Skocz do zawartości

arenik

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    aren
  • Skąd
    Bydgoszcz

Osiągnięcia użytkownika arenik

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

2

Reputacja

  1. @vdcmike dzięki za wyjaśnienie . Minie jeszcze troszkę czasu zanim ogarnę te wszystkie pojęcia i części rowerowe. Jak będę miał rower w ręku to zmierzę ile to jest tych cali.
  2. Ja nie mierzyłem ale jak w sklepie chciałem wymienić za dopłatą na coś lepszego to mi serwisant powiedział, że ciężko będzie bo to gwintowany jeden cal i to jeszcze na v-brake. Nie oddali mi jeszcze roweru wiec nie mogę osobiście zmierzyć. Możesz mi wytłumaczyć co to jest druga dolna bieżnia ? Nie jestem jeszcze obcykany w rowerowych tematach.
  3. @ACITIVIA zapytam na razie z Ciekawości ile by taki amortyzator powietrzny kosztował? I tak z racji dwu letniej gwarancji nie mogę ingerować i zmieniać części w rowerze ...
  4. Czytam dużo postów w tym jest też dużo Twoich rad i wiem, żeby czyścić przez szmatkę i tak właśnie robię. Najlepsze jest to, że starszy pan z serwisu jak mu zaprowadziłem ten rower i mówię, że trzeszczy to się nie pierdzielił w tańcu i spryskał go wd40 ... Jak go opieprzyłem do dopiero brunoxa wyciągnął... Najbardziej przeszkadza mi ten luz na sterach bo tak naprawdę nie da się jeździć. Nie wiem czemu ten luz się ciągle pojawia. Czy uszkodzony jest gwint czy może coś nie tak z łożyskami przy ponownym składaniu... Czemu serwis krossa nie widzi problemu jak to widać gołym okiem ... Co do wymiany to chyba nie mam za dużego wyboru z racji gwintowanej rury 1" pod ster klasyczny i do tego jest jeszcze v-brake. Chyba pozostanie mi sztywny widelec...
  5. Witajcie. Posiadam rower kross trans alp 2016. Rower ma 3 miesiące ale musiałem go oddać drugi raz do serwisu. Główny problem jaki z nim mam to "amortyzator" suntour nex. Za pierwszym razem po tygodniu od zakupu zaczął tak głośny skrzypieć/ trzeszczeć na nierównościach, że aż było mi wstyd jechać tym rowerem. Amortyzator został w serwisie zdemontowany i wysłany do naprawy do Poznania. Tam go nie wymienili na nowy tylko w jakiś sposób naprawili. Po odebraniu roweru po około miesiąca jazdy amortyzator stał się bardzo miękki tzn. muszę użyć niewielkiej siły żeby ugiąć go do ok 3/4 długości skoku. Żona ma taki sam amortyzator więc mam porównanie. Dodatkowo pojawił się duży luz na sterach. Dokręcenie nakrętki i kontry pomaga do kilku hamowań przednim hamulcem i luz powraca. Przy hamowaniu czuć mocne uderzenie w kierownicy. Dodatkowo na postoju przy wciśniętym przednim hamulcu ruszam rowerem w przód i tył i widać luz na goleniach tego amortyzatora. W związku z tym oddałem ponownie rower do serwisu. Tym razem podobno cały rower pojechał do krossa ale po 2 tygodniach dostałem odpowiedź, że serwis problemu z luzem i amortyzatorem nie widzi. Zamiast tego wymieni mi dwie opony i suport. Dodam jeszcze, że mocno dbam o ten rower. Często jest czyszczony a sam amortyzator traktuje brunoxem duo. Teraz mam pytanie. Czy podczas pierwszej naprawy w serwisie mogli źle złożyć sam amortyzator lub, źle go założyć do roweru? Chodzi mi głownie o ten luz na sterach. Pozdrawiam
  6. Na stronie krossa znalazłem info, że długość nogi jest mierzona od ziemi do krocza i te 80 cm wychodzi. Kupno roweru przez internet raczej odpada bo muszę się do niego przymierzyć i odbyć jazdę próbną. Kasku nie wliczam do ceny. Dzieki za informacje o tej sztycy bo nie wiedziałem, że ta "fabryczna" jest nic nie warta w moim przypadku. Pytanie tylko czy sprzedawca będzie chciał mi podmienić fabryczną na tą lepsza tylko za dopłatą, czy będe musiał ją kupić normalnie w cenie i mieć dwie, z czego jedną nie używaną ...
  7. Chciałem przeznaczyć na rower około 2000 zł. Wiadomo, że jak będzie trochę więcej to nie będzie tragedii. Mój wzrost to 180 cm, długość nogi to 80, waga 95 kg. Wolę dołożyć trochę więcej do tej amortyzacji niż wydawać na nowe krążki między dyskowe w kręgosłupie bo są trochę droższe
  8. Witajcie. Na początek krótko o sobie. Jestem po urazie kręgosłupa i w ramach aktywności sportowej mogę jeżdzić na rowerze i pływać. W związku z tym, że kąpielówki już mam został mi do kupienia rower. Potrzebuje roweru który w miare łagodnie przeprowadzi mnie przez nierówności polskich dróg i chodników, a więc ma być to rower trekingowy. Przeglądałem internet i w zasadzie został mi się wybór z dwóch tytułowych rowerów. Zależy mi głownie na jak najbardziej wyprostowanej pozycji na rowerze i dobrym tłumieniu nierówności. Będę jezdził głownie po asfalcie (80%) i troszkę ścieżek w lesie (20%). Wagant Kross Pozdrawiam i proszę o poradę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...