-
Liczba zawartości
47 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Dodatkowe informacje
-
Imię
Radek
-
Skąd
Warszawa
Ostatnie wizyty
267 wyświetleń profilu
Osiągnięcia użytkownika Radek_89
-
Radek_89 obserwuje zawartość → [BR-T4000] nowe hamulce z luzem , [Rama] Kellys Physio 10 , [trenażer] Force Spin i 7 innych
-
Sprzedam ramę Kellys Physio 10. Rama w rozmiarze L - 560 mm największy rozmiar, z widelcem. Rama pochodzi z nowego rozłożonego roweru który kiedyś kupiłem i rozłożyłem celem zmiany oprzyrządowania, bo miałem go rozłożyć, wymienić suport, szczęki hamulcowe, pozbyć się przerzutki i dać zębatkę reverse pod napinacz, lecz zrezygnowałem z modernizacji z racji zakupienia w dobrej cenie framesetu pod hamulce tarczowe, a ta przeleżała 6 lat w szafie, zabezpieczona przed uszkodzeniami, owinięta ręcznikami i folią, więc do zdjęć ją umyłem (widoczne ślady wody). Stan ramy praktycznie jak nowa, bez rys, wgnieceń, pęknięć, nie jeździłem na niej ani razu, tylko zdemontowałem z niej elementy. Gwint mufy suportu bez skazy. Rama pod hamulce V-brake. Na widelec wbita bieżnia sterów której już nie zdejmowałem (pasują do niej stery pół-zintegrowane). w rurze sterowej wbite są również oryginalne miski sterów, nie miałem ściągacza, więc te elementy zostały. Bardzo lekka konstrukcja wykonana z aluminium stopu 6061, potrójnie cieniowana. Cena jaką chciałbym uzyskać, szczerze nie wiem. czekam na propozycje jeśli ktoś będzie zainteresowany. chętnie odpowiem na pytania. pozdrawiam
-
Witam. sprzedam trenażer marki Force model Spin. Kupiłem go w połowie grudnia żeby jeździć z uwagi na warunki pogodowe, ale w grudniu uszkodziłem staw kolanowy. Dopiero teraz skończyłem rehabilitację więc nie potrzebuję go na razie. Sam trenażer został użyty jeden raz, w dniu kiedy go dostałem. Jeździłem około 10 minut. Podłożyłem pod niego podkładki filcowe żeby się nie porysował i schowałem do pudełka gdzie przeleżał do teraz. Odnośnie ceny, nie wiem szczerze, czekam na propozycje, a raczej wolałbym się go pozbyć, zagraciłem pokój rowerami, ramami i teraz trenażerem, muszę trochę odgracić pomieszczenie bo brakuje mi też miejsca do przechowywania. Do zakupu faktura imienna ze sklepu. pozdrawiam
-
cześć, witam. przeczytałem Twój wcześniejszy post o tym towocie w innym temacie, to jakaś porażka że tak się do tego podchodzi. myślałem też o tym co powiedziałeś z tym malowaniem samemu, ale niestety nie mam w mieszkaniu warunków na malowanie, ledwo upchałem swój rower w mieszkaniu. chciałem umalować rower albo w czarnym macie albo w czarnym połysku, bez żadnego artystyzmu, bo jak ktoś też wspomniał na forum, to takie lakiernie liczą sobie od 1200 w zwyż i naprawde robi to wrażenie, chociaż ja tak mogłbym wydać do 500 zł - 600 gdyby była gwarancja że będzie naprawdę dobrze zrobione, myślę że za więcej zakładając wartośc ramy się nie opłaca a z kolei te zwykle lakiernie proszkowe malujące rowery za 400-500 zł mają w galerii z trzy rowery wigry czy dwa jubilaty i po swojej przygodzie z moją poprzednią lakiernią (która zajmowała się też renowacją felg) w alei krakowskiej w warszawie, zaczałem się zastanawiać czy w ogóle gdziekolwiek da się pomalować rower na mokro, tak po prostu bez żadnych proszków. sam szukałem ale cięzko cokolwiek znaleźc, a te proszkowe też jak wspomniałeś o swoim przypadku to jeszcze bardziej będe ostrożny. pozdrawiam i dzięki za podzielenie się ciekawymi spostrzeżeniami
-
rozumiem, że jest to coraz częsciej stosowana metoda nie znam dokładnych danych którzy producenci malują tradycyjną metodą, a którzy proszkową, ale z mojego doświadczenia wiem, że chociażby moja rama kellys jest pomalowana metodą tradycyjną i mimo źe taki lakier jest delikatniejszy to nie przeszkadza mi to, dbam o swoje rowery. drugi rower który posiadam marki lazaro też jest tak samo pomalowany w macie i można się czepiać, że z uwagi na oszczędności się tak maluje, ale mi to nie przeszkadza. ważniejsze jest dla mnie to że taki lakier nie gryzie sie zbytnio z miejscami montażowymi. ja nie oczekuję czegoś po mojemu, bo po mojemu oznacza normalnie, najzwyklej i poprawnie i skoro ktoś deklaruje za odpowiednią opłatą, że zabezpieczy gwinty i inne elementy po swojej stronie, to dobrze by było jakbym później podczas montażu nie miał z tym żadnego problemu i nie musiał szlifować niczego iglakiem tym samym ingerując agresywnie w ramę. w rowerach pomalowanych metodą tradycyjną jakoś gniazdo haka czy piwoty tez są pomalowane farbą i z reguły nie ma problemu żeby zamontować tam potrzebne części czego nie można powiedzieć o malowaniu proszkowym, bo warstwa jest owiele grubsza.
-
witam wszystkich serdecznie. przyszedł czas aby w końcu umalować mojego kellysa physio 10 i mam do Was pytanie w sprawie lakierni. czy może ktoś z dostępnych na forum użytkowników ma jakieś doświadczenie z lakierniami rowerowymi na terenie warszawy i mógłby polecić jakąs godną polecenia do której oddawał swój rower/rame? po moich poprzednich przemyśleniach, kiedy dawno temu oddałem inną ramę do wydawać by się mogło uznanej lakierni rowerowej - otrzymałem kiepsko umalowaną ramę. niby lakier był w porządku, bez zacieków ani rys, ale pojawił się problem w miejscach montażowych typu gniazdo haka przerzutki bądź miejsce wbicia bieżni sterów w widelcu, czy piwotów hamulca vbrake. we wszystkich tych miejscach lakieru było tak sporo, że nie dało się założyć ani haka przerzutki, ani wbić bieżni, ani szczęk hamulcowych z uwagi na zamalowane otworki na spręzynkę w szczęce. musiałem to wszystko szlifować i trochę popsułem ogólny wygląd wizualny ramy i od tamtej pory jakoś zawiodłem się na malarniach proszkowych. zadaje sobie też pytanie, czemu wszystkie lakiernie rowerowe oferują tylko malowanie proszkowe, a nie np na mokro, tak jak robią to producenci rowerów. niby w każdej lakierni jest napisane, że zabezpieczają newralgiczne miejsca przed malowaniem, ale w moim przypadku nie było tak dobrze jak mogło się wydawać. czy ktoś może zna (najlepiej lakiernie, nie musi być rowerowa), żeby ktos był w stanie pomalować to na mokro? uważam, że przy takim lakierze nawet, jeśli by było coś nie tak, to jednak warstwa jest mniejsza niż w proszku. byłbym bardzo wdzięczny za wszelkie sugestie. najlepiej pasowałaby mi jakaś malarnia na terenie warszawy, nie posiadam auta, poruszam się komunikacją, ale to już nie stanowi problemu, stąd moje zapytanie o lokalizację. mam praktycznie nową ramę z widelcem po rozłożeniu całego roweru który kupiłem i lezy już tak z 5 lat w domu, ma tam troche rysek od przekładania z miejsca na miejsce stąd decyzja o malowaniu, teraz w okresie zimowym może i byłaby szansa coś z tego zrobić żeby na wiosne złożyć na niej jakiś szybki, lekki rower typu single na zębatce i korbie jednobiegowej. jeśli operacja malowania przebiegłaby pomyślnie, wtedy oddałbym do malowania swój rower którym jeżdżę na codzień, też przydałoby się mu odświezenie koloru serdecznie dziękuję za wszelkie sugestie i pozdrawiam
-
Witam serdecznie. Z uwagi na pogodę za oknem, sól na jezdni, śnieg podjąłem decyzję o zakupie trenażera rolkowego. Jeszcze go nie kupiłem, wiem tylko że chciałbym rolkowy, model który sobie wybrałem to FORCE SPIN, z uwagi na możliwość dostosowania do mojego długiego roweru, w którym odległość od tylnej osi do przedniej wynosi 1160mm, inne z reguły obsługują koła o rozstawie osi do 1100mm, więc wybór padł na FORCA. I mam w tym miejscu pytanie, czy dałoby się go jakoś zsynchronizować z aplikacją do roweru, chodzi mi o podłączenie do roweru czujników kadencji czy mocy pod bluetooth. Czytałem o tym ostatnio sporo, ale jedyne co znalazłem, to możliwość synchronizacji z aplikacjami inteligentnych trenażerów, w których ściąga się tylne koło, bądź się je mocuje, a ja chciałbym jeżdzić na rolkach. Czy w ogóle istnieją jakieś możliwości na tego typu rozwiązanie? Szukam czegoś niedrogiego, żeby nie zmarnowało mojego portfela, np takie coś? https://allegro.pl/oferta/magene-s3-czujnik-predkosci-i-kadencji-rower-do-roweru-bluetooth-ant-12771869691?bi_s=ads&bi_m=listing:desktop:query&bi_c=M2VlMDFjNTQtZTAzMy00NjAwLWFhMGUtOWIyYmIxOWRlYThlAA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=13bcfb8f-d9bd-46a9-9a5a-b8fbc4986e7d albo coś w podobie, co dałoby się podłączyć do roweru i podłączyć do bluetootha? Chciałbym móc jeździć na trenażerze przed telewizorem z trasami wirtualnymi, np z pomocą laptopa, tak żeby obraz był na ekranie, oczywiście pomijam kwestie subskrypcji aplikacji, bo to oczywiste, chodzi mi o samo przygotowanie. bardzo serdecznie dziękuję za wszystkie rady.
-
witam mam zapytanie, cy jest w Warszawie jakaś sensowna firma którą polecacie, która wykona zwykłe malowanie ramy, widelca i korby rowerowej? mój rower to frameset kellys physio 10 z 2016 (nowy), chciałbym zdjąć starą powłokę czarny mat i pomalować to na czarny połysk razem z korbą. pytam, ponieważ od dłuższego czasu się zastanawiam i mam z tym problem, mianowicie wszędzie widzę że jest malowanie proszkowe (400-600 zł), ale mam złe wspomnienia z przeszłości. oddałem kiedyś ramę z widelcem alu do "pomalujrower.pl" w aleję krakowską i samo malowanie było ok, ale później miałem problem z montażem haka przerzutki, było wszystko zamalowane, piwoty hamulców w widelcu i ramie miały ten sam problem. niby było napisane że wszystko zabezpieczają we własnym zakresie, ale było troche farby i musiałem piłować lakier iglakami żeby cokolwiek móc zrobić, a chciałbym tego uniknąć, stąd własnie pytanie na forum. nie wiem czy nie lepiej by było pomalować natryskowo w lakierni samochodowej, ale tam też chcą dużo, 700-900 zł za kpl i zastanawiam się, gdzie można by było oddać ramę w warszawie żeby później można byłoby bez problemu założyć i hak, hamulce jak i bieżnię sterów widelca przedniego. pozdrawiam i dziękuję za odpowiedź.
-
witam mam wielką prośbę, wcześniej sprawdzałem w tabelkach, zrobiłem rozeznanie ale dalej nie mogę tego skumać. chciałbym wymienić opony w swoim rowerze. są to obręcze kellys spark 622x14 ETRTO, a opony jakie na nim mam (koła z oponami udało mi się już kupić na gotowo z innego zdemontowanego Kellys Physio 10) to Schwalbe Spicer 700x30C (30-622). chciałbym założyć szersze opony z bieżnikiem , ale po próbie zrozumienia tych wymiarów wychodzi na to ze juz nie wiem jakie mogę zastosować. chciałbym bardzo mieć micheliny protek 700x35C, ale z tego co wyczytałem, to szerokość jest juz za duża na tę obręcz. w ogóle to biorę pod uwagę schwalby, continentale czy jakieś inne, byleby byly szersze. jazda ścieżkami rowerowymi czy nawet po kostce to jest męczarnia, stąd decyzja o zmianie. na poprzednim swoim rowerze miałem właśnie te Micheliny i komfort był większy szczególnie na bruku. pozdrawiam
-
witam, chciałbym się zapytać forumowiczów, czy jest jakaś możliwość zastosowania w rowerze scott strike e-ride 930 (na rok 2021) zastosowanie jakiś lampek rowerowych na inne napięcie? są wyprowadzenia przewodów do podłączenia oświetlenia na 36V, a chciałbym na niższe, czy może jest możliwość zastosowania jakiejś przetwornicy prądu? chciałbym również dopytać, czy istniałaby możliwość wyprowadzenia przewodu do opcji ładowania telefonu komórkowego? pozdrawiam i bardzo dziękuję za pomoc
-
[przerzutka tylna] dobór korby w systemie narrow wide
Radek_89 odpowiedział Radek_89 → na temat → Napęd rowerowy
tak, wszystkie części mam nowe, łańcuch, kasetę, przerzutkę . bardzo dziękuję za pomoc i pozdrawiam -
[przerzutka tylna] dobór korby w systemie narrow wide
Radek_89 odpowiedział Radek_89 → na temat → Napęd rowerowy
czyli jak mam przerzutkę i kasetę i do tego łańcuch, to jeśli kupie korbę narrow, to ona z tym łańcuchem będzie działać? pozdrawiam -
Radek_89 zmienił swoje zdjęcie profilowe
-
witam serdecznie. zacząłem składać rower. jest to rama z roweru kellys physio 10 z 2016 roku z tylną przerzutką bez przedniej. udało mi się już pomalować ramę na ładny czarny matt, została tylko kwestia napędu. domyślnie, w miejscu mufy suportowej siedział wkład na kwadrat 110mm 68mm accent, ale chciałbym go wymienić na coś na hollowtechu i teraz moje pytania są takie, czy stosując jakąś jednorzędową korbę z zębatką w systemie narrow wide (z uwagi na to, że chciałbym mieć z przodu tylko jeden blat bez przerzutki przedniej i aby łańcuch nie spadał) i tylną przerzutkę acerę shimano T3000SGS i kasetę Acera CS--HG201 z 9 przełożeniami, czy jest jakaś szansa, żeby to wszystko ze sobą działało i na jakim łańcuchu? a jeśli nie, to co można zastosować na hollowtechu i do jakiej tylnej przerzutki? jestem tez skłonny odejść od tylnej przerzutki i założenia zębatki 13T z reduktorem i napinaczem alfine, który mam już w drugim swoim rowerze i którego udało mi się złożyć dzięki pomocy z tego forum i już jeżdżę na nim ponad 2 lata. bardzo byłbym wdzięczny za wszelkie sugestie wyboru korby i zębatki (do 500-600 zł) i łańcucha, gdyż chciałbym odejść od korb na kwadrat. bardzo serdecznie pozdrawiam i kłaniam się nisko
-
witam, mam podobny problem z tymi samymi hamulcami. Złożyłem rower i coś mnie podkusilo kupic T-4000. luz około 1mm, może nawet więcej, najgorzej że przez niego gdy hamuje, to pykają z uwagi na ten luz właśnie. prawdopodobnie przy hamowaniu odbijają się o piwoty. To samo, gdy jadę po ścieżce rowerowej z kostki, albo podjeżdżam pod delikatne wzniesienie, np przejście dla pieszych ze ścieżki rowerowej. Odglos jest jak przy stukach w zawieszeniu na wybojach, co bardzo denerwuje. W poprzednich gorszej klasy tektro nie było takich perturbacji.
-
[Kompatybilność napędów] Temat do dyskusji, zadawania pytań, etc.
Radek_89 odpowiedział Puklus → na temat → Napęd rowerowy
Tak, to physio 10, ale mam jeszcze Lazaro Integral kupiony x lat temu na allegro, na aluminiowej ramie i chciałem się Was zapytać jakby to ze sobą współgrało. Domyślna konfiguracja roweru to tanie kola 28' stożkowe na wolnobiegu, do tego korba shimano FC-M131 (dl. ramion 170) z trzema blatami pod kwadrat, na suporcie neco, wszystko budżetowe oprócz ramy, która wydaje sie dosyc solidna pomimo upływu lat, jakie zniosła. Do tej pory wymieniłem w nim opony, teraz siedzą 30 mm szosowe, stery pod 1 1/8, mostek alu, kierownica alu, pedały i hamulce. Ten rower to pamiątka po moim tacie, wiec nieznacznie w niego zainwestowałem jak się dało, bo szkoda mi się z nim rozstawać i chciałem sie zapytać, czy istnieje szansa na przerobienie go również na singla. Chciałem kupić: koła: https://allegro.pl/oferta/28-29-airline-maszyny-rodi-novatec-c-p-kkpl805-s-9442480893 korbę: https://allegro.pl/oferta/mechanizm-korbowy-1x11-1x10-1x9-1x8-7-narrow-wide-9672234568 napinacz łańcucha: https://allegro.pl/oferta/napinacz-lancucha-shimano-alfine-ct-s500-czarny-7825455376 i reduktor kasety na singla: https://allegro.pl/oferta/hit-reduktor-single-speed-dirt-street-fr-chromag-9573958579 czy taki pakiet by w ogóle działał? oraz czy istnieje szansa zamontowania w.w. reduktora singla na piastę z aukcji? pewnie trzeba by było zmienić tez suport, jakis na 110 mm? a sam rower prezentuje się tak: -
[Kompatybilność napędów] Temat do dyskusji, zadawania pytań, etc.
Radek_89 odpowiedział Puklus → na temat → Napęd rowerowy
Witam KurczakNorris. Korbę mam fabrycznie jednorzędową, wygląda to tak (w załączniku) i jest na kwadrat. Drogę mam super, jest to prosta droga asfaltowa, dosyc równa, mieszkam na wsi, później trochę miasta, ale też są ciągle ścieżki rowerowe bitumiczne. Bardzo dbam o swój rower i mozna powiedzieć że majac go dwa lata - nie ma nawet najmniejszej rysy. Okleilem go calego izolacją na okretke, takze wszystkie obszary narazone na odpryski sa zakryte. Nigdy nawet na nim nie mialem gleby, a lubię szybko jeździć. Jak mam prostą, to dociagam do prawie 50, zwykle 45-46, choć juz nie te lata co dawniej, ale jakas namiastka kondycji została. Teraz postanowilem zrobic z niego jakiegos single speeda z twardym przełożeniem na jakiejs fajnej korbie (koniecznie 1-blat) i twardej zebatce, może byc nawet ten single z reduktorem, zwykle nie zmieniam biegów, caly czas jade na najwyzszym dziewiątym, co nie jest dobre dla kasety, dlatego myślałem o singlu i pojedynczej zębatce. A mam pytanie z innej beczki. Majac rame singlespeed z mocowaniem na kolo bez napinacza, mozna dac do niej kolo na szybkozamykaczu? Rozpatrywalem tez ramy pod singla, bo mam kola pod szybkozamykacz na piastach shimano claris i oponach 30mm i stoja nieużywane już z rok. Pozdrawiam i dziękuję za poświęcenie czasu