Skocz do zawartości

mikiziko

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Mikolaj

Osiągnięcia użytkownika mikiziko

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. witam serdecznie wszystkich posiadaczy Level A2 ki otóz opowiem co nieco na temat tego roweru na wstepie powiem ze kross wypuscil 2 rozne modele Krossa A2 na rocznik 2008 pierwszy krajowy kross a2 posiadal Amora RS Dart 2 hamulce na Vkach tektro przerzutka Acera tyl - cena okolo 1200zl drugim jaki wyszedl na rynek exportowy byl to kross z amorem XCR 100mm hamulce tarczowe tektro HYDRAULICZNE przerzutka dyl Deore XT shadow przód alivio cena 1599 kupiony w Czechowicach dziedzicach ja posiadam te 2 wersje exportową i po krotce ja opisze przebieg jaki musial wycierpiec ten rower to ponad rok i 2 msc z iloscia 6500km rowerek zaliczyl pare maratonów tak wiec zle nie jest najgorsze co mnie w tym rowerze zawsze zaskakiwalo to slabej jakosci RAMA zwykle mowi sie o slabej jakosci lakieru ze sie sciera itp otóż fakt sciera sie lakier mi natomiast wraz z lakierem sciera sie aluminium które jest pod ów lakierem co najdziwniejsze rama sciera sie w miejscu pod mostkiem gdzie linka od hamulca hydralucznego z przodu ociera sie o rame w efekcie mam na dzien obecny tam taki fajny wyrzezbiony rowek po lince ktora sporadczynie dotyka tego miejsca podonie dzieje sie na górnym goleniu amortyzatora wspomiany wczesniej XCR ma starte krawedzie na wynikle na wskutek ocierania sie pancerza linki hamulcowej co do ramy to jescze powstalo mi na ramie takie fajne otarcie na spawie pod styca gdzie zwykle mialem zwyczaj wozic blokade rowerowa to w zasadzie wyglada tak ze na obszarze kolo sztycy 2-3 cm nie mam juz w cale lakieru a i robi sie tez juz wzarcie w aluminium tak wiec rama z krossa A2 az prosi sie o wymiane z racji jej slabego wykonania pozostale czesci sprawuja sie nastepujaco przezrutka Deore XT shadow spisuje sie OK wymagala w sumie 2 regulacji ale tak pozatym ladnie wybiera biegi raz nie wybierala dokladnie ostatniego ale to byla wina rozciagnietego lancucha ktory po 1 roku urzytkowania wydluzyl sie o cale ogniwo przód lekko terkocze jak sie jezdzi na skrajnych biegach tyl przod ale wystarczy przytrzymac manetke przedniej przerzutki i przstaje zapewne wymaga regulacji co do amortyzatora XCR to poza tym scieraniem sie dodam tez ze mi po roku urzytkowania go rozerwalo tak tak rowerwalo mi go na wyskosci licznika a raczej tego czujnika gdzie sie licznik montuje na goleniu prawym z tego co wiem to amortyzator jest zrobiony z jakiegos stopu magnezowego ktory chyba nie wytrzymal mojej jazdy w zime i go zamrozilo po czym cisnienie zrobilo swoje amor poszedl do wymiany serwis krossa do ktorego musialem jechac do czechowic bo w katowiacach mi powiedzili ze tego typu awarie mam zaltwiac tam gdzie kupowalem serwis mi wymienil a w karcie gwaracyjnem znazlem ladny wpisz iz wymiana jest WARUNKOWA i ze pierwszy raz sie z czyms takim spotykaja oraz zarzucali mi jego nie smarowanie podczas exploatacji tak wiec nie wiem albo ja tak katuje amora albo on jest taki tandetny w kazdym razie puki jescze jezdzi po tej naprawie dolnego golenia to planuje wymiane cos z rodziny Manitou 7 ale to jak sie uzbiera ciutke pieniażkow ktos pisal ze mial problem z ocenienim wagi tego roweru moj sklepowo wazyl 14.4 kg wazony a nie czytanie z katalogu z kompletem blotnikow siodelkiem z krossa v6 oraz sakwa po nastepujacych modyfikacjach wymiana korby z turawity na SLX 44 170mm wymiana kasety na deore XT 8 speed wymiana lancuch 8 speed deore XT oraz opony z kendy na shwalbe rocket Ron rowerek wagowo schudł do 13 kg koszt modyfikacji to bagatela 760zl mysle ze to nie wysoka kwota jak za ponad 1kg mniej wagi na rowerze mam nadzieje ze moje informacje sie komus przydadza p.s mam rame 21" wzrost 192cm waga 76 kg pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...