Skocz do zawartości

ElectronBadger

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia użytkownika ElectronBadger

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Pierwszy post
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

11

Reputacja

  1. Dziękuję wam za odpowiedzi. Trochę się niejasno wyraziłem z tym jeżdżeniem po mieście. Nie miałem na myśli commutera, tylko jazdę po droga rowerowych na terenie miasta i poza nim. Uwagi o oponach cenne. Przemyślałem sprawę i jednak szosa z wąską oponą to nie dla mnie. Ale dzięki waszym poradą klaruje mi się inny pomysł, dzięki!
  2. Witam, Mam już mój ulubiony rower wyprawowy (bardzo zmotany Marin Muirwoods + 2 komplety kół - na lekkie i ciężkie wyprawy), mam w nim wszystko, czego potrzebuję od roweru wyprawowego. Jest wspaniały, tylko wooolny (bo ciężki jak cholera). Teraz szukam roweru do codziennej jazdy po mieści i na szybkie wypady wokół komina, 100-150 km. Teren: głównie drogi rowerowe/asfalt, czasem leciutki szuter. Jazda na lekko, dwa bidony + mała podsiodłówka na pompkę i inne serwisowe gadżety. Napęd 2x. Preferowane hamulce mechaniczne/cantilever. Budżet do ok. 5 tyś. Używka jak najbardziej wchodzi w grę. Czarny, jeśli to tylko możliwe 🖤 Rozważam: którąś Sensę (Romagna/Trentino) - z tego co widzę mają super stosunek cena-jakość, szosę fitness albo allroad (nowy Canyon?). Bardzo podoba mi się Ridley X-Disc (cyclocross, mam wątpliwości jak z wygodą na dłuższe trasy). Wiem, że każdy z nich to trochę inna bajka, ale nie bez powodu czuje się nieco splątany w tym procesie decyzyjnym. No i tu mam problem: klasycznego gravela nie chcę (chociaż znalazłem fajnego Marina Gestalt 2 w wersji, która pasuje do moich wymagań), ale mam wątpliwości co do opon < 35 mm (jestem przyzwyczajony do szerszych). Czy 28, max 30 mm wystarczą do takiej jazdy? Potrzebuję pojazdu uniwersalnego, co przy krawężnikach i dziurach w asfalcie nie klęknie. Pomóżcie 😁
  3. Ja do tej pory używałem pancerzy Jagwire (CGX-SL), teraz przesiadam się na pancerze i linki z teflonem Clarksa.
  4. Marin Muirwoods w wersji bikepackingowej. W porównaniu z aktualną wersją - ten na zdjęciu nie ma jeszcze błotników SKS Bluemels, ma kasetę Sunrace 11-51 (obecnie Microshift 11-48) i nie ma bocznych koszyków Blackburn Outpost Cage (z przodu) i Topeak VersaCage (z tyłu). Ot, taki osiołek na wyprawy. Mam go też w wersji lighter&faster na szybsze wypady 1-2 dniowe - bez bagażnika, błotników, z większą tarczą (38T) i na lżejszych kołach (Ryde Rival 23 + WTB Riddler 45).
  5. Super, dziękuję. Będę szukał innych ramion. Rozwiązanie z napinaczem podoba mi się.
  6. Dziękuję! Co do widelca - bardzo chętnie zacznę w tym kierunku. Co proponujecie pooglądać? Raczej alu. Sandały noszę czasem w górach, kapelusza nigdy nie miałem, brodę mam, ale niefikuśną, więc nie wiem, czy się łapie na 1x1 Od dwóch rowerów jeżdżę w zasadzie tylko na 36x15, więc pozbycie się zbędnego żelastwa wydaje mi się fajnym ruchem. Więc chyba tak Co do m6000 - czy da się kupić same ramiona bez tarczy? Nigdzie takiej nie widział, wszędzie m6000-2 lub -3 tylko..
  7. Witajcie, Potrzebuję waszej porady. Mam krosowego Kands Maestro (rama: 19"), delikatnie już odchudzonego. Jeżdżę nim po mieście, do pracy i w lekki teren. Mam zamiar stopniowe przerabiać go na lekkiego i w miarę uniwersalnego miejsko-crossowego single speeda. Transformacja stopniowa, w kilku etapach. Nadal zastanawiam się, czy docelowo nie pójść w pasek. Zakładając, że nie - plan jest taki: etap 1: konwersja 3-9 do 1-9: suport SHIMANO BB-R9100, korba SHIMANO FC-M7000, zębatka narrow-wide EKFan bcd 96A (36z) etap 2: konwersja 1-9 do 1-1: co dać na tył (15z)? jaki łańcuch? etap 3: zmiana ramy na lżejszą, na sztywnym widelcu - jaką? może Loca? Co sądzicie o pomyśle? Może coś lepiej/taniej/lżej? Pomóżcie proszę wypełnić niewiadome :) Dziękuję!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...