Skocz do zawartości

Imadlo

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Marcin
  • Skąd
    Wyrzysk

Osiągnięcia użytkownika Imadlo

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Imadlo

    Rowerki

  2. Witam. Niedawno kupiłem uszczelniacz Geax PIT STOP TNT. Zalałem opony: przód Schwalbe SMART SAM Performance 2.1 drut, tył Kenda Karma 2.0 kevlar. Wewnętrzne części obręczy okleiłem taśmą izolacyjną. Zastosowałem wentyle Schradera gwintowane na całej długości i przykręcone do obręczy małymi nakrętkami. Zalałem po dwie zakrętki płynu do każdej opony i pompowałem sprężarką. Płyn po niecałej minucie uszczelnił krawędzie i małe dziurki w oponach. Wrażenia po przejechaniu 100 km głównie po drogach polnych: + opony lepiej amortyzują małe nierówności, + przy takim samym ciśnieniu są twardsze, + dwa koła z płynem są lżejsze o 207g niż te same koła z dętkami Kendy, + przy niższym ciśnieniu lepsze trzymanie na zakrętach i mniejsze opory toczenia niż na dętkach, - gdybym chciał teraz założyć slicki musiałbym kupić kupić drugi komplet kół (na szczęście mam drugi rower na slickach), - jak potrząsałem kołem przy pompowaniu to uszczelnił się też tylny wentyl. Dziś jechałem przez las i wjechałem w dziurę, w której były połamane kawałkami drewna. Usłyszałem syczenie z przedniego koła. Po 200m syczenie ustało. Ciśnienie spadło chyba do 1 bara więc wracałem asfaltem na około lasu 20km/h. Jak wróciłem, dopompowałem oponę i zobaczyłem ślad płynu i przecięcie opony. Teraz jest ciemno i pada deszcz, gdyby nie płyn, to jeszcze szedłbym pieszo do domu, albo siedział w lesie w błocie i wymieniał dętkę na zapasową.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...