Skocz do zawartości

Mikkonen

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

159 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika Mikkonen

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Kupiłem Prox Lupus (przód) oraz Prox Minor (tył). Jestem bardzo zadowolony, tylna daje tyle światła że w zasadzie najniższy tryb wystarczy i na dzień i na noc, i wygląda mega bajerancko. Lupus skupia światło w formie dość dużego kwardratu, przez co drogę oświetla w formie trapezu. Obie można ładować z powerbanku w trakcie używania. Jeśli miałbym się do czegoś przyczepić, to w Lupusie średnio podoba mi się mocowanie na kierownicę (trochę za wąskie).
  2. Ja mam Lii-500, ale targanie jej ze sobą na codzień to imo średni pomysł, chyba że wybieramy się na wyprawę. Natomiast w samym rowerze mam akumulator z 65szt Sanyo GA wraz z przetwornicą na 5V wyprowadzoną w wyświetlaczu na kierownicy, dlatego rozglądam się za lampką która to wykorzysta. Wiem, że mógłbym pociągnąć osobną instalację z samej baterii i zrobić sobie reflektory samochodowe, ale po 1 nie potrzebuję takiego światła, a po 2 nie chcę robić kolejnych przeróbek, i stawiam na proste fabryczne rozwiązanie
  3. Chcę kupić w kraju, jestem prawie zdecydowany na ten model: https://www.centrumrowerowe.pl/lampka-prox-lupus-pd5636/?v_Id=98433 Czy to będzie dobry wybór ?
  4. Witajcie, może obejdzie się bez zakładania nowego tematu i tu uzyskam pomoc... Otóż, szukam lampki przedniej na akumulator, z możliwością podładowywania w trakcie pracy z powerbanku (warunek konieczny). W dzień jako migająca pozycyjna ma być bardzo widoczna (jeżdżę na e-bajku, więc dość szybko), w nocy jeżdżę sporadycznie, wystarczy żeby chociaż trochę oświetlała drogę (nie jeżdżę w nocy po lasach). Podsumowując - musi dać się ładować z USB w trakcie pracy, oraz musi być super widoczna w dzień. Kwota, powiedzmy że do 100 zł
  5. Napędu na dzień dzisiejszy nie ruszam. Mam w planach zmianę całego, chciałem wsadzić 1x10, ale to może za rok lub dwa. Na dzień dzisiejszy najbardziej zadowolony jestem z wywalenia dynama, którego nie używałem, a ważyło 820g i miało gigantyczne opory toczenia Będę zadowolony gdy z 17,3kg zejdę do 15. Pokombinuję jeszcze z bagażnikiem i jego przeróbką. Przy okazji mam pytanie - mam w rękach nową przednią piastę LX, kręci się ona z minimalnym oporem, to znaczy po zakręceniu ręką zatrzymuje się w ułamku sekundy. Czy tak ma być ? Czy sama piasta nie powinna kręcić się przynajmniej kilka sekund sama ?
  6. Myślałem, ale ta konstrukcja wydaje mi się idealnym kompromisem - z wagą na samym widelcu zejdę około 1200g czyli przepaść, a amortyzacja będzie równie dobra, jeśli nie lepsza (szutry i leśne drogi). Dzięki za odpowiedź odnośnie sterów Poszukam czegoś i wrócę tu później z linkiem w celu potwierdzenia.
  7. Witam, jestem na etapie odchudzania swojego 17 kilowego Krossa Trans Pacific, dokładnie takiego: https://www.kross.pl/pl/2012/trans-pacific Na dzień dzisiejszy zmieniłem: - Kierownicę na lżejszą oraz bardziej pasującą mi pod względem geometrii (Kalloy). - Sztycę na sztywną (Kalloy) - Opony (Continental Speedride 700x42c 420g, zamiast oryginalnych 690g sztuka) oraz dętki na Schwalbe Extra Light - Wywaliłem całe oświetlenie wraz z prądnicą w przedniej piaście (wsadziłem nową piastę LX) W planie mam zmianę widelca na SUNTOUR Swing, dokładnie taki: https://www.ctbike.pl/suntour-swing-amortyzator-przedni-v-brake-czarny.html Bardzo proszę o pomoc, ponieważ nie wiem czy będzie on pasował do mojego roweru. Nie ogarniam tematu jeśli chodzi o rodzaj sterów, ich średnicę, rodzaj mostków (ja mam wpuszczany w rurę), itd. Pomóżcie i napiszcie czy da się go u mnie wsadzić Aha, bagażnik i błotniki muszą zostać Myślałem nad nowym mostkiem, ale również nie ogarniam jak miałbym założyć mostek nakładany.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...