Bardzo dziwna sprawa. Założyłem tam konto w 2023 roku i zrobiłem kilka zakupów. Byłem zadowolony, szczególnie z dostępności (niektóre produkty nie były dostępne w żadnym innym sklepie w Polsce), ale również z cen (przy promocjach, dało się kupić naprawdę w dobrych cenach).
 
	Więc bez zawahania zrobiłem tam ostatnio (sierpień 2025) kolejny zakup. I tu zaczynają się jaja.
 
	Zamówienie #347363 z dnia 11 sie 2025. Opłacone od razu online. Tego samego dnia otrzymałem ze sklepu informację, że zamówiony towar jest niedostępny, z propozycją innego koloru. W związku z brakiem wybranego przeze mnie wariantu, odstąpiłem od umowy i poprosiłem o zwrot kasy. Do dzisiaj (półtorej miesiąca w dniu pisania tego wpisu) nie otrzymałem pieniędzy. Sklep nie odpisał też na żadną wiadomość, a wysłałem ich 5.
 
	Zacząłem szukać informacji i okazuje się, że jest dużo więcej takich jak ja. Niektórzy czekają od roku! Co tu się dzieje?
 
	Niestety sprawa została skierowana na policję. Czekam na dalszy bieg wydarzeń. M.in. zgłoszenie do operatora płatności, aby rozwiązali umowę z nierzetelnym podmiotem.