Skocz do zawartości

BezSpiny.pl

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    55
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://bezspiny.pl/

Osiągnięcia użytkownika BezSpiny.pl

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

4

Reputacja

  1. BezSpiny.pl

    [KrossB8]B8 Rio czy B8

    Ta wydawała mi się aktualna, więc jeśli masz inną, wrzuć proszę link. Chętnie się jej przyjrzę. Na dniach pojawiła się również specyfikacja modelu B8 na 2017 rok, która wygląda świetnie. To chyba byłby mój wybór :-)
  2. BezSpiny.pl

    [KrossB8]B8 Rio czy B8

    Jeśli Twój budżet na to pozwala, to zdecydowanie Kross B8 Rio - połowa komponentów jest o klasę wyższa niż w zwykłej wersji B8. Kros B8 Rio - specyfikacja Kross B8 - specyfikacja
  3. Jest wiele dobrych powodów aby stosować szersze piasty, ale tego argumentu chyba nie da się racjonalnie wytłumaczyć. Ot, po prostu marketing. Tutaj się akurat stanowczo nie zgodzę. Moim zdaniem zarówno wielkość kół jak i ramy rowerowej powinny być dobierane zależnie od wzrostu. Tak samo jak dorośli nie jeżdżą na rowerach MTB z kołami 20", tak samo wysokie osoby nie powinny być skazane na 26". Skoro tak, to dlaczego nie skorzystać z istniejących już piast o szerokości 150mm? Ja nadal nie widzę powodu aby rezygnować z osi 20mm.
  4. Hmm, ciekawe rozwiązanie, przyznam, że nie słyszałem o nim wcześniej, więc sam chętnie zaraz o tym poczytam. Po oznaczeniu widać, że pasuje ono do dolnej miski sterów ze średnicą montażową 44mm, więc teoretycznie powinno się nadać także do tej Meridy.
  5. Kolega silny59 pisał, że ma stery półzintegrowane, a to narzuca pewne ograniczenia. Niestety ta rama nie posiada główki przystosowanej pod 1,5". Musisz poszukać innego amora. A może wystarczy przeserwisować obecnego? Napisz co dokładnie oznacza "wysłużony"?
  6. To zależy tylko i wyłącznie od główki ramy. Jeśli na dole główki znajduje się łożysko 1,5" z założoną redukcją pod obecnego amora, to po wymianie sterów możesz wstawić nowy amortyzator. Jeśli tej redukcji tam nie ma i główka jest przystosowana pod 1 1/8", to niestety amortyzator z inną rurą sterową się tam nie zmieści. A teraz napisz to, o czym powinieneś wspomnieć na samym początku - jaką masz ramę? (producent, model, rocznik)
  7. Koszt zestawu do upgrade'u to około 300zł za TurnKey + PopLoc lub 500zł za Motion Control + PushLoc - link. Możesz również poszukać uszkodzonego amortyzatora na allegro, z którego wyciągniesz bebechy, ale koszt takiego rozwiązania również może oscylować w okolicach 300zł. Czy się to opłaca? - jeśli zamierzasz startować w maratonach, to może i warto wydać te 300zł, jeśli jednak jeździsz rekreacyjnie, to wydaj je na weekend w górach.
  8. BezSpiny.pl

    [Rama] co tu jest nie tak

    Na początku to, że na linkowanej stronie nie ma podanej geometrii :-) Jest za to podana na stronie producenta i nie wygląda najgorzej, ale jeśli koniecznie chcesz się czegoś czepiać, to: górna rura mogłaby być nieco dłuższa tylne widełki mogłyby być 5-7mm krótsze rura podsiodłowa mogłaby być krótsza, tak aby sztyca "myk-myk" pasowała bez problemu Tak naprawdę to trzeba by jednak zacząć od podania wymiarów swojego ciała (długość nóg, wzrost itp.) i dopiero wtedy ocenić czy ta geometria będzie Ci pasowała, bo być może krótsza górna rura i dłuższa podsiodłówka nie będą stanowiły dla Ciebie żadnego problemu.
  9. Podziel się jeszcze informacją w jaki sposób zamocowałeś bagażnik do ramy.
  10. 1. Accent peak 29 - nie ma wkrętów do montażu bagażnika <zakup adapterów>- Czy ktoś już to robił? Jeśli jeszcze nie zakupiłeś tej ramy, to może pomyśl nad czymś co posiada otwory montażowe pod bagażnik? UNIBIKE Fusion, Evo KROSS Level 2. Czy taka geometria się nada do jazdy <dniowo 100-180 km > ? Jeśli na wyjazd zmienisz nieco ustawienia mostka (lub sam mostek) i siodełka, to tak - będzie można dość wygodnie przejechać 100-180km dziennie. Z konfiguracją pod MTB/XC wygodnie raczej nie będzie, bo z powodu pochylonej pozycji będą Ci się bardziej męczyły ręce i kark. 3. Co sądzicie o takim ułożeniu,jestem w stanie kupić inną ramę<proszę o propozycje do ~700 zł> Tak jak pisali poprzednicy, może lepiej pomyśleć o typowym rowerze wyprawowym, ewentualnie crossowym (np. Kross Evado), którym też spokojnie będziesz mógł pojechać do lasu? 4. Wybrać się z tym wszystkim do bikefitera ? jak tak to jakiego polecacie <u kogo byliście> Tutaj niestety nie pomogę, bo nie znam żadnego godnego polecenia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...