Skocz do zawartości

dziadu448

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Grzegorz
  • Skąd
    Wrocław

Osiągnięcia użytkownika dziadu448

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. założę 22 z przodu, zmienię tą przerzutkę, pojeżdżę trochę i wtedy podejmę decyzję co z kasetą
  2. jak dobrze pamiętam to chyba 28 ale zaraz na spacer z psem muszę wyjść to sprawdzę ed. poprawka z przodu mam 32t
  3. no dobra to może skuszę się na tą deore lx którą tam podrzuciłeś - i ona będzie współgrać w 100% z manetką alivio ?
  4. no dobra tylko którą ? bo tyle tego się naczytałem ostatnio że zgłupiałem a bo to shadow albo shadow + albo bez shadow-a a to sprężyny takie i siakie, oszaleć można do tego gdzieś czytałem że xtr ze względu na ultra niską masę są mniej trwałe niż xt, na alledrogo ta xtr-ka jest w znośnej cenie a do tego wózek gs no ale jak ma pożyć 1 sezon to wolę używane xt lub nowe deore wsadzić no i kwestia kasety, te co podałem są znośnie trwałe ?? ed. dobra teraz ogarnąłem link we wcześniejszym poście
  5. właśnie chodzi o to że napęd jest 1x9 na korbie truvativ ruktion 2.0, do której chcę dorobić adapter żeby przejść na blat 22 zęby bo brakuje mi mocy na podjazdach, jeżdżę aktualnie na krosie sign fr1 z monsterem triple z 2002 i jest to meeeega ciężka maszyna i jednocześnie na tyle stara że nie chcę inwestować w tą ramę wielkich pieniędzy bo i tak niewiele zniweluję tą masę, ogólnie bardzo przyjemnie się na nim jeździ ale przydało by się małe wspomaganie na podjazdach
  6. Witam, przymierzam się właśnie do regeneracji napędu po zimie, planowałem jedynie gruntowne czyszczenie, wymianę łańcucha i zmianę przedniego blatu na mniejszy ale ponieważ borykałem się z irytującym problemem regulacji tylnej zmieniarki to zacząłem zgłębiać wiedzę w tym temacie i teraz już wiem, że to nie miało prawa chodzić idealnie przede wszystkim dlatego, że ożeniłem manetkę alivio 9rz z przerzutką tiagra 10rz tak więc chcąc nie chcąc zmuszony jestem wymienić rzeczoną przerzutkę. Potrzebuję jednak Waszej pomocy w wyborze przerzutki bo ilość wiedzy wchłoniętej przez ostatnie 3 dni spowodowała straszny mętlik w mojej głowie i mam jeszcze pewne wątpliwości. części: z przodu blat 22z łańcuch cn-hg93 kaseta cs-hg61 (11-28) manetka sl-m430 wybrałem kilka typów przerzutki które wydaje mi się że będą pasować nowe alivio rd-m4000 (sgs) nowe deore rd-m591 lub rd-m592 (sgs) używane deore xt rd-m761 lub rd-m772 (sgs) używane xtr rd-m971 (gs) zastanawiam się również nad zmianą kasety na coś w przedziale 11/12 - 34/36, np. hg200 lub hg400 główne kryteria to przede wszystkim trwałość i dobra kultura pracy, co moglibyście mi polecić ?
  7. Witam, pozwolę sobie podpiąć pod temat.. Poszukuję bagażnika na 3 rowery.. początkowo myślałem o dachowym, jako że w moim oplu omega (kombi) posiadam relingi uznałem to za doskonałe rozwiązanie. Niestety po obszernej lekturze moje wszelkie obawy związane z tymi bagażnikami się potwierdziły a nawet spotęgowały ;( głównie z powodu mojego roweru.. kross sign w dodatku z monsterem sprawia że rower klasyfikuje się w wadze extra ciężkiej no i do tego jeszcze te rynienki w które (z tego co wyczytałem) wchodzą opony 2.0, niestety z braćmi jeździmy przynajmniej na 2.2 a ja nawet na 2.5. Na bagażniki za 300 pln aktualnie mnie nie stać a wszystkie inne wydają się być zwyczajnym strzałem w kolano.. haka nie mam i nie zamierzam dorabiać ponieważ w przyszłym roku chciałbym rozstać się z autem pozostają więc bagażniki na pokrywę.. i tu również nie jest kolorowo, po pierwsze przy większości modeli które jakoś mnie zaciekawiły nie ma mojego samochodu na liście aut kompatybilnych, no a po drugie trzeba jeszcze pamiętać o widoczności tablicy i świateł. Światełkiem w tunelu może być ten bagażnik http://allegro.pl/bagaznik-uchwyt-rowerowy-na-klape-hi-bike-3-rowery-i6937248871.html jest tani i wydaje się być na tyle fajnie skonstruowany, że można by było zamocować rowery bez zasłaniania tablicy i świateł. Co o tym myślicie ? Jest to bagażnik wart uwagi.. nie chciał bym się pchać w zakup bagażnika "na chama", w najgorszym wypadku w trzech możemy się spakować ale niestety wiąże się to z ściąganiem kół i siodełek a bagażnik był by po prostu wygodniejszy.
  8. @woojj dzięki za odpowiedź.. sprawdziłem "na sucho" jak chodzi klamka z uszczelką i bez niej i okazało się że jest to wina uszczelki.. rozwiązanie problemu okazało się bardzo prozaiczne.. założyłem uszczelkę na wiertło 8 i delikatnie ścierałem na zwykłym pilniku do metalu operacja dosyć czasochłonna ponieważ nie da się tego zrobić "na raz" ale efekt bardzo zadowalający
  9. Witam Was serdecznie, mam problem z moimi formulkami i potrzebuję podpowiedzi. Po zimie okazało się że obie klamki puściły płyn w czego efekcie hamulce przestały praktycznie pracować i troszku zszedł z nich lakier Początkowo próbowałem wymienić całe klamki ale okazało się to nie takie proste, więc postanowiłem je reanimować. Rozkręciłem i dokładnie oczyściłem, odtłuściłem wszystko w zwykłym denaturacie bezbarwnym, udało mi się dokupić wszystkie oringi w sklepie z uszczelnieniami hydraulicznymi i poskładałem. Hamulec chodzi ładnie ale mam problem z powrotem klamki, samodzielnie odbija może do połowy. Mam 2 tezy i potrzebuję Waszej podpowiedzi: 1. Przy składaniu klamki nie stosowałem żadnej oliwki bo podobno może to doprowadzić do pocenia się uszczelek. Korpus posmarowałem odrobiną dota i tak złożyłem. Pytanie czy nie powinienem może jednak użyć odrobiny jakiegoś oleju żeby uszczelki nie stawiały takiego oporu ? 2. Choć oringi mierzone ze starych to może ten który jest na tłoczku jest minimalnie grubszy od oryginału i przez to stawia większy opór, w takiej sytuacji rozwiązaniem mogło by być wymienienie sprężynki na mocniejszą. Co o tym sądzicie ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...