Skocz do zawartości

[budowa roweru] Pomoc w dobraniu części


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jestem kompletnym laikiem i dlatego tu poszukuję pomocy, Po sezonie mam zamiar zmodernizować cały rower. Tylko pozostawiam ramę, jest lekka. Chciałbym żeby ktoś znający się na temacie zrobił mi listę części, chciałbym zmieścić się w granicach 1800 zł, oczywiście budżet można trochę naciągnąć. Z reguły jeżdżę po szosach ale czasami zdarza się wyjazd w lekki teren. Przy wzroście 184 cm przydała by się wyższa kierownica w tym momencie nisko się schylam. Jestem nowy dlatego nie wiem  jakie szczegóły jeszcze podawać, chętnie odpowiem na każde pytanie jeśli znajdzie się chętny do pomocy mi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli budżet możesz nieco naciągnąć, pomyśl o kupnie nowego roweru, np: http://www.unibike.pl/vipergts.html

Będziesz miał nowy rower, na gwarancji, w przypadku powyższego Vipera bez słabych punktów. Efekt planowanej przez Ciebie modernizacji to jeden wielki znak zapytania, szczególnie uwzględniając Twoją niewielką jak piszesz wiedzę o sprzęcie. Rama to kluczowy element roweru- o Twojej nic nie wiemy, więc nie można wykluczyć, że niekoniecznie nadaje się do rozbudowy i inwestowania w części niemałej kwoty.

Jeśli upierasz się przy rozbudowie, wrzuć zdjęcie ramy. 

P. S.

Albo taki rowerek: http://allegro.pl/rower-medano-vanity-vt-3-28-20-cross-w-wa-i4365043661.html

Akurat mieści się w Twoim budżecie- masz fajny rowerek bez zabawy i ryzyka związanego z samodzielną konfiguracją części.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czekam na aparat i pyknę fotkę. Próbowałem znaleźć na necie rower taki jaki posiadam ale jest z tym problem (to wyczytałem z ramy "canyon sport unlimited alu alu7005). Oczywiście jest łatwiej kupić nowy rower ale taki składak może okazać się dużo lepszy, na nowy wydał bym do 3500zł. 

Rama jest ok, kierownica jest zrobiona na jakiegoś skróta niestety ;)