Skocz do zawartości

MattCobosca

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika MattCobosca

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Reaktywny
  • Pierwszy post
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Kilka źródeł i platform, na których inni poszkodowani wymieniają swoje opinie: Trusted Shops – profil sklepu rowerowy.com https://www.trstd.com/pl-pl/reviews/rowerowy-com?sort=date 19 opinii na jedną gwiazdkę (stan na dzień 2025-10-20) YouTube - SKLEP ROWEROWY.COM CO SIĘ Z NIM DZIEJE ??? https://www.youtube.com/watch?v=z6IgflhWtB8 Wiele komentarzy wskazujących na nieprawidłowości w sklepie Artykuł „Co się dzieje z Rowerowy.com? Klienci czują się oszukani” https://4rowery.pl/co-sie-dzieje-z-rowerowy-com-klienci-czuja-sie-oszukani/ Facebook – Post z grupy „Jelenia Góra Podaj Dalej - Ciekawostki, Absurdy, Interwencje, Wypadki” https://www.facebook.com/groups/jeleniagorapodajdalej/posts/1950796808764304/ Strona internetowa poświęcona zebraniu wszystkich faktów oraz wskazówkami dla poszkodowanych (w budowie) https://rowerowycom.pl/
  2. Bardzo dziwna sprawa. Założyłem tam konto w 2023 roku i zrobiłem kilka zakupów. Byłem zadowolony, szczególnie z dostępności (niektóre produkty nie były dostępne w żadnym innym sklepie w Polsce), ale również z cen (przy promocjach, dało się kupić naprawdę w dobrych cenach). Więc bez zawahania zrobiłem tam ostatnio (sierpień 2025) kolejny zakup. I tu zaczynają się jaja. Zamówienie #347363 z dnia 11 sie 2025. Opłacone od razu online. Tego samego dnia otrzymałem ze sklepu informację, że zamówiony towar jest niedostępny, z propozycją innego koloru. W związku z brakiem wybranego przeze mnie wariantu, odstąpiłem od umowy i poprosiłem o zwrot kasy. Do dzisiaj (półtorej miesiąca w dniu pisania tego wpisu) nie otrzymałem pieniędzy. Sklep nie odpisał też na żadną wiadomość, a wysłałem ich 5. Zacząłem szukać informacji i okazuje się, że jest dużo więcej takich jak ja. Niektórzy czekają od roku! Co tu się dzieje? Niestety sprawa została skierowana na policję. Czekam na dalszy bieg wydarzeń. M.in. zgłoszenie do operatora płatności, aby rozwiązali umowę z nierzetelnym podmiotem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...