Skocz do zawartości

fatalwalker

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    111
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    pawel
  • Skąd
    Otwock

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika fatalwalker

Ten od rowerów

Ten od rowerów (4/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Hej, Prośba o wycenę realnej wartości mojego roweru Specialized Epic Comp. Jest w przyzwoitym stanie. Nie jeździłem w maratonach, a od dłuższego czasu w ogóle nie jeżdżę... Części: - rama rozmiar 19" - na początku zeszłego roku pełny serwis łożysk w Berg Serwis Ząbki - amortyzator: Rock Shox Reba - na początku zeszłego roku pełny serwis z uszczelkami w Berg Serwis Ząbki - damper: Fox Float 32 z Brain - na początku zeszłego roku pełny serwis z uszczelkami w Berg Serwis Ząbki - koła: DT Swiss X430 na piastach Novatec D712, z jakimiś odelżonymi szprychami DT (nie pamiętam modeu) - całość złożona 3 lata temu. Ma znikomy przebieg. - napęd z manetkami: całość Shimano XT, kaseta Sunrace Driven - kierownica, sztyca: karbonowy FSA K-Force - siodełko: WTB Volt Pro - suport Shimano XT - hamulce: Shimano BR-M596 z Avid HS-1 - chwyty: Ergon GS2 - większość śrub, podkładek wymienione na ozdobne, lekkie lub tytanowe odpowiedniki Zdjęcia są tutaj: https://drive.google.com/open?id=1sfGxyIC5MHuQLWPmRq-pfMXHxVjwIeL7 Dzięki wielkie.
  2. Cześć. Mam pytanko. Gdzie kupię na cito ale czy uda mi się czymś zastąpić ułamany gwint wentyla pokazanego na zdjęciu? http://i.imgur.com/JgsLv4z.jpg Dzięki za pomoc
  3. Poszedłem po bandzie żeby sprawdzić i wykluczyć sam olej i zalałem go dzisiaj 5W Castrolem, który ma cSt 80 czyli prawie 2x tyle oryginalny Fox. Nic to nie dało. Dalej ten sam efekt stukania.
  4. Luzów zero. Sprawdziłem jeszcze dla pewności przed chwilą. Mogę go zalać jeszcze Castrolem 5W. Miesiąc temu do kolegi RLC go używaliśmy i jest zadowolony.
  5. Pewnie masz na myśli amortyzatory w samochodzie. Przy montażu tłumika niczego się nie naciska Przelewałem już olej przez sam tłumik naciskając go i rozciągając. Nic to nie zmienia.\ Potrzebowałbym bardziej odpowiedzi na te pytania: 1. czy za amortyzowanie przy końcowej fazie aby golenie nie obijały odpowiedzialny jest właśnie tłumik? 2. czy jeżeli mam przerabiany amortyzator to coś zmieni np. dolanie większej ilości od dołu lub góry do goleniu z powietrzem? 3. czy w waszych Foxach sam tłumi (złożony jakby z dwoch części) obraca się wokół własnej osi? Teraz to dopiero zauważyłem bo miałem przez to problemy z przykręceniem go do lagi. 4. co może być powodem marnej pracy reboundu? Zamiast pełnej regulacji jest jakby 3 stopniowa od najniższej - prawie nie odbija, umiarkowanie odbija i walą golenie o lagi (filmik wyżej) 5. czy jest ktoś może w Warszawie lub okolicy kto mógłby zajrzeć ten sprzęt lub ew. gdzie się z tym udać?
  6. Zmontowałem nty raz, ponaciskałem, porozciągałem i wygląda jakby pracował normalnie. Olej zasysał dołem wypluwał górą. Po złożeniu nic się nie zmieniło. Ręce opadają... Za blokowanie tego puknięcia odpowiedzialny jest właśnie tłumik? Czy jeżeli mam tuningowany ten amortyzator to coś zmieni np. dolanie większej ilości od dołu lub góry do goleniu z powietrzem?
  7. Trzpień wygląda dobrze. Nie ma jakiś zbytnich luzów. Jak zmontowałem tylko goleń ze sprężyną powietrzną, a tą z tłumikiem zostawiłem pustą to po napompowaniu do 80psi jest ten sam dźwięk i uderzenie co z tłumikiem.
  8. Tak tylko tu chodzi o zbyt agresywne odbijanie. Tak jakby zaraz golenie miały wyrwać się z portek Do czego ta sprężynka mała była? Ona była tu jakoś zamocowana ale na pewno nie zdejmowałem tego gumowego trzpienia żeby ją wyjąć. Nie pamiętam jak to było Coś mi się kojarzy, że gość od którego kupiłem mówił coś, że tuning polegał na zwiększeniu komory powietrznej. Do tej pory wszystko działało...
  9. Zaraz sprawdzę. Rozbiorę go dzisiaj kolejny raz Na niższym ciśnieniu np. 65-70psi jest ok. Jak daję więcej pod moją wagę mniej więcej to jest kaszana. Właśnie zauważyłem teraz, że przestał działać lockout. Jest na max skręcony, a nic nie blokuje :/ Po rozebraniu wygląda to tak. Jest ok? Dawniej miałem jeszcze włożoną jakoś tą mniejszą sprężynę ze zdjęcia przez poprzedniego właściciela. Mówił coś, że to jakiś rodzaj tuningu. Nie pamiętam natomiast czy ta mała była zamiast dużej czy może pod nią :/ To było 3 lata temu.
  10. Nic się nie zmieniło po wylaniu poprzedniego oleju i wlaniu świeżego z goleni z tłumikiem.
  11. Tak tylko po tamtym złożeniu zrobiłem ok 30km na rowerze i nic się nie zmieniło. Rozbierałem mojego i kolegi Foxa już kilka razy, a wspomniana sytuacja wystąpiła tylko raz u mnie.
  12. Ok mam tłumik na wierzchu. Jakieś rady co jeszcze zrobić oprócz nowego zalania? Nie ma możliwości przelania samego tłumika tak aby mieć pewność, że nie jest zapowietrzony?
  13. Zawsze używałem Motula 5 lub 10W. Tłumika nie rozbierałem. Zrzuciłem z niego tylko olej i wyczyściłem. Wszystko niby zrobione tak jak zazwyczaj. Jedyną różnicą było to, że wcześniej wlewałem oleju na czuja od góry, a teraz odmierzyłem 155ml dokładnie i poszło od dołu. Czy to możliwe, że oleju jest za dużo?
  14. Cześć wszystkim. Mam problem z moim Foxem po wymianie oleju. Rebound prawie nie działa tzn. przy skręconym odbija bardzo powoli ale wystarczy raz odkręcić i odbija jak za dawnych lat na 3/4 mocy. Co gorsze przy odbiciu jest wrażenie jakby następowało to tak szybko/mocno i tak jakby tłumik uderzał o goleń. Wrzuciłem to na filmik (link niżej). Dodam, że amortyzator zalewany jest Motulem Fork Oil 10W. 155ml do goleni sprężynowej i 20+5 do powietrznej. Ktoś wie może o co chodzi? Pierwszy raz po wymianie mam taki problem. Link do filmu:
  15. Vki odpadają niestety chociaż dużo bardziej pasowały mi od tarczówek... Zdecydowałem się na nowe 596 przód + tył. Tyle pozytywnych opinii o nich na forum, że muszę dać im szane
×
×
  • Dodaj nową pozycję...