Skocz do zawartości

[1000 zł] Pierwszy rower trekkingowy.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Przymierzamy się z zamiarem kupna roweru trekkingowego dla teścia, który z zamiłowania lubi jeździć i potrafi zrobić te 3k km w sezonie. Teść jeździ głownie 70% szosa, 30% ścieżki rowerowe / szutrowe.

Wymiary teścia wzrost 176cm, waga 65kg, długość nogi 86cm wysportowany typek ma 50 lat.

 

Wiem ze 1000 zl to nie dużo ale chcieliśmy zrobić mu prezent, bo uwielbia jeździć na rowerze a m-c temu padł jego grat - dosłownie. Czy w tej cenie coś solidnego na kasecie się znajdzie?  

 

 

Kwestia nowy/używany pozostaje otwarta.  Chociaż boje się używek żebym nie kupił jakiegoś szmelcu który ładnie wygląda a rozleci się po tygodniu - jestem kompletnie zielony jeśli chodzi o dzisiejsze rowery...  :( 

Znalazłem coś takiego http://www.kross.pl/pl/2015/trekking/trans-siberian  ale to jeszcze te 500zl za drogo...

 

Proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za propozycje.

 

Czy ten Kands Alfa City jest zdecydowanie lepszy od Lazaro Integral, bo prawdę mówiąc jestem przekonany na 90% że wizualnie Teściowi ten kands na pewno nie przypadnie do gustu  :confused: .

 

Z drugiej strony przydałoby się jeszcze jakieś oświetlenie do tego Lazaro.... ale bardziej mi przypadł do gustu. 

 

Macie jeszcze jakieś propozycje może ? 

 

PS. Z takimi wymiarami to rama 19 prawda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To już max te 80 dych pożyczyłem jeszcze od brata nasz budżet max maxów 1000 zł jak na dwóch studentów (ja i córka teścia) to i tak dość wysupłane :sweat: . To zamawiam  tego Lazaro http://allegro.pl/lazaro-senatore-v2-mocny-trekk-w-dobrej-cenie-men-i4621843618.html  w ramie 21" , mam nadzieje ze mi na weekend dojdzie .

 

 

PS.  W tym Lazaro jest kaseta SHIMANO CS-HG31 8-mio rzędowa  a w kandsie SHIMANO HG 41  czy to jakaś duża różnica?

 

 

Dzięki za podpowiedzi!   :thumbsup: 

Odnośnik do komentarza