Majo1 Napisano 14 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2016 Wyjąłem miesiąc temu lewą klamkomanetkę i teraz linka wydaje się za krótka aby ją włożyć.... co robić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ychu Napisano 14 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2016 Wymienić linkę na dłuższą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majo1 Napisano 14 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 14 Lutego 2016 No okey, ale jakim cudem wcześniej było dobrze ;D? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artwro Napisano 14 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2016 Zacznij od tyłka strony czyli przerzutka albo hamulec i wkładając pancerz w przelotki dojedź do końca.Wszystko musi być na najmnieszych trybach.Tak zrozumiałem patrząc na zdjęcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majo1 Napisano 17 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 17 Lutego 2016 Dzięki bardzo jakoś się udało. Teraz mam inny problem...... hamulce co nie zrobię to ocierają się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ychu Napisano 17 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2016 Jakie masz hamulce? W przypadku V-ek wystarczy popuścić linkę przy ramionach / wkręcić baryłkę jeśli jest wykręcona. Przy tarczówkach należy zobaczyć który klocek ociera i wtedy działać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majo1 Napisano 17 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 17 Lutego 2016 Z jednej strony przylega do koła z 2 strony dużo miejsca (po naciśnięciu hamulca) dodam, że nie tylko ociera, ale także słabo hamuje #edit SHIMANO 600 Jakie masz hamulce? W przypadku V-ek wystarczy popuścić linkę przy ramionach / wkręcić baryłkę jeśli jest wykręcona. Przy tarczówkach należy zobaczyć który klocek ociera i wtedy działać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ychu Napisano 17 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2016 Z tego co mi powiedział wujek google to to coś takiego. Ustawienie tego jest proste. Popuszczasz śrubę trzymającą zacisk (lekko) i normalnie rękami ustawiasz tak aby odległości z obu stron były równe. Potem wiadomo dokręcasz tak żeby się nie przesunęło. Jeśli będą równo dochodzić do obręczy to pozwoli to znacznie skrócić skok klamki i zwiększy się siła. Gdy jedno ramie cały czas ociera to hamulec zawsze jest słaby , potwierdzone moimi "eksperymentami". Miałem stary rower , jakieś chińskie klamki i zaciski plastikowe oczywiście , klamka dochodziła do kierownicy a ledwo zwalniał. Gdy nabrałem wiedzy udało mi się tak ustawić , że już przy połowie drogi do kierownicy można było zaliczyć otb , tak więc do roboty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majo1 Napisano 18 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 18 Lutego 2016 Linka hamulcowa prawej klamki jest poszarpana..... Więc jaką linkę mogę kupić do hamulca?? nie chcę drogiej, bo za rok wymienię większość ok. 30-40zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ychu Napisano 18 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2016 Nie musi to być nic drogiego. Najlepiej napędzić lokalny biznes i wybrać się do rowerowego. U mnie linka to koszt około 5 zł , zakończenie 50 gr. Możesz spróbować to skręcić kombinerkami , nie raz tak sobie tyłek uratowałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siemalysy Napisano 18 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2016 Idziesz do rowerowego i kupujesz zwykła linkę do hamulca. koszt ok. kilku zł. Natomaist jeżeli chcesz coś lepszego to kupujesz szlifowaną ewentualnie powlekaną teflonem. Będzie drożej. Przy okazji możesz wtmienić pancerz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.