Skocz do zawartości

DevilQ

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    38
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Oskar
  • Skąd
    Koło

Osiągnięcia użytkownika DevilQ

Odkrywca

Odkrywca (3/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. DevilQ

    [Rower] Hardtail do 4k

    IMO Amor powietrzny w tej cenie to już powinien być standard i na pewno go docenisz, zwłaszcza przy tej wadze, gdzie sprężyna bd zbyt sztywna a powietrzny sobie dostosujesz - więc to co na sprężynie odrzuć. W tym budżecie też już szukaj ramy tapered, do późniejszej rozbudowy w razie czego. Na Twoim miejscu zaczął bym się interesować kross`em b7 z 2016/2017 - zależy jaki napę Cb interesuje 1x11 czy 2x10. Mają one sztywne osie, i tapered ramy, jednak ten z 2017 ma już amorek również w tym standardzie. Ten Kellys gate 30 z 2017 też bardzo fajna propozycja. Dodam od siebie również linka do kross`a b8 z 2016, który swoim osprzętem jednak wszystkie te rowery raczej wyprzedza i ma fajną cenę: https://www.sklep.eurorower.pl/pl/p/ROWER-KROSS-LEVEL-B8-L-CZARNO-GRAFITOWO-SREBRNY-MAT-2016/5209 Osobiście sam go zamówiłem i czekam aż przyjdzie po świętach. Tak też od siebie dodam, że wcześniej miałem rometa ramblera r-line 2.0 z 2014 bez tapera amorka, ramy i sztywnych osi, jak raz usiadłem i się przejechałem krossem kumpla tym b8 to mówię tak: on bd mój. Nwm czemu niektórzy piszą, że jak nie jestem zawodowcem to nie odczuję różnicy w takich rzeczach, ale jak tylko usiadłem i po 1 km już doceniłem to - koła o wiele bardziej są sztywniejsze na zakrętach zwłaszcza.
  2. DevilQ

    [zacisk] shimano m447

    Zobaczę jak z kasą bd. Jak wyskrobię coś więcej to kupie 2x zacisk m675 (rozumiem, że w nich uszczelki dają radę?). Jak bd mało to sam wymienię uszczelki w tych hamulcach obecnych i klocki i tarcze. Ale dziwne, bo kilka dni temu napisałem do gg trading i nadal mi nie odpisali w sprawie uszczelek ;C Dobra dowiedziałem się, że shimano m445/446/447 i jeszcze kilka modeli jest rozbieralnych w 1 stronę - rozłożysz, ale nie złożysz tak jak trzeba. Więc tylko nowy zacisk. Postanowiłem, że biorę m675 + bh90 z nowymi oliwkami itp/itd, a pytanie czy banjo jest wraz z zaciskiem ? I jak by ktoś podesłał filmik, to bd bardzo wdzięczny, jak to banjo dokładnie złożyć i w ogóle skleić te przewody z tym wszystkim w jedną całość. A tutaj koszyk czy niczego nie zapomniałem: https://www.centrumrowerowe.pl/koszyk.html?ref=2a214
  3. DevilQ

    [zacisk] shimano m447

    Ale te magury to jest zestaw przód i tył czy jak to, bo niby z opisu to wynika, ale nic dalej nie jest napisane. Tak naprawdę to biednie o nich jest i w ogóle mało info na necie, ciekawe jak z częściami, ale jak mają z tworzywa korpus to nwm czy to dobry pomysł z ich kupnem. Albo je kupie, albo wymienię same zaciski na m615.
  4. DevilQ

    [zacisk] shimano m447

    Warto zainwestować w takie hamulce: https://www.bikester.pl/468487.html I czy jest to komplet przód/tył, lub takie znalazłem: https://www.bikester.pl/337824.html https://www.bikester.pl/337827.html
  5. DevilQ

    [zacisk] shimano m447

    Nwm, jeszcze to przemyślę. W sumie i tak mogę się pobawić w rozkręcanie, bo jak nie wymienie uszczelki to zacisk do śmieci, a kiedyś praktykę trzeba złapać - jak się nie uda mówi się trudno, kupię najwyżej nowe zaciski. Jak coś to do klamek bl-m505 i przewodu sm-bh59 bd git nie? Tylko cały czas nwm czy na pewno mam ten przewód, ale raczej z m447+bl-m505 chyba tylko taki dają wiem, że jest oryginalny ze shimano, bo napis, reszty nie znalazłem.
  6. DevilQ

    [zacisk] shimano m447

    Czyli jednym stanowczym ruchem da się jakoś dwa tłoczki na raz wyjąć i jak się wyjmie te tłoczki to potem z pod nich wyjąć uszczelki i wszystko przepłukać w benzynie. A bez ich rozkręcania na połówki da się je dobrze przepłukać benzyną, żeby przez przypadek nie dostały się jakieś drobinki do samego zacisku? Czy jest takie ryzyko, czy taka drobinka nie zrobi krzywdy.
  7. DevilQ

    [zacisk] shimano m447

    Cie pieruna, jak zacisk na pół rozebrać jak on na troxach jest i podobno nie wolno tego rozkręcać. Kod uszczelki mam:r15 m 20 8x25 1x2 nbr nwm czy to coś da. Bo zanim wyśle, oni mi odeślą, póxniej suzczelki, ehh nwm czy dam rade sam to zrobić zwłaszcza, że na troxy nie mam klucza nanometrycznego. Są jakieś poradniki na necie, bo nie widziałem nigdzie. Nwm czy już nie kupić samych zacisków m615 i git. A i ogólnie też zauważyłem, że tłoczki nie równo chodzą, jak z tyłu tak z przodu.
  8. DevilQ

    [zacisk] shimano m447

    Jak mógł byś to podaj mi namiary na uszczelki, podobno GG Trading robi dobre. Ale teraz tak - jak je wymierzyć, jak je tam wsadzić, jak wyjąć stare, jak się w ogóle za to wziasć.
  9. DevilQ

    [zacisk] shimano m447

    A już tak ostatecznie brać 2x nowy zacisk m615 i do tego tarcze rt-66 czy lepiej wymienić komplet m615 wraz z tą klamką i czy na pewno mój przewód (zastaw bl-m505+br m447) tak myślę, że jest to bh-59 bd dobry czy inwestować w jakiś lepszy? Jak coś rower to romet rambler r-line 2.0
  10. DevilQ

    [zacisk] shimano m447

    M615 i te moje obecne mają to samo mocowanie, więc chyba wystarczy odkręcić i przykręcić nowe. Ale lepiej zmienić same zaciski czy już cały komplet kupić, ale w sumie to nowy komplet i tak bd musiał rozkręcić i dociąć odpowiednio przewody.
  11. DevilQ

    [zacisk] shimano m447

    O wiem jak to zobrazować jak przód to 100% twardości to tył ma jakieś 95% tego coś takiego. No to już jest rozwiązanie, bo wszystko jest suche, klamki, przewody, przy łączeniach, ale plecy klocków się pocą, myślałem, że tak musi być bo w końcu klocki pracują i może się dostawać oleju trochę. A to teraz jeszcze jedna sprawa, czy do klamek bl-m505 i przewodu bh-59 (tak myślę, że to ten, bo nie ma oznaczenia na nim, tylko napis shimano, ale z tego co znalazłem to do tych zestawów taki przewód dawali) bd dobre zaciski m615? Czy wymiana przewodu też mnie czeka na bh-90?
  12. DevilQ

    [zacisk] shimano m447

    Właśnie to jest dziwne, bo przód jest twardy tył jest może nie miękki całkowicie, ale bardziej miękki niż przedni - może to być spowodowane tym, że jest dłuższy przewód i nie bd tak twardy jak przedni? Ale mówię, tył odpowietrzałem 3x aż, bo myślałem, że coś źle zrobiłem, ale jak za 3 razem jest tak samo to nadal moja wina? A tym samym sposobem przód odpowietrzałem raz i działa?
  13. DevilQ

    [zacisk] shimano m447

    Próbowałem wypalać klocki, odtłuszczałem power brake cleanerem, tarcze tak samo odtłuszczałem, myłem w gorącej wodzie, wyregulowane są dobrze na stop pro, klocki i tarcze potraktowałem nawet papierem ściernym, bo tak mi doradzono w serwisie i kilku znajomych. Odpowietrzone też prawidłowo, według wszelkich zaleceń shimano, ze stukaniem w przewód w zacisk, odpowietrzane normalnie i grawitacyjnie z woreczkiem, z resztą nie robię tego pierwszy raz. Dzisiaj wezmę i odkręcę hamulce i spr czy na pewno się nie pocą nigdzie, jak zaciski bd suche (przy klamkach i zaciskach nic nie cieknie, spr jeszcze przy tłoczkach i w środku) to kupię nowe tarcze i klocki półmetaliczne i muszą dawać radę, jak nie to kupię nowe zaciski i tarcze. A i jeszcze jedno do hamulców bl-m505 + m447 dają przewód bh-59 ? Będzie on chyba dobry do zacisków m615 - podobno nawet lepszy jest niż bh-90, bo ten miękki podobno.
  14. DevilQ

    [zacisk] shimano m447

    Zaciski są poprawnie ustawione, spuszczałem się nad ustawieniem samego tylnego z 30 min, ale te tarcze i tak do wymiany, one są tak miękkie i tak się łatwo wyginają podczas hamowania i napiszę jeszcze raz zaciski są poprawnie ustawione, w ogóle zauważyłem, że przednia klamka jest bardzo twarda, ale tył już jest miękki, chociaż był odpowietrzany tak samo jak przód. A i jeszcze jedno pytanie czy jak kupię zestaw m615 to bd miał jakieś akcesoria do skrócenia przewodu czy może odkręcić te nowe z zestawu i klamkę i zacisk do starego, bo tak obliczyłem to 2x zacisk + 2x tarcza wyjdzie z 320 zł , a nowe hamulce bez tarcz to 400 zł.
  15. Witam! Mam taki problem z moimi hamulcami, a dokładniej bl-m505 + m447, że nie hamują praktycznie, są odpowietrzone poprawnie, tarcze i klocki odtłuszczone, nigdy klocków nie zalałem. Tylny hamulec nawet nie chce zblokować koła na piasku, nie wspomnę co się dzieje gdy jadę po ulicy, z przednim to samo, ale już trochę lepiej. Nie ważę jakiś kilogramów wielkich, bo cały czas ok 82 się trzyma waga. Teraz tak myślę, czy do klamek bl-m505 i przewodu sm-bh59 da radę podpiąć same zaciski m615 (podbno zaleca się sm-bh90), bo nie mam aktualnie kasy na nowe zestawy i do tego bym jeszcze tarcze wziął jakieś rt-66 i chyba bd dobrze, z czasem jakieś półmetaliki jagwire. Bo klamki nie ciekną i są w bardzo dobrym stanie wizualnym, tak samo jak i przewód, więc nwm czy jest sens je wymieniać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...