Varg Napisano 20 Stycznia 2011 Napisano 20 Stycznia 2011 to trikowka chyba nie ? nie lepiej Ns analog ? albo dartmoor puncher?
wielkinos Napisano 28 Stycznia 2011 Napisano 28 Stycznia 2011 pytanie natury lekko osobistej - do zakontrowania zębatki potrzebuję nakrętkę z lewym czy prawym gwintem? wybaczcie mi moją zieloność..
angelo105l Napisano 28 Stycznia 2011 Napisano 28 Stycznia 2011 wszystko zalezy od tego jaka masz piaste.
whynot5 Napisano 11 Lutego 2011 Napisano 11 Lutego 2011 Cześć wam Chciałbym pomalować proszkowo obręcz swift arriv. Zdaje się że bozar już zrobił taki numer więc przyszedłem po rady. Jak przygotować taką obręcz do malowania ? Pamiętam też jakieś ostrzeżenia z forum, że kupując te arriv swift trzeba się liczyć z koniecznością rozwiercania otworów pod nyple (?) jak to jest ? http://allegro.pl/obrecz-wysoki-stozek-43mm-ostre-kolo-36otw-srebrna-i1450186857.html No i design designem ale jak te obręcze się sprawdzają ?
Aurox Napisano 11 Lutego 2011 Napisano 11 Lutego 2011 z obręczą nic nie trzeba robić, jak oddajesz do progesjonalnego zakładu to i tak najpierw ją wypiaskują, Chyba ze chcesz zostawić to srebrne pod hamulec, wtedy taśma malarska waga 860gram !!!!!! ps waga super ciężka, będzie ci się jezdziło jak na gąsiennicach ja mam Taurusy (też ciężkie) ale nie o tym chciałem. Taki wysoki stożek zabija sztywnością. Jadąc nawet po chodniku będziesz miał takie pozytywne wibracje na siodle i kierownicy że łoho. Nawet stalowa rama tego nie wytłumi. Pomyśl nad niższym stożkiem ...
whynot5 Napisano 11 Lutego 2011 Napisano 11 Lutego 2011 no właśnie mam rozkmine że z proszkiem to będzie kilogramowa obręcz. heavyyyyy! Chciałem taurusy ale nie moge nigdzie wyrwać wymarzonych 100% czarnych. Jakieś propozycje ? bez szaleństw z kasą. powiedzmy że do stówki sztuka.
elziomallo Napisano 11 Lutego 2011 Napisano 11 Lutego 2011 Chociażby roadrunnery accenta, 300g mniej, 60zł sztuka. Alexrimsy ostatnio lepsze opinie od mavica zbierają, R450 albo DA22. Mach1 CFX ponoć dobre. Rigida Chrina za bardzo mocne uchodzą. Nie wiem czy Rigidę dp18 jeszcze robią, to był fest wysoki stożek, też mocny. Chyba roadrunner najlepszy z wysokich ;]
Aurox Napisano 12 Lutego 2011 Napisano 12 Lutego 2011 Chcesz czarne - musisz malować. Kiedyś były całe czarne taurusy na fixie po 85 zł (normalnie 55-60zł). Roadrunner kapslowany-duży plus tylko roudrunner: _ / \ | | taurus: /\ | | mają inny kształt stożka, taurus optyczne wydaje się wyższy i mnie się bardziej podoba
whynot5 Napisano 12 Lutego 2011 Napisano 12 Lutego 2011 Decyzja padła na roadrunnery. Następny krok okazał się jeszcze trudniejszy. W każdym sklepie internetowym niby jest, ale jak pytam to się okazuje, że nikt nie ma na stanie. Może wiecie gdzie to dostanę ? Chodzi o obręcze accent roadrunner 36h
elziomallo Napisano 12 Lutego 2011 Napisano 12 Lutego 2011 Velo.com.pl, czyli dobre sklepy rowerowe, w każdym większym mieście są.
newman88 Napisano 14 Lutego 2011 Napisano 14 Lutego 2011 Decyzja padła na roadrunnery. Następny krok okazał się jeszcze trudniejszy. W każdym sklepie internetowym niby jest, ale jak pytam to się okazuje, że nikt nie ma na stanie. Może wiecie gdzie to dostanę ? Chodzi o obręcze accent roadrunner 36h pytaj tutaj: http://e-rower.pl/obrecz-roadrunner-p-146.html
bozar Napisano 15 Lutego 2011 Napisano 15 Lutego 2011 z obręczą nic nie trzeba robić, jak oddajesz do progesjonalnego zakładu to i tak najpierw ją wypiaskują, Chyba ze chcesz zostawić to srebrne pod hamulec, wtedy taśma malarska !!!!!! ps waga super ciężka, będzie ci się jezdziło jak na gąsiennicach ja mam Taurusy (też ciężkie) ale nie o tym chciałem. Taki wysoki stożek zabija sztywnością. Jadąc nawet po chodniku będziesz miał takie pozytywne wibracje na siodle i kierownicy że łoho. Nawet stalowa rama tego nie wytłumi. Pomyśl nad niższym stożkiem ... Aurox - a skąd masz takie informacje? ile razy malowałeś obręcz? ile razy jeździłeś na arrivach żeby mówić o ich sztywności? da F**k w ogóle?
Varg Napisano 15 Lutego 2011 Napisano 15 Lutego 2011 Bozar , to nie takie trudne sobie to wyobrazic rajt? duzy stozek duze cisnienie w oponach i chodnik odpada. Wiem po sobie.
whynot5 Napisano 15 Lutego 2011 Napisano 15 Lutego 2011 @bozar: powiedz coś o malowaniu bo masz chyba więcej doświadczenia z tym
Aurox Napisano 15 Lutego 2011 Napisano 15 Lutego 2011 Aurox - a skąd masz takie informacje? ile razy malowałeś obręcz? ile razy jeździłeś na arrivach żeby mówić o ich sztywności? da F**k w ogóle? Malowałem nową sztyce i nowy mostek. Zakład mimo to najpierw powierzony sprzet wypiaskował. Koleś mi powiedział że wszystko piaskują bez wyjątku. Z tą taśmą napisałem żeby miał świadomość że coś takiego można zrobić jeśli niechce się mieć zdartej farby od klocka hamulcowego. (oczywiście przy założeniu jazdy z hamulcami). Niemiałem na myśli żeby sam obklejał tylko poprosił w zakładzie żeby to jakoś zabezpieczyli. Arrivy ważą dużo to fakt. Nigdzie nienapisałem ze jezdze na arrivach, zauważylem że taurusy są sztywniejsze od obręczy w podobnej cenie ale z niskim przekrojem. Wywnioskowałem że jeszcze wyższy stożek może okazać się jeszcze sztywniejszy. Ps. Już nigdy wysokiego stożka do jazdy na codzień. Z tą poprzednią holenderską ramą tego nieczułem, teraz jeżdżąc na Koga miyacie długie odcinki po chodniku są conajmniej nieprzyjemne Teraz się poprawię: Zaklej obręcz, ja to wiem bo mi tak ojczulek Bozar powiedział
bozar Napisano 15 Lutego 2011 Napisano 15 Lutego 2011 KMS i Aurox - nie trudno sobie to wyobrazić i nietrudno kogoś wprowadzić w błąd. Tak się składa, że mam te arrivy i tak się składa, że malowałem/anodowałem już kilka par obręczy (niedługo będzie kilkanaście). Jeżeli piszesz komuś, że zakładając obręcze o 40mm stożku będzie "miał takie pozytywne wibracje na siodle i kierownicy że łoho. Nawet stalowa rama tego nie wytłumi. Pomyśl nad niższym stożkiem" to wiesz co sobie taka osoba pomyśli? Znacznie większą różnicę odczuwa się po zmianie opon na szersze niż po zmianie stożka z 40 na 25 mm, więc nie mąć. "duzy stozek duze cisnienie w oponach i chodnik odpada" - da F**k? jeżdżę na 43mm pompowanych pod 9 atm i (o zgrozo) zdarza się, że muszę śmignąć po chodniku. I co? i nic. Jeżeli mówimy tutaj o super komforcie jazdy, to przerzucamy się na holendry z amorami i kanapami. Jeśli budujesz ostre 'kolarkę' to nie po to, żeby oglądać na nim TV w kapciach, a z drugiej strony wcale nie musi być to niewygodne. A tak w ogóle to nie trzeba aż tak mocno pompować. Bandit, który w Wawie wygrywa wszystkie alleye na swojej szosie ma ma jak mówił ok 4 - 5 atm i śmiga aż miło. Nie mąćcie człowiekowi wizji. Co do malowania - jeżeli obręcz była pomalowana zawczasu wcale nie trzeba jej piaskować przed proszkowaniem. Można ale nie trzeba. Większość obręczy jest chyba raczej anodowana produkcyjnie, więc ta anoda aż tyle nie waży żeby ją zrywać. A teraz zapomnijcie o wszystkim co przeczytaliście i idźcie na rower, bo pogoda jest idealna:]
whynot5 Napisano 15 Lutego 2011 Napisano 15 Lutego 2011 Panowie nabijają posty. internetowi specjaliści... dzięki bozar. To mam rozumieć że z nowym czarnym roadrunnerem ide prosto do malarni ? nic nie matowić papierem ściernym czy coś ? W tej malarni nie piaskuja. Chce jedna obręcz proszkować na pomarańczowo pod kolor bajka. Powstaje właśnie daleki krewny fixafari a mianowicie DUB version
atrxevu Napisano 15 Lutego 2011 Napisano 15 Lutego 2011 Ja swoje taurusy dałem do malowania to też ich nie piaskowali tylko od razu farba i piec. śmigają aż miło. Przechodzę teraz na SS i jedyne co mnie męczy jak zachowa się hamulec na farbie proszkowej lub inaczej - jak szybko zejdzie farba pod hamulcem...
Varg Napisano 15 Lutego 2011 Napisano 15 Lutego 2011 43mm chińskiego gównianego aluminium. z resztą Ty chyba masz opony coś koło 30mm także pozdro.
Aurox Napisano 18 Lutego 2011 Napisano 18 Lutego 2011 Czy kontra dura ace (taka jak stoi u fixed freaksów) pasuje no Novateca? i gdzie ew zdobyć klucz do tego
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.