Skocz do zawartości

Radek_89

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    47
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Radek
  • Skąd
    Warszawa

Ostatnie wizyty

267 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika Radek_89

Ten od rowerów

Ten od rowerów (4/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Sprzedam ramę Kellys Physio 10. Rama w rozmiarze L - 560 mm największy rozmiar, z widelcem. Rama pochodzi z nowego rozłożonego roweru który kiedyś kupiłem i rozłożyłem celem zmiany oprzyrządowania, bo miałem go rozłożyć, wymienić suport, szczęki hamulcowe, pozbyć się przerzutki i dać zębatkę reverse pod napinacz, lecz zrezygnowałem z modernizacji z racji zakupienia w dobrej cenie framesetu pod hamulce tarczowe, a ta przeleżała 6 lat w szafie, zabezpieczona przed uszkodzeniami, owinięta ręcznikami i folią, więc do zdjęć ją umyłem (widoczne ślady wody). Stan ramy praktycznie jak nowa, bez rys, wgnieceń, pęknięć, nie jeździłem na niej ani razu, tylko zdemontowałem z niej elementy. Gwint mufy suportu bez skazy. Rama pod hamulce V-brake. Na widelec wbita bieżnia sterów której już nie zdejmowałem (pasują do niej stery pół-zintegrowane). w rurze sterowej wbite są również oryginalne miski sterów, nie miałem ściągacza, więc te elementy zostały. Bardzo lekka konstrukcja wykonana z aluminium stopu 6061, potrójnie cieniowana. Cena jaką chciałbym uzyskać, szczerze nie wiem. czekam na propozycje jeśli ktoś będzie zainteresowany. chętnie odpowiem na pytania. pozdrawiam
  2. Witam. sprzedam trenażer marki Force model Spin. Kupiłem go w połowie grudnia żeby jeździć z uwagi na warunki pogodowe, ale w grudniu uszkodziłem staw kolanowy. Dopiero teraz skończyłem rehabilitację więc nie potrzebuję go na razie. Sam trenażer został użyty jeden raz, w dniu kiedy go dostałem. Jeździłem około 10 minut. Podłożyłem pod niego podkładki filcowe żeby się nie porysował i schowałem do pudełka gdzie przeleżał do teraz. Odnośnie ceny, nie wiem szczerze, czekam na propozycje, a raczej wolałbym się go pozbyć, zagraciłem pokój rowerami, ramami i teraz trenażerem, muszę trochę odgracić pomieszczenie bo brakuje mi też miejsca do przechowywania. Do zakupu faktura imienna ze sklepu. pozdrawiam
  3. cześć, witam. przeczytałem Twój wcześniejszy post o tym towocie w innym temacie, to jakaś porażka że tak się do tego podchodzi. myślałem też o tym co powiedziałeś z tym malowaniem samemu, ale niestety nie mam w mieszkaniu warunków na malowanie, ledwo upchałem swój rower w mieszkaniu. chciałem umalować rower albo w czarnym macie albo w czarnym połysku, bez żadnego artystyzmu, bo jak ktoś też wspomniał na forum, to takie lakiernie liczą sobie od 1200 w zwyż i naprawde robi to wrażenie, chociaż ja tak mogłbym wydać do 500 zł - 600 gdyby była gwarancja że będzie naprawdę dobrze zrobione, myślę że za więcej zakładając wartośc ramy się nie opłaca a z kolei te zwykle lakiernie proszkowe malujące rowery za 400-500 zł mają w galerii z trzy rowery wigry czy dwa jubilaty i po swojej przygodzie z moją poprzednią lakiernią (która zajmowała się też renowacją felg) w alei krakowskiej w warszawie, zaczałem się zastanawiać czy w ogóle gdziekolwiek da się pomalować rower na mokro, tak po prostu bez żadnych proszków. sam szukałem ale cięzko cokolwiek znaleźc, a te proszkowe też jak wspomniałeś o swoim przypadku to jeszcze bardziej będe ostrożny. pozdrawiam i dzięki za podzielenie się ciekawymi spostrzeżeniami
  4. rozumiem, że jest to coraz częsciej stosowana metoda nie znam dokładnych danych którzy producenci malują tradycyjną metodą, a którzy proszkową, ale z mojego doświadczenia wiem, że chociażby moja rama kellys jest pomalowana metodą tradycyjną i mimo źe taki lakier jest delikatniejszy to nie przeszkadza mi to, dbam o swoje rowery. drugi rower który posiadam marki lazaro też jest tak samo pomalowany w macie i można się czepiać, że z uwagi na oszczędności się tak maluje, ale mi to nie przeszkadza. ważniejsze jest dla mnie to że taki lakier nie gryzie sie zbytnio z miejscami montażowymi. ja nie oczekuję czegoś po mojemu, bo po mojemu oznacza normalnie, najzwyklej i poprawnie i skoro ktoś deklaruje za odpowiednią opłatą, że zabezpieczy gwinty i inne elementy po swojej stronie, to dobrze by było jakbym później podczas montażu nie miał z tym żadnego problemu i nie musiał szlifować niczego iglakiem tym samym ingerując agresywnie w ramę. w rowerach pomalowanych metodą tradycyjną jakoś gniazdo haka czy piwoty tez są pomalowane farbą i z reguły nie ma problemu żeby zamontować tam potrzebne części czego nie można powiedzieć o malowaniu proszkowym, bo warstwa jest owiele grubsza.
  5. witam wszystkich serdecznie. przyszedł czas aby w końcu umalować mojego kellysa physio 10 i mam do Was pytanie w sprawie lakierni. czy może ktoś z dostępnych na forum użytkowników ma jakieś doświadczenie z lakierniami rowerowymi na terenie warszawy i mógłby polecić jakąs godną polecenia do której oddawał swój rower/rame? po moich poprzednich przemyśleniach, kiedy dawno temu oddałem inną ramę do wydawać by się mogło uznanej lakierni rowerowej - otrzymałem kiepsko umalowaną ramę. niby lakier był w porządku, bez zacieków ani rys, ale pojawił się problem w miejscach montażowych typu gniazdo haka przerzutki bądź miejsce wbicia bieżni sterów w widelcu, czy piwotów hamulca vbrake. we wszystkich tych miejscach lakieru było tak sporo, że nie dało się założyć ani haka przerzutki, ani wbić bieżni, ani szczęk hamulcowych z uwagi na zamalowane otworki na spręzynkę w szczęce. musiałem to wszystko szlifować i trochę popsułem ogólny wygląd wizualny ramy i od tamtej pory jakoś zawiodłem się na malarniach proszkowych. zadaje sobie też pytanie, czemu wszystkie lakiernie rowerowe oferują tylko malowanie proszkowe, a nie np na mokro, tak jak robią to producenci rowerów. niby w każdej lakierni jest napisane, że zabezpieczają newralgiczne miejsca przed malowaniem, ale w moim przypadku nie było tak dobrze jak mogło się wydawać. czy ktoś może zna (najlepiej lakiernie, nie musi być rowerowa), żeby ktos był w stanie pomalować to na mokro? uważam, że przy takim lakierze nawet, jeśli by było coś nie tak, to jednak warstwa jest mniejsza niż w proszku. byłbym bardzo wdzięczny za wszelkie sugestie. najlepiej pasowałaby mi jakaś malarnia na terenie warszawy, nie posiadam auta, poruszam się komunikacją, ale to już nie stanowi problemu, stąd moje zapytanie o lokalizację. mam praktycznie nową ramę z widelcem po rozłożeniu całego roweru który kupiłem i lezy już tak z 5 lat w domu, ma tam troche rysek od przekładania z miejsca na miejsce stąd decyzja o malowaniu, teraz w okresie zimowym może i byłaby szansa coś z tego zrobić żeby na wiosne złożyć na niej jakiś szybki, lekki rower typu single na zębatce i korbie jednobiegowej. jeśli operacja malowania przebiegłaby pomyślnie, wtedy oddałbym do malowania swój rower którym jeżdżę na codzień, też przydałoby się mu odświezenie koloru serdecznie dziękuję za wszelkie sugestie i pozdrawiam
  6. Witam serdecznie. Z uwagi na pogodę za oknem, sól na jezdni, śnieg podjąłem decyzję o zakupie trenażera rolkowego. Jeszcze go nie kupiłem, wiem tylko że chciałbym rolkowy, model który sobie wybrałem to FORCE SPIN, z uwagi na możliwość dostosowania do mojego długiego roweru, w którym odległość od tylnej osi do przedniej wynosi 1160mm, inne z reguły obsługują koła o rozstawie osi do 1100mm, więc wybór padł na FORCA. I mam w tym miejscu pytanie, czy dałoby się go jakoś zsynchronizować z aplikacją do roweru, chodzi mi o podłączenie do roweru czujników kadencji czy mocy pod bluetooth. Czytałem o tym ostatnio sporo, ale jedyne co znalazłem, to możliwość synchronizacji z aplikacjami inteligentnych trenażerów, w których ściąga się tylne koło, bądź się je mocuje, a ja chciałbym jeżdzić na rolkach. Czy w ogóle istnieją jakieś możliwości na tego typu rozwiązanie? Szukam czegoś niedrogiego, żeby nie zmarnowało mojego portfela, np takie coś? https://allegro.pl/oferta/magene-s3-czujnik-predkosci-i-kadencji-rower-do-roweru-bluetooth-ant-12771869691?bi_s=ads&bi_m=listing:desktop:query&bi_c=M2VlMDFjNTQtZTAzMy00NjAwLWFhMGUtOWIyYmIxOWRlYThlAA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=13bcfb8f-d9bd-46a9-9a5a-b8fbc4986e7d albo coś w podobie, co dałoby się podłączyć do roweru i podłączyć do bluetootha? Chciałbym móc jeździć na trenażerze przed telewizorem z trasami wirtualnymi, np z pomocą laptopa, tak żeby obraz był na ekranie, oczywiście pomijam kwestie subskrypcji aplikacji, bo to oczywiste, chodzi mi o samo przygotowanie. bardzo serdecznie dziękuję za wszystkie rady.
  7. witam mam zapytanie, cy jest w Warszawie jakaś sensowna firma którą polecacie, która wykona zwykłe malowanie ramy, widelca i korby rowerowej? mój rower to frameset kellys physio 10 z 2016 (nowy), chciałbym zdjąć starą powłokę czarny mat i pomalować to na czarny połysk razem z korbą. pytam, ponieważ od dłuższego czasu się zastanawiam i mam z tym problem, mianowicie wszędzie widzę że jest malowanie proszkowe (400-600 zł), ale mam złe wspomnienia z przeszłości. oddałem kiedyś ramę z widelcem alu do "pomalujrower.pl" w aleję krakowską i samo malowanie było ok, ale później miałem problem z montażem haka przerzutki, było wszystko zamalowane, piwoty hamulców w widelcu i ramie miały ten sam problem. niby było napisane że wszystko zabezpieczają we własnym zakresie, ale było troche farby i musiałem piłować lakier iglakami żeby cokolwiek móc zrobić, a chciałbym tego uniknąć, stąd własnie pytanie na forum. nie wiem czy nie lepiej by było pomalować natryskowo w lakierni samochodowej, ale tam też chcą dużo, 700-900 zł za kpl i zastanawiam się, gdzie można by było oddać ramę w warszawie żeby później można byłoby bez problemu założyć i hak, hamulce jak i bieżnię sterów widelca przedniego. pozdrawiam i dziękuję za odpowiedź.
  8. witam mam wielką prośbę, wcześniej sprawdzałem w tabelkach, zrobiłem rozeznanie ale dalej nie mogę tego skumać. chciałbym wymienić opony w swoim rowerze. są to obręcze kellys spark 622x14 ETRTO, a opony jakie na nim mam (koła z oponami udało mi się już kupić na gotowo z innego zdemontowanego Kellys Physio 10) to Schwalbe Spicer 700x30C (30-622). chciałbym założyć szersze opony z bieżnikiem , ale po próbie zrozumienia tych wymiarów wychodzi na to ze juz nie wiem jakie mogę zastosować. chciałbym bardzo mieć micheliny protek 700x35C, ale z tego co wyczytałem, to szerokość jest juz za duża na tę obręcz. w ogóle to biorę pod uwagę schwalby, continentale czy jakieś inne, byleby byly szersze. jazda ścieżkami rowerowymi czy nawet po kostce to jest męczarnia, stąd decyzja o zmianie. na poprzednim swoim rowerze miałem właśnie te Micheliny i komfort był większy szczególnie na bruku. pozdrawiam
  9. witam, chciałbym się zapytać forumowiczów, czy jest jakaś możliwość zastosowania w rowerze scott strike e-ride 930 (na rok 2021) zastosowanie jakiś lampek rowerowych na inne napięcie? są wyprowadzenia przewodów do podłączenia oświetlenia na 36V, a chciałbym na niższe, czy może jest możliwość zastosowania jakiejś przetwornicy prądu? chciałbym również dopytać, czy istniałaby możliwość wyprowadzenia przewodu do opcji ładowania telefonu komórkowego? pozdrawiam i bardzo dziękuję za pomoc
  10. tak, wszystkie części mam nowe, łańcuch, kasetę, przerzutkę . bardzo dziękuję za pomoc i pozdrawiam
  11. czyli jak mam przerzutkę i kasetę i do tego łańcuch, to jeśli kupie korbę narrow, to ona z tym łańcuchem będzie działać? pozdrawiam
  12. witam serdecznie. zacząłem składać rower. jest to rama z roweru kellys physio 10 z 2016 roku z tylną przerzutką bez przedniej. udało mi się już pomalować ramę na ładny czarny matt, została tylko kwestia napędu. domyślnie, w miejscu mufy suportowej siedział wkład na kwadrat 110mm 68mm accent, ale chciałbym go wymienić na coś na hollowtechu i teraz moje pytania są takie, czy stosując jakąś jednorzędową korbę z zębatką w systemie narrow wide (z uwagi na to, że chciałbym mieć z przodu tylko jeden blat bez przerzutki przedniej i aby łańcuch nie spadał) i tylną przerzutkę acerę shimano T3000SGS i kasetę Acera CS--HG201 z 9 przełożeniami, czy jest jakaś szansa, żeby to wszystko ze sobą działało i na jakim łańcuchu? a jeśli nie, to co można zastosować na hollowtechu i do jakiej tylnej przerzutki? jestem tez skłonny odejść od tylnej przerzutki i założenia zębatki 13T z reduktorem i napinaczem alfine, który mam już w drugim swoim rowerze i którego udało mi się złożyć dzięki pomocy z tego forum i już jeżdżę na nim ponad 2 lata. bardzo byłbym wdzięczny za wszelkie sugestie wyboru korby i zębatki (do 500-600 zł) i łańcucha, gdyż chciałbym odejść od korb na kwadrat. bardzo serdecznie pozdrawiam i kłaniam się nisko
  13. witam, mam podobny problem z tymi samymi hamulcami. Złożyłem rower i coś mnie podkusilo kupic T-4000. luz około 1mm, może nawet więcej, najgorzej że przez niego gdy hamuje, to pykają z uwagi na ten luz właśnie. prawdopodobnie przy hamowaniu odbijają się o piwoty. To samo, gdy jadę po ścieżce rowerowej z kostki, albo podjeżdżam pod delikatne wzniesienie, np przejście dla pieszych ze ścieżki rowerowej. Odglos jest jak przy stukach w zawieszeniu na wybojach, co bardzo denerwuje. W poprzednich gorszej klasy tektro nie było takich perturbacji.
  14. Tak, to physio 10, ale mam jeszcze Lazaro Integral kupiony x lat temu na allegro, na aluminiowej ramie i chciałem się Was zapytać jakby to ze sobą współgrało. Domyślna konfiguracja roweru to tanie kola 28' stożkowe na wolnobiegu, do tego korba shimano FC-M131 (dl. ramion 170) z trzema blatami pod kwadrat, na suporcie neco, wszystko budżetowe oprócz ramy, która wydaje sie dosyc solidna pomimo upływu lat, jakie zniosła. Do tej pory wymieniłem w nim opony, teraz siedzą 30 mm szosowe, stery pod 1 1/8, mostek alu, kierownica alu, pedały i hamulce. Ten rower to pamiątka po moim tacie, wiec nieznacznie w niego zainwestowałem jak się dało, bo szkoda mi się z nim rozstawać i chciałem sie zapytać, czy istnieje szansa na przerobienie go również na singla. Chciałem kupić: koła: https://allegro.pl/oferta/28-29-airline-maszyny-rodi-novatec-c-p-kkpl805-s-9442480893 korbę: https://allegro.pl/oferta/mechanizm-korbowy-1x11-1x10-1x9-1x8-7-narrow-wide-9672234568 napinacz łańcucha: https://allegro.pl/oferta/napinacz-lancucha-shimano-alfine-ct-s500-czarny-7825455376 i reduktor kasety na singla: https://allegro.pl/oferta/hit-reduktor-single-speed-dirt-street-fr-chromag-9573958579 czy taki pakiet by w ogóle działał? oraz czy istnieje szansa zamontowania w.w. reduktora singla na piastę z aukcji? pewnie trzeba by było zmienić tez suport, jakis na 110 mm? a sam rower prezentuje się tak:
  15. Witam KurczakNorris. Korbę mam fabrycznie jednorzędową, wygląda to tak (w załączniku) i jest na kwadrat. Drogę mam super, jest to prosta droga asfaltowa, dosyc równa, mieszkam na wsi, później trochę miasta, ale też są ciągle ścieżki rowerowe bitumiczne. Bardzo dbam o swój rower i mozna powiedzieć że majac go dwa lata - nie ma nawet najmniejszej rysy. Okleilem go calego izolacją na okretke, takze wszystkie obszary narazone na odpryski sa zakryte. Nigdy nawet na nim nie mialem gleby, a lubię szybko jeździć. Jak mam prostą, to dociagam do prawie 50, zwykle 45-46, choć juz nie te lata co dawniej, ale jakas namiastka kondycji została. Teraz postanowilem zrobic z niego jakiegos single speeda z twardym przełożeniem na jakiejs fajnej korbie (koniecznie 1-blat) i twardej zebatce, może byc nawet ten single z reduktorem, zwykle nie zmieniam biegów, caly czas jade na najwyzszym dziewiątym, co nie jest dobre dla kasety, dlatego myślałem o singlu i pojedynczej zębatce. A mam pytanie z innej beczki. Majac rame singlespeed z mocowaniem na kolo bez napinacza, mozna dac do niej kolo na szybkozamykaczu? Rozpatrywalem tez ramy pod singla, bo mam kola pod szybkozamykacz na piastach shimano claris i oponach 30mm i stoja nieużywane już z rok. Pozdrawiam i dziękuję za poświęcenie czasu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...