Skocz do zawartości

[koła 700] Koła z dobrymi piastami


pesti

Rekomendowane odpowiedzi

Dobry wieczór

 

Będę niebawem potrzebował wymienić koła w moim CaadX. Już miałem brać R501 w cenie przyzwoitej (równowartość ok 350zł za komplet), traf akurat chciał, że dziś posypała mi się tylna piasta w 'fabrycznych' kołach (wytrzymała rok i 5000km). Zastanawiam się zatem, czy nie sensownej będzie trochę dołożyć i kupić coś lepszego?

 

Znalazłem póki co uszczelniane: Campagnolo Khamsin CX oraz Fulcrum Racing Sport CX w cenie wyprzedażowej po około 650 zł (komplet).

 

Czy ma to sens? Bo nawet nie wiem jakie w nich są piasty, a chiałbym, aby wytrzymały dłużej.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fulcrum 

The highe grade steel bearing, with cup and cone construction

 

Campagnolo

Sealed Bearings: maintains performance over time, longer bearing life.

 

O ile z przodu kulkowe dają radę to z tyłu przy katowaniu napędu ważne jest utrzymanie smaru w łozysku, dlatego trzymał bym się tych campagnolo, chyba że zamierzasz co pół roku wymieniać kulki i serwisować piastę.

 


P.S. Rozumiem że masz starszego CAADXa? tj. jeszcze na hamulce obręczowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, to jest CaadX Sora 2013 na hamulce obręczowe.

 

No właśnie chodzi mi o to, żeby w tej piaście nie trzeba było zbyt często grzebać. I czy po prostu lepiej wziąć tanie F501, czy trochę dopłacić i mieć coś z uszczelnieniami.

 

Tu niezłe wyprzedaże kół właśnie mają, przed chwilą znalazłem:

 

http://www.merlincycles.com/factory-road-wheels-75320/?sort=price-min

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...