Skocz do zawartości

kanarex

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia użytkownika kanarex

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

1

Reputacja

  1. Witam. Rozkręciłem swój amor i stwierdziłem że tłumik jest identycznie zbudowany jak w Durolux. Załączam link do filmiku z instrukcją jak go serwisować krok po kroku. Ilości oleju oczywiście są inne, ale czynności te same. https://youtu.be/ySayfHGcX5I Wydaje mi się że admin powinien podpiąć.
  2. @ACTIVIA przyszła nasadka więc go wykręciłem i rozkręciłem jak na filmach, ale gwint chyba puścił nie w tym miejscu. Coś mi się zdaje że puścił Loctite. Nie jest to problem bo mogę pożyczyć jutro parę kropel, ale pytanie czy rozkręcać tą drugą część? Rozumiem że na gwincie który się nie wykręcił a powinien, nie ma Loctita? Jak zleję olej to ile proporcjonalnie go wlać do jednej i drugiej komory? Czy może to nie ma znaczenia boi tak się przemiesza? p.s. Widzę że coś się słabo otwierają, poniżej linki: http://www.tinypic.pl/cas1glx69djw http://www.tinypic.pl/gw5n285ipjqk
  3. Witam. Właśnie robię sobie serwis po dwóch latach , po zdjęciu dolnych lag złota anoda nie tknięta. Oględziny robię na statywie (jest teraz w Lidlu). Rower był pochylony tak jakby do góry kołami, teraz to co mnie przeraziło - zaczął kapać olej ze śruby blokady skoku, czyli nieszczelność w kartridżu. Zamówiłem u Activii klucz do wykręcenia go z lag żeby zmienić mu po dwóch latach olej, czy muszę coś jeszcze zamówić żeby to uszczelnić? Czy może to normalne że z niego kapie w tej pozycji? p.s. Oczywiście olej i smar też od Activii
×
×
  • Dodaj nową pozycję...