Skocz do zawartości

Vorelith

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Daniel
  • Skąd
    Poznań

Osiągnięcia użytkownika Vorelith

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Witam, ostatnio zacząłem poszukiwać smaru przesmarowania powyżyszych amortyzatorów (najprostsze amortyzatory sprężynowe bez tłumienia olejowego). Myślałem o smarze ŁT43 czy jest to odpowiedni smar do takich amortyzatorów, jeżeli nie to proszę o podanie nazwy smaru lub jakich dodatków unikać w smarze o takim przeznaczeniu.
  2. To w takim razie czy dam radę uszczelnic tak stare amortyzatory by móc wlać olej do nich jeżeli tak to w jaki sposób? Jeszcze pytanie może polecił by mi ktoś jakiś smar aby wysmarowac amorki, w pobliskim rowerowym proponowali mi Brunox'a opłaca się go brać? Chciałbym wydać na smar do 30zł.
  3. Czyli rozumiem że mogę kupić pierwszy lepszy smar do amortyzatorów, i posmarować tylko przestrzenie wewnątrz uszczelek kurzowych + ewentualnie sprezyne. I pominąć wlewanie oleju, słyszałem że poprawia to lekko pracę amortyzatora ale staje się on cięższy i zmniejsza opłacalność tego zabiegu.
  4. Okej to rozumiem. Jakim preparatem najlepiej smarować slizgi i sprężyny? I takie pytanie na filmie serwisant wlewa do amortyzatora olej, jeżeli ja mam powietrzny to mogę ten punkt pominąć tak? Czy z tych amortyzatorów uszczelki wyjmuje się podwazajac je?
  5. Ostatnie pytanie czy jak na jednej stronie mam kapsel do regulacji i on mi poszerza dostęp do śruby na nasadowy klucz rozumiem że wyjmuje się go np. podwazajac go śrubokrętem? Niżej zdjęcie: http://www.bankfotek.pl/view/1953654
  6. Zabawę ze ślizgami sobie odpuszczę, muszę tylko rozebrać tak amortyzator bym mógł go pomalować i tak na tym amortyzatorze pojeżdżę max 1 rok i kupuje nowy. Mógł by ktoś podesłać link do takiego filmiku o jakim pisał tobo, szukałem przed chwilą ale nie jestem pewien czy to jest odpowiedni poradnik.
  7. @Marcin9 Co do opłacalności to opłaca mi się ponieważ amortyzator idzie do malowania, a łatwiej pomalować rozlozony. Czy mógłbyś mi pokrótce opisać te instrukcje ponieważ mój angielski nie jest perfekcyjny, części tekstu nie rozumiem. I jeszcze dodatkowe pytanie czy amortyzator powinien mieć lekkie luzy? Kolega mi powiedział że wtedy lepiej pracuje niż jak by był bez żadnego luzu, czy to prawda. Dodatkowo dodaje zdjęcie amortyzatorów ponieważ te z instrukcji wyglądają inaczej. http://www.bankfotek.pl/view/1953462
  8. Witam, posiadam amortyzator rock shox judy TT rocznik prawdopodobnie 2006 rocznik. Ostatnio zauważyłem w nim lekkie luzy czy można je jakoś usunąć? Dodatkowo chciałbym zrobić przegląd tych amorków, lecz moja wiedza na ten temat jest zerowa. Czy przy pomocy poradnika jestem w stanie rozłożyć i złożyć amortyzator nie robiąc w nim większych szkód ? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...