Skocz do zawartości

wally666

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    42
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Marcin
  • Skąd
    Pruszków

Osiągnięcia użytkownika wally666

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Mam chlapacze więc mi to lotto;) po podbiciu ciśnienia od razu czuje się bezpieczniej jadąc po równym jak i drogach gruntowych. dzięki za trafne porady
  2. jest oznaczenie >drive-> i niestety opona zalozona jest odwrotnie - widac to tez po kierunku "jodelki". Czy oprocz zwiekszonego halasu czyms to grozi? Mowimy o rekreacyjnej jezdzie na odcinach max 5-10km
  3. EDIT: kupilem pompke z manometrem, okazalo sie ze mialem jedynie 2-2.5bara. Dopilem przod do 4 a tyl do 5 i powinno byc dobrze. Zauwazylem tez, ze tylna opona zalozona jest odwrotnie, niezgodnie z kierunkiem jazdy... ehhh
  4. ok jutro kupie stacjonarna beto cmp-069 z manometrem
  5. Pompuje zwykla mikro-pompka rowerowa z g.wartym manometrem. Przejechalem sie kilkukrotnie rowerkiem na schwalbe big apple i faktycznie, niezly balon ale oponka wydaje sie jak z papieru w porownaniu z marathon plus. Myslalem nad zmiana samej szerokosci na 2.0 ale skoro obecne gumy maja sie dobrze i sa wytrzymale jesli chodzi o przebicia to pojezdze sobie na nich az do ich smierci. Czyba musze kupic manometr bo szczerze mowiac nie wiem nawet jakie cisnienie osiagnalem. Najwyzej dobije jeszcze troche zeby czuc wieksze podparcie. dzieki
  6. Andybike, spokjna glowa podalem ze rower to model xxl ze stajni kalkhoffa czyli wytrzymuje 170kg, waga dziecka to 17,7kg, dziś ma 4rte urodziny i jest sprężystym chuderlakiem więc nie wiem skąd te obawy i jego wagę. Fotelik z kolei pewnie ze 2,5-3kg wazy plus ubranie, kurtka, kalosze itd dlatego usrednilem 25kg. Skoro producent roweru daje 170kg obciążenia to dotyczy to wszystkich elementów układanki a nie tylko ramy. Jeśli ten temat mamy juz wyjaśniony to będę wdzięczny za bardziej odpowiedzi na temat :-)
  7. Opona dla ciezkiego kierownika! Drodz forumowicze - prosze o pomoc i porade. Przekopalem sie przez forum i znalazlem tylko szczatkowe ogolniki na temat ktory mnie interesuje Otoz jako duzy i postawny grubas (191cm / 137kg) kupilem niedawno uzywanego Kalkhoffa Agattu XXL na ramie XL. Rower wyposazony jest w felki Rodi Airline Plus 622x19c i opony Schwalbe Marathon Plus 40-622 (700 x 38c). Mam pewien problem gdyz przy mojej wadze, mimo sporego nabicia reczna pompka opony, ugina sie dosc wyraznie pod moim cielskiem. Dorzucilem ostatnio "na pake" +25kg (fotelik + 4 latek) i mam ogromne obawy czy nie jezdze na pol-flaku. O ile na rowniotkim asfalcie nie stanowi to problemu, o tyle na najmniejszych laczeniach, wylomach w asfalcie lub doklach mam wrazenie, ze czasami dobijam opona do felgi. Czy przy takiej wadze i takim obciazeniu lepiej jezdzic na oponach wezszych czy moze poszukac czegos w rozmiarze 1.75 lub nawet 2.0? Jezdze po kostce brukowej, asfalcie oraz po lekkich nieutwardzonych drogach polnych. Dodatkowym komplikatorem moze byc to, ze czesc mojej drogi dojazdowej wysypana jest kamieniami/zwirem ktory wyglada na dosc ostry. Pytania: 1. czy dla duzego obciazenia tylnego kola lepszym wyborem bedzie wezsza czy szersza opona? 2. czy moge na moich Marathonach spokojnie jezdzic po lekkim terenie - czytalem duzo dobrego o tych gumach ale wole sie upewnic, 3. Jaka opona o niskich oporach toczenia i jakim rozmiarze bylaby lepszym wyborem? Z gory dziekuje za podpowiedzi!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...