Skocz do zawartości

uruk-hai

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Gliwice

Ostatnie wizyty

768 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika uruk-hai

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Z tym zdaniem się nie zgadzam - ważę 85 kilo i jeszcze go nie dobiłem , chociaż razu pewnego tak walnąłem że w główce pojaśniało a łałpki bolały mnie później całe 7 dni Z tym zdaniem zagadzam się całkowicie - dokładnie takie spostrzeżenia mi utkwiły w czasie użytkowania A użytkuję go na trasach terenowych typu las i polne wartepy, czasem bywam w Ustroniu i trzeba gdzieś podjechać więc korzystam z blokady która ma odczuwalny ale minimalny subtelny luzik ale za to podjeżdża się fantastycznie bez żadnego huśtania Ogólnie poczytawszy różne epistoły tu i tam widać że sprzęt wypuszczją z fabryki w różnym stanie - trafiają się egzemplarze bardzo trwałe - jak dwa moje - i bardzo badziewne Podoba mi się możliwiść smarowania przez micro-hub-y co ogranicza częste wycieczki do serwisu ... pod warunkiem posiadania smarownicy w cenie mniej więcej 50-60 złociszy polskich, którą poszukuję ......... Pierwszy z nich przejechał 7 000 km a drugi (z blokadą) o połowę mniej - do ich pracy nadal nie mam żadnych zastrzeżeń a do takiego sofciarskiego jeżdżenia po dziurach i lasach wystarczją zupełnie
  2. W przeciwieństwie do przodu - bleeeee - to tył jest bardzo dobrym rozwiązaniem (cana/jakość), po pewnym czasie wysiadają kółeczka ale poza tym gdyby nie gałąź która pogięła pantograf pewnie bym jeszcze jej nie wymieniał - przebieg około 10 000km (raczej mniej) Ma jedną wadę - nie obsługuje kasety z trybem 34 (ale ja na czmś takim nie jeżdżę) - górne kółko ociera wtedy o tą zębatkę, największa zębatka to 32
×
×
  • Dodaj nową pozycję...