Skocz do zawartości

abdesign

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    4 037
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana abdesign w dniu 27 Grudnia 2022

Użytkownicy przyznają abdesign punkty reputacji!

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Artur
  • Skąd
    Warszawa

Ostatnie wizyty

3 081 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika abdesign

Emeryt

Emeryt (13/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Automat Rzadka
  • Collaborator
  • Pierwszy post
  • Conversation Starter

Ostatnio zdobyte

1,2tys.

Reputacja

  1. A dzięki za propozycję... to nie amelinium byłoby tu wyzwaniem tylko szerokość, przemyślę.
  2. Cześć, Szukam uszkodzonej (acz nieprzesadnie) karbonowej obręczy o b.niskim stożku lub ewentualnie aluminiowej nowożytnej. Bajka to by była taka ze 30mm Potrzebuję jako ramkę do okrągłego obrazu który ma średnicę 60cm Pozdrawiam.
  3. Taaa i jak go stać i nie ma ochoty szukać dobrze wykonanych wśród tanich to dobrze na tym wychodzi. Tarcze mają ostre krawędzie czyszczące klocki... albo nie mają i w rezultacie zapylone klocki gorzej łapią , są wystarczająco sprężyste żeby się nie odkształcić po puknięciu... albo nie. Są krzywe już w pudełku .. albo nie, ... To że napiszesz o tarciu tego nie zmieni.
  4. No to ja się przywitam niestandardowo, bo po bardzo długiej przerwie od forum wczoraj zrobiłem pierwsze 20km. Pierwsze wyjście na rower... po niemal roku.
  5. Milion razy było... to są niekompatybilne elementy. 4700 jest kompatybilne z napędami 11s a nie jest ze starszymi 10s takimi jak 5700. Pierwsze klamkomanetki z chowanymi wąsami do których zalicza się 5700 są bardzo wrażliwe na prowadzenie pancerza i jakość/czystość linek. Byle goowno i działały do doopy. Na 99% z tego wynikał Twój pierwotny problem jak miałeś układ 5700-5700. Rozwiązaniem były nowe linki nowe pancerze i łagodne prowadzenie zagięć pancerza pod owijka i przy przerzutce.
  6. A nie zwróciłeś uwagi że pierwotny autor tego wątku to ostatni raz gościł tu miesiąc temu i aktualnie temat "przejął" ktoś inny?
  7. Mogły by być sobie przesunięte a są tam bo są styczne do tego jajowatego wzmocnienia, dobry punkt zaczepu i tyle. Tak do końca to nie są zbędne - są pomocne w uzbrajaniu roweru - przekładasz te cienkie pancerzyki to Ci nie latają, ale jak już przełożysz i zapniesz linki to dopiero wtedy służą... niczemu. Możesz spokojnie tak jeździć cały sezon, możesz wymienić obcinając "trzymacze", możesz wymienić przewlekając na powrót linki - na prace przerzutek to nie ma żadnego wpływu. Może jakby odpadł ten kawałek i zaginało linkę na ostrej krawędzi to bym się martwił a tak? Ja bym to wymienił wtedy kiedy wymieniałbym zużyte linki i pancerze.
  8. Chińskie gówno tyczyło się ramy, która nie jest żadną okazją i na dodatek nawet kopią jest marną.
  9. Spoko te chińskie gówno z ołeliksa to świetny pomysł
  10. Jak Ci ktoś przetnie tor jazdy i wybija z rytmu albo masz serpentynę i ostry zakręt i masz "zatrzymanie" to na twardym obrocie dużo łatwiej strzelić. Czy może się mylę i powinienem uznać że skoro wychodzi mi w Cogganie ponad 350 Wat to cała reszta ograniczeń i zmiennych nie istnieje? Ale tak zdaję sobie sprawę że niektórzy jeżdżą z dużej tarczy niemal zawsze kiedy tylko mogą...
  11. Tyle, że chłopak jechał 300km i zamykał się w 52/28 a 8% podjazd finałowy na 280-tym kilometrze przy którym w zasadzie zrywki, zajazdy toru, czary etc. miał niemal gwarantowane i to nie jako zawodnik do odwalenia 3-ech pociągów i zjechania na pobocze tylko gość który walczył o wygraną i stanął na pudle... On nie miał udowadniać, że da się przejechać... on miał to wygrać. Mnie zatem wybór przełożeń dziwi, bo jakby było ciaśniej i wjeżdżali by większą grupą to zmiany niskiej kadencji na mocnym przełożeniu jednak więcej kosztują niż te z młynka.
  12. @Sobek82 - ludzie chcą jeździć szybciej a nie wolniej @Mihau_ jasne że było, jasne że Mediolan-San Remo jest płaskie max 8% bodajrze... Oczywiście pamiętam jak Pogacar tłukł sławny podjazd z blatu i były wyliczenia że to niemożliwe, pamiętam kontynentalną ekipę która znikła, pamiętam m.in. Morkova który robił za wiatrowego dla całego peletonu przez 30km, prawie nie zmieniając biegów, czy Remco który zamordował wszystkich ciągnąc w nieskończoność na blacie (na czym w rezultacie skorzystał Alaphilippe). Ale i tak zaskoczyło mnie, że gość na którego jechano i był liderem swojej ekipy (skończył na pudle przed Pogacarem) nie zakładał żadnego problemu przy ataku na Poggio po 280km jazdy?
  13. No i piekło zamarzło... https://naszosie.pl/2023/03/18/wout-van-aert-z-jedna-przednia-tarcza-na-mediolan-san-remo/
  14. Z tego samego wzoru.... tylko w kółko podajesz różne nogi. Masz wziąć nogi w bucie wbić książkę w jaja aż zapiszczysz i to co wyjdzie pomnożyć wg wzoru przekrok*0.883+/-0.5%
×
×
  • Dodaj nową pozycję...