Skocz do zawartości

bano

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    B.
  • Skąd
    W-wa

Osiągnięcia użytkownika bano

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Witam ponownie. Hamulce maja juz powyzej 2lat. Nie chce wymieniac hamulcow, wolalbym sam zacisk, stad moje pytanie na co moge wymienic. Czy np m615 bedzie pasowal do takiego zestawu bez wymiany kabla, czy zwiekszy sie modulacja i sila hamowania ?
  2. Witam. W przednim zacisku mam nieszczelnosc, zalane klocki i brodna tarcza. Z tego co wiem to raczej nie warto naprawiac, tylko szukac nowego zacisku. Chcialbym kupic sam zacisk z wyzszych modeli. Jak wyglada srawa kompatybilnosci klamki 396 z wyzszymi modelami zaciskow i czy ma to sens? Prosze o porade i polecane modele
  3. Moze ktos polecic jakis serwis rowerowy, ktory wykona taka operacje? Albo kogos kto wykona taka tuleje? Dodam tez, ze rower to mtb, uzywany bedzie glownie w terenie, moze bez jazdy w xc ale w gorach jako wyprawowy tak, plus trening po korzeniach, kamieniach... Wysłane z mojego m1 note przy użyciu Tapatalka
  4. Jaki szacunkowy koszt takiej operacji? Wysłane z mojego m1 note przy użyciu Tapatalka
  5. Czy taka tulejka/pierscien wytrzyma kilka lat? Jak z wytrzymaloscia spawu w tym miejscu, jest sens to robic? Mozecie polecic jaki zaklad rowerowy ktory spojrzy na to - warszawa Wysłane z mojego m1 note przy użyciu Tapatalka
  6. Witam, Kupujac uzywany rower nie zauwazylem skazy na glowce ramy. Moje pytanie, czy jest to pekniecie ramy czy skaza na lakierze, jak to zweryfikowac? Czy jest szansa na spawanie w tym miejscu i bezpieczna jazde? Wysłane z mojego m1 note przy użyciu Tapatalka
  7. Pedały już strzelały, wymieniłem na nowe z SPD, także nie jest to ten problem. Jak będzie coś do wymiany, wtedy będę myślał nad tym na co chciałbym wymienić i podliczał dodatkowe koszty. Dlaczego sam nie możesz zadzwonić..? Do Jakubek89 Dowiadywałem się o serwis gwarancyjnty i tak jak już wspomniałem w Wa-wie znajduje się na ul. Nowowiejskiej 10, tam należy udać się z kartą gwarancyjną i rowerem.
  8. Witam, Rower posiadam od jesieni zeszłego roku, i praktycznie nie był jeżdżony do wiosny tego roku. Przegląd gwarancyjny wykonałem dopiero w czerwcu tego roku po przejechaniu ok 300 km. W trakcie tego okresu dbałem o dokręcenie korb, regulację hamulców czy regulację przerzutek na własną rękę. Przegląd wyszedł ok, bez żadnych zastrzeżeń. W tej chwili mam na liczniku przejechane ponad 600 km. Mam te same problemy z rowerem co użytkownicy puiszący na forum. a) podczas większego nacisku na pedały coś strzela w korbie bez kręcenia pedałami słyszę czasami takie metaliczne dżwięki, jakby coś delikatnie tarło ( piasty ? ) Zwracałem uwagę osobie wykonującej przegląd, że coś mi strzela, jednak serwisant stwierdził, że wszystko jest ok i nie powinno nic strzelać . Nie wiem co teraz zrobić, denerwuje mnie trochę to strzelanie i metaliczny dźwięk. Rower posiada jeszscze gwarancję i chciałbym skorzystać z serwisu w ramach gwarancji, czy ktoś z forumowiczów reklamował rower z takimi problemami ? czy udało się wyeliminować problem ...? W karcie gwarancyjnej jest informacja, że przegląd powinien zostać 1 mies. od daty zakupu. Dla mnie to trochę głupi zapis - robienie przeglądu po ok. 20 km :/. Wiem, że jest jeszcze rękojmia, która jest niezależna od warunków gwarancyjnych. Dzwoniłem do firmy sprzedającej mi rower, powiedzieli, że w przypadku wymiany części w ramach gwarancji istnieje możliwość dopłaty do wyższego modelu ( korby w V3 są z rodziny altus, piasty też kiepskie ). Ciekawe czy są tacy chętni aby wymieniać podzespoły na nowe, zapewne mogą szukać półśrodków (smarowanie, ponowne dokręcenie ). Może ma ktoś jakieś doświadczenia z serwisami rowerów marki lazaro...? Nadmieniam, że serwis do którego miałbym oddać rower jest na ulicy Nowowiejskiej 10 w Wa-wie....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...