Dla zainteresowanych A6 -ką: 
Test 1 część: 
http://www.bikeworld.pl/rower/artykul/1434/3/ 
  
Test 2 część: 
http://www.bikeworld.pl/rower/artykul/1580/3/ 
  
A mója A4 - ka przejechała już 500 km i we wtorek zabieram ją na przegląd. 
Do regulacji jest tylna przerzutka, tylne koło do lekkiego wycętrowania no i kasetę trzeba dokręcić bo ma mały luz. 
Po tych 500 km przejechanych w 70% w terenie mogę stwierdzić, że: 
Odrazu musiałem zmienić sztycę bo orginalna jest dla mnie za krótka. 
Opony nie nadają się do jazdy po głębokim piachu i wogóle dają mi kiepski komfort jazdy. Potrafię nimi wpaść w poślizg nawet na suchym asfalcie  . 
Po 200 km odkręciła się korba (nie uważam tego za jakiś mankament), po dokręceniu jest ok. 
Po 300 km zaczeło coś strzelać w pedale, dokręciłem platformy bo były luźne i strzela mniej ale nadal coś jest nie tak, sądzę że łożysko. 
Po zakupieniu roweru dobrze jest sobie oklejić miejsca gdzie linki dotykają ramy, bo u mnie starły już prawie cały lakier. 
No i więcej złego o A4 nie mogę nic napisać. 
Rowerkiem jeździ mi się świetnie. Czasami dostawał mocno w kość. Przejechałem się nim pare razy po torach dirtowych i większych hopkach. Amorek to nie żadna rewelacja ale luzów nie ma i spełnia swoje zadanie. 
Hamulce rewelacja. Potrafię ze sporej prędkości hamując przednim hamulcem przejechać z 6 m z tylnym kołem uniesionym w powietrze (fajnie to wygląda). 
Przednia przerzutka cały czas pracuje idealnie, tylnią trzeba trochę doregulować. 
Po asfalcie jeździ się wyśmienicie, rowerek toczy się leciutko i szybko przyśpiesza (mała masa i maszynowe łożyska). 
Choć to Kross to rower wzbudza spore zainteresowanie i podziw u innych roweżystów. Moim zdaniem zawdzięcza to ładnej kolorystyce i ogólnie ładnej prezentacji no i całkiem dobremu osprzętowi . 
Po zobaczeniu mojego roweru ziomek na mieście kupił sobie takiego samego, niestety nawet w takim samym kolorze  . 
  
To tyle. 
W następnym tygodniu zdam relację jak spisał się serwis na przeglądzie mojego rowerku. 
  
Pozdrawiam forumowiczów.