o takich serwisach to jakoś orientacyjnie wycenić? Pytam o amortyzator do koła 28 (zaproponowany RST Vibe 800 zł), oraz sensowna reszta typu: tarcza, zacisk, manetka, mostek regulowany (ze względu na rodzaj ramy), i inne niezbędne graty?
  5. A one bywają również jako powietrzno-olejowe? O tych gazowych czytałem tutaj różne komentarze i niezbyt przychylne opinie. Amortyzatory są sprzedawane razem z osią? Jakie konkretnie koła będą do niego pasować? Tył mam 38 cali 2.0, większe/szersze już się nie mieszczą.
  6. Cześć, W ubiegłym roku wykonałem konwersję do e-bike mojego dość wiekowego unibike. Wykorzystuję go jako środek lokomocji do pracy (42 km dziennie). Silnik 250 W +++++, alkumulator 24 Ah Przejechalem w ubiegłym roku 6000 km. Tak naprawdę najbardzziej przeszkadzają mi w tym zestawie dwie rzeczy: przedni amortyzator oraz brak hamulca tarczowego. Fabrycznie ma zamontowany widelec SR SUNTOUR NEX 4610. Mam zamiar zamontować do niego przedni amortyzator lepszej jakości. Przy okazji można by również ogarnąć hamulec przedni, wymienić na tarczowy hydrauliczny. Ktoś ma doświadczenie z tego typu modyfikacjami w takim rowerze? Tzn co minimum warto by wrzucić, żeby to miało sens? Zdaję sobie sprawę, że koszt takiego zabiegu przekroczy wartością wielokrotnie samą bazę e-bike, ale chciałbym podejść do tego budżetowo. Drogi po jakich się poruszam to ścieżki rowerowe, las, drogi asfaltowe gminne o niskim natężeniu ruchu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...