Skocz do zawartości

[Linka] Jak włożyć


Majo1

Rekomendowane odpowiedzi

Z jednej strony przylega do koła z 2 strony dużo miejsca (po naciśnięciu hamulca) dodam, że nie tylko ociera, ale także słabo hamuje :(

 

 

 

#edit   SHIMANO 600


Jakie masz hamulce? W przypadku V-ek wystarczy popuścić linkę przy ramionach / wkręcić baryłkę jeśli jest wykręcona. Przy tarczówkach należy zobaczyć który klocek ociera i wtedy działać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co mi powiedział wujek google to to coś takiego. Ustawienie tego jest proste. Popuszczasz śrubę trzymającą zacisk (lekko) i normalnie rękami ustawiasz tak aby odległości z obu stron były równe. Potem wiadomo dokręcasz tak żeby się nie przesunęło. Jeśli będą równo dochodzić do obręczy to pozwoli to znacznie skrócić skok klamki i zwiększy się siła. Gdy jedno ramie cały czas ociera to hamulec zawsze jest słaby , potwierdzone moimi "eksperymentami". Miałem stary rower , jakieś chińskie klamki i zaciski plastikowe oczywiście , klamka dochodziła do kierownicy a ledwo zwalniał. Gdy nabrałem wiedzy udało mi się tak ustawić , że już przy połowie drogi do kierownicy można było zaliczyć otb , tak więc do roboty :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie musi to być nic drogiego. Najlepiej napędzić lokalny biznes i wybrać się do rowerowego. U mnie linka to koszt około 5 zł , zakończenie 50 gr. Możesz spróbować to skręcić kombinerkami , nie raz tak sobie tyłek uratowałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...