Skocz do zawartości

Bad

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia użytkownika Bad

  1. Rower dzisiaj przywiozłem do domu i mam dwa pytania. Pierwsze to Dzwonek? Jest na kierownicy coś co cyka ale nie dzwoni, czy to jest dzwonek i powinien dzwonić? Druga sprawa, amortyzator NEX HLO, blokada bardzo luźno się przesuwa, można ją przesunąć małym palcem i nie czuć za bardzo aby ten przełącznik jakoś specjalnie się blokował. Czy to jest normalne, bo obawiam się, że na jakichś nierównościach może się przemieszczać z powrotem. Czy po drugiej stronie amorka pod zaślepką jest regulacja docisku/sztywności?
  2. Rower przyjdzie do sklepu w pudle i tam będzie zmontowany.
  3. No zmartwiłeś mnie teraz pisząc o jakości montażu tych rowerów. ja swojego jeszcze nie odebrałem.
  4. http://allegro.pl/rower-northtec-bergon-lx-shi-upust-i6701384612.html Northtec Bergon LX kupisz w Rybniku. Popatrz też na ten rowerek crossowy: http://infinitibike.pl/glowna/109-spartacus-cross-40.html
  5. Muszę zapamiętać, dziękuję Wszystkim za pomoc i uczestnictwo w dyskusji. Zamówiłem Krossa Trans Arctica ponieważ doszedłem do wniosku, że nie potrzebuję aż tak wysokiego osprzętu jak w Northtecu Bergon LX natomiast bardziej mi się przyda kilka rzeczy, których on nie posiada czyli hamulce tarczowe hydrauliczne, lepszy amor i dynamo w piaście. Dodatkowym powodem była atrakcyjna cena i super wygląd. Dodatkowo Kross jest bardziej popularny, ma więcej punktów sprzedaży i serwisów a Northteca nie ma nawet gdzie zobaczyć a rower sprowadzą tylko na zamówienie. Pozdrawiam.
  6. Zamówiłem Kross Trans Arctica 17" rocznik 2017 za 2190 zł
  7. Mam odpowiedź, nie będzie Premiera 4.1. Można zmienić mostek na regulowany, dołożyć błotniki i bagażnik do Crossa 4.1 i może być Premier Cross 4.1. Ale to mi nie pasuje, plecy mnie bolą na moim starym MTB z regulowanym mostkiem więc wolę trekkinga.
  8. No popatrz, właśnie kieruję się tym co bym chciał w rowerze i dlatego przed chwilą wysłałem wiadomość do Infinity Bike w sprawie Spartacusa: Ile by kosztował Rower Spartacus Premier 4.0 ale z osprzętem jak Cross 4.1, czyli pełne Alivio, korba Shimano FCM-371, amortyzator NVX z HLO, piasty Shimano, hamulce hydrauliczne tarczowe M395 z manetkami, kaseta 3 x 9 itd? Czy byłaby w ogóle możliwość zamówienia takiego roweru? Powiedzmy, że byłby to Spartakus Premier 4.1 W tej chwili 55 do 45 wygrywa u mnie Kross Trans Arctica z Bergonem LX ponieważ ma to co bym chciał mieć w rowerze choć może niższej klasy i mi się bardziej podoba
  9. Podaję dla zainteresowanych maksymalne dopuszczalne obciążenie rowerów i inne informacje, jakie dostałem dzisiaj w wiadomościach email: 1. Spartakus Premier 4.0 - Maksymalne obciążenie całego roweru to 130kg Modele na rok 2017 nie będą się różnić specyfikacją, przewidujemy je jeszcze w tym roku w takiej samej konfiguracji. 2. Lazaro Senatore V3 men - Bezpiecznym obciążeniem jest takie do 120kg. Wersja 2016 będzie miała tylko inną korbę. 3. Northtec Bergon LX - Witam, łączna masa max 125 kg, z doświadczania wytrzymuje więcej. W roz.18" wys.od ziemi do górnej ramy wynosi 77 cm. Jeżeli ktoś by sobie życzył hamulce hydrauliczne w tym rowerze to dopłata 300 złotych. 4. Romety Wagant i Gazela - Całkowita dopuszczalna waga nie może przekroczyć 130 kg Dodatkowo w załączeniu zdjęcia Spartakus Premier 4.0 i Lazaro Senatore V3 men z podana wysokością od ziemi do górnej ramy. A ja dalej nie wiem co kupić. Aktualizacja tabelki z porównaniem rowerów.
  10. Dlatego napisałem, że te 77 cm jest na styk dosłownie. Przy 17" Krossa będę miał z 4 cm luzu i dlatego potrzebuje info o ramie 18" Northteca.
  11. I to jest właśnie pytanie. Czy potrzebny mi rower z takim osprzętem jak LX, octalink itd. czy taki, który mi się bardziej podoba, ma lepszy amor, hamulce i dynamo (choć jest droższy). Może mi jutro Northtec odpowie na temat dopuszczalnej masy i wysokości ramy, może się okazać, że 18" jest ciut za duże i sprawa się rozwiąże. Mój aktualny rower MTB, stary Arkus na kołach 26" ma od ziemi do ramy 77 cm. To jest maks dla mnie, dosłownie na styk. Mierzone przeze mnie Romet Wagant 5.0 19" i Kross Trans Alp 19" na kołach 28" maja od ziemi do ramy 81 cm i to jest zdecydowanie za dużo dla mnie.
  12. Nawiązując do korby, Northtec ma wielowpust (octalink) więc to na plus ale gorszy amor niż NEX. Ten SR Suntour CR-8V stosują często w rowerach miejskich, ten ma choć blokadę hydrauliczną ale nie wiem czy ma regulację twardości. Opisywane przez Ciebie doświadczenia są bardzo pomocne. Jeżeli miałbym wybierać tylko pod katem wyglądu to zdecydowałbym się na Trans Arctica, biorąc pod uwagę całość osprzętu to trochę lepiej oceniam Bergona LX choć brak mu lepszego amora i hamulców hydraulicznych, brak dynama w piaście nie ma dla mnie aż tak dużego znaczenia.
  13. Mnie także z wyglądu najbardziej podoba się rama i malowanie Krosów Trans Alp i Arctica. Na 2017 rok Trans Arctica ma manetki Altusa a łańcuch KMC. Będę wybierał z pomiędzy Krossa Trans Arctica a Northtec Bergon LX. Musze podjąć decyzję do wtorku bo taką cenę 2200 zł na Kross Trans Arctica 2017 mam do tego dnia właśnie. Naprawdę nie wiem na co się zdecydować, Nie mam gdzie Northteca zobaczyć. jano0244 dzięki za Twoją opinie o Trans Alpie, bardzo pomocna. Jakby Northtec Bergon LX miał amor NEX HLO i hamulce tarczowe hydrauliczne jak Kross to bym się nawet nie zastanawiał i brał Northteca. A tak mam duży zgryz.
  14. Zrobiłem porównanie rowerów z oceną każdego z komponentów. Nie umiem dobrze rozpoznać każdej części, która jest lepsza lub gorsza. Parę rzeczy brakuje, jeżeli możecie to zerknijcie czy jest wszystko dobrze i może napiszcie o co uzupełnić tabelkę lub gdzie zmienić ocenę. Tabelka
  15. Kross wlicza masę roweru do obciążenia całkowitego, jest to na stronie Krossa. Sam rowerzysta do 105 kg. http://www.kross.pl/pl/serwis/faq Unibike odpada bo nie ma ram 17".
×
×
  • Dodaj nową pozycję...