Z tego co widzę jest sporo roznych opinii na temat serwisu bębenka. Pierwsze pytanie to czym smarować? Niby oczywista wydaje się odpowiedź że najlepiej oryginalnym smarem DT, ale również można znaleźć sporo opinii że działa to równie dobrze na sucho. W temacie zamienników to podobno smar do uszczelek amora też daje rade. Następne pytanie jak to smarować? Na forum króluje opinia że daje się tylko cienka warstwę na wewnętrzna stronę zebatek, a na filmiki DT koleś smaruje pędzelkiem całe wnętrze bę
Kupiłem ten 'cudowny' smar od DT i zrobiłem serwis bębenka. Muszę przyznac ci rację uszczelnienie tej piasty szału nie robi. Po 3,5 tys w stosunkowo lightowych warunkach w środku wyglądało jak w kopalni. Juz zaczelem sie zastanawiac czy użyto tego czerwonego smaru przy składaniu tej piasty.... Godzina czyszczenia... Ale było warto. Piasta chodzi jak pszczółka :-) Myślę że taki sensowny interwał dla serwisu tego bebenka to 2 tyś km. Na uszczelkę bębenka założyłem trochę smaru do piast Shimano, ci