Skocz do zawartości

Kabuz

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    149
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Krzysztof
  • Skąd
    Łódź

Ostatnie wizyty

662 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika Kabuz

Ten od rowerów

Ten od rowerów (4/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

9

Reputacja

  1. Witam. Mam pytanie odnośnie współdziałania komponentów szosowych z MTB. Czy klamkomanetka Claris R2000 będzie działała z przerzutką SLX RD-M670 i obsłuży to ośmio rzędową kasetę?Plan jest taki, że kupiłem rower Romet Aspre i chcę w nim zmienić korbę na Claris R2000 oraz zamontować przerzutkę SLX RD-M670, która leży w szufladzie. Tylko nie mam pewności czy to zadział, stąd moje pytanie.
  2. Witam. Mam pytanie odnośnie hamulców mechanicznych TRP Spyre. Mianowicie jaka jest różnica między TRP Spyre C, a TRP Spyre SLC? Poszukuję hamulców mechanicznych do roweru typu grawel. Obecnie mam Shimano BR-R317, klamkomanetki Claris. Może macie jakieś inne propozycje?. Pozdrawiam.
  3. Kabuz

    [Ramy] dh, fr.

    Myślę, że będzie ciężko kupić nową ramę roweru z przed 10 lat.
  4. Koledze chyba bardziej chodzi o to, że jedna okładzina jest bardziej "wysunięta" do przodu niż druga, jak sie patrzy na zdjęcie.
  5. Kabuz

    [Buty] Specialized MTB r48 nowe

    Witam. Możesz podać długość wkładki w cm?
  6. No nie koniecznie Oczywiście nie musi to być full. Tu coś o jeździe w terenie:
  7. Do tego to może jakiś gravel, ale dalej piszesz: to już nie wiem co poradzić. Słyszałem, że są też gravel z amore z przodu. Nie wiem co innego mogło by innego przypasować do tak "rozstrzelonych" zastosowań. Pozdrawiam.
  8. Jak za szybko kończy? Przecież oboje mają tyle samo czasu przecież
  9. Mam taki rower od ponad roku, zrobione na nim około 3k km. Używam go codziennie (dojazdy do pracy) i rekreacyjnie na wycieczki. Jako rower do miejskiego, codziennego użytku sprawdza się całkiem spoko. Dość wysoka główka ramy czyni pozycję na nim całkiem komfortową. Wadą jego jest na pewno waga (mój po zmianie napędu i dołożeniu błotników, bidonu 0,7l i oświetlenia, licznika waży 15 kg w rozmiarze XL). Amortyzator też nie jest jakiś wyższych lotów, ale jest to przyzwoicie działający uginacz na miejskie warunki. Jest to mocna konstrukcja, w moim egzemplarzu na uwagę i pochwałę stanowią koła.Jestem ciężkim klocem, ważę ponad 100 kg, a one dają radę. Nie trzeba było ich jeszcze centrować. Rower przeżył zderzenie z TIRem (i ja też przy okazji ), tracąc tylko siodło i sztyce. Rama, koła, kierownica, mostek, amortyzator bez szwanku. Po wypadku do wymiany poszedł napęd (pogięte blaty, uszkodzona przerzutka tylna). Zmieniłem na korbę deore FC590, przerzutki przód, tył XT (3x9) oraz manetki XT. Do roweru bez problemów można zamontować bagażnik co bardzo przydało się w wakacje. Moim subiektywnym zdaniem warto go sobie kupić, jeśli nie posiadasz ambicji sportowych. Ja jestem zadowolony. Oczywiście wiem, że na pewno znajdą się lepsze rowery w tej cenie, że są osoby uczulone na samą nazwę "b'twin", że ktoś stwierdzi, że po co Ci taki MTB, kup sobie crossa, itd... Jak już pisałem JA jestem zadowolony, JA nie żałuję zakupu.
  10. Witam. Wróżek z tego co wiem tu nie ma. Więc można by więcej info dać (nowy, używany, po przeróbkach czy oryginalny, jakiś info o osprzęcie ) Można by się pokusić o dodanie zdjęcia. Pozdrawiam.
  11. To chyba bardziej chodziło o to, że jak ktoś zobaczy taką przerzutkę, to mu cały rower "zbrzydzi" i go nie ruszy
  12. Ukradzione z fejsbuka. Ktoś chyba obniżał masę
  13. Wydaje mi się, że jak byś przegrzał to by były "tęczowe", a nie tylko pociemniały.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...