Skocz do zawartości

Bzykuu

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Bartek
  • Skąd
    Częstochowa

Osiągnięcia użytkownika Bzykuu

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

1

Reputacja

  1. Rozmyślam nad sprzedażą czechosłowackiego wynalazku przypominającego naszego jubilata. Jest to SOBI 20 Rower jest zachowany całkowicie w oryginale i co najważniejsze w nienagannym stanie co przedstawiają zdjęcia. Ile można za niego realnie wołać ? Wiem ze robią z nich takie śmieszne rowerki do lansu, wystarczy zamontować długie siodełko banana. Tak się prezentuje
  2. W weekend na rychlebach podczas zjazdu zerwało mi okładzine z klocka. Cale szczęście miałem na zapasie parę klocków. Szybka podmianka i ogień dalej. Za jakieś 300m. Naciskam hamulec i tylko zarzegotalo coś z tylu i rower pojechał dalej . Okazało się ze nie zalozylem zabezpieczenia..... Grrrrrr. Klocki znaleźliśmy, zabezpieczenia nie. I teraz problem co tu zrobić... Wpadlem na genialny pomysł jaki widać na foto imbus i 2 trytytki haaaa cały dzień się tak oblatało i było wszystko ok !
  3. No tak, ale takiego Bettina nigdzie nie idzie znaleźć.... Jest to model c33 bodajze Dodaje jeszcze raz foty.
  4. O dzięki ! To taki jak na foto. Później poprawie zdjęcia bo dodawalem z tel. I cos źle porobiłem... A jeśli chodzi o jego wartość ? To jak to wygląda ? Jest to jakiś rarytas ?
  5. Witam was, wczoraj mój wujek z Francji przywiózł mi swój rower który jest w jego rekach od nowości. Jest to Bertin z 78r. Czy jest ktoś w stanie opowiedzieć mi co to za sprzęt ? Czy cos rzadko spotykanego ? Czy może zwykłą szosa których wiele u nas... Co najlepsze nie mogę zbytnio znaleźć informacji na temat tego roweru.... [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [img=http://scontent-frx5-1.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/fr/cp0/e15/q65/18738610_1676949145666023_2513859138745335976_o.jpg
  6. Pasują idealnie, i nie chodzą ciężko. Amor normalnie się ugina. A co do dystansów to oczywiście ze lepiej jest z nimi. Po cholerę laga ma pracować w kąpieli błotnej ?! To na pewno nie wydłuża jej żywotności Wole kombinowac a nie wrócić do tego co producent wymyślił.... Bo było beznadziejnie. Nowy amor z beznadziejną pracą, i lagi cale w smarze... Teraz jest o niebo lepiej tylko nie wiem co z uszczelniaczem kurzowym ??? Czy ten co jest na foto da rade... Wygląda to dosyć solidnie. A dołem nie cieknie.... Śrubki fabrycznie miały uszczelki
  7. Witajcie, rok temu rozkręciłem swój widelec, wyczyściłem go ze smaru i zastosowałem olej, oraz usunąłem część gumy ze sprężyny ponieważ był strasznie czuły na temp (w chłodne dni beton), oraz po dłuższej jeździe tracił na czułości i lagi były całe uwalone smarem. Zmiany te dały niesowite rezultaty, bajecznie teraz chodzi... Lecz od początku troche się pocił, z czasem coraz bardziej. Znalazłem uszczelniacze które pasują wymiarowo ( z jakiegoś starego motocykla BMW). Wygląda to tak jak na foto poniżej, czy ktoś mi powie czy bez dodatkowych uszczelek kurzowych zda to egzamin ? uszczelki mają dość ładny duży"fartuch" na górnej części lecz nie jest on ściskany sprężynką jak miało to miejsce w ori uszczelniaczach. Za to jest mocniejsza sprężyka w dolnej części zgarniającej. Jakieś podpowiedzi czy tak zostawiać ? Czy koniecznie szukać dodatkowo uszczelniaczy kurzowych ? ( no i czy nie wytrą mi goleni jeśli będą chodziły na "sucho" bo uszczelniacze bardzo dobrze zgarniają olej.) PS. nie zwracajcie uwagi jak mocno wystają ponieważ są tak zamocowane specjalnie na dystansach ( bez nich robiła się w goleni taka miska na bród, wodę, błoto czy piasek) [/img]
  8. Nie widzę tu info na temat mojego model.. ale gdzieś doczytałem że ok 170psi. będziemy próbować.
  9. Zabieram się za serwis dampera, ale za boga nie mogę znaleźć ile BAR/PSI nabić do niego... (wersja bez zbiorniczka) Może ktoś wie i podpowie ? albo ma manuala bo ja za boga nie mogę znaleźć... Dodam że pod użytkownika ok 83kg
×
×
  • Dodaj nową pozycję...