Skocz do zawartości

mrovka

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    215
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

440 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika mrovka

Znachor

Znachor (6/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

43

Reputacja

  1. Dziekuje za odpiski - faktycnie,chyba wezme te nowe z 2015
  2. Kasa nie jest aż tak istotna - bardziej mnie interesuje to,który rocznik mozna obdarzyć większym zaufaniem. Zwłaszcza w dzisiejszych czasach
  3. Panowie...Co wybrać ? Mam okazje kupić nowy komplet z 2015 ,lub używane i sprawdzone z przełomu 2017-2018. Te używane nie sa zniszczone /widziałem zdjęcia/ Mają dodatkowy komplet oryginalnych klamek i klocków,oraz będą przelane nowym płynem. Nie mam ciśnienia na te dodatkowe klamki i klocki i także nie chodzi o sprawy finansowe. Pytam,bo obiło mi sie o moje oczęta,ze jakiś rocznik sprawiał problemy,a nie chciałbym sie sparzyć
  4. Tak dopytam,mieliscie panowie na tych widelcach jakies kolorowe wstawki i malowidla ? Bo znalazlem takie z kolorowymi wstawkami i chcialbym wiedziec jak z wykonczeniem.
  5. Jest jakis domowy i wiarygodny test,by sprawdzic wytrzymalosc tego widelca ? I takie ogolne pytanie - Jezeli mamy dobrany odpowiedni karbonowy widelec i nagle dzieje sie cos zlego - to gdzie zazwyczaj wystepuja uszkodzenia ? Rura sterowa ?
  6. Dzien dobry Przymierzam sie do zmiany mojego sztywnego widelca na widelec ktory jest wykonany caly z karbonu.Znalazlem cos takiego w bardzo dobrej cenie. https://www.ebay.co.uk/itm/Toseek-MTB-Bike-Rigid-Forks-Carbon-1-1-8-Cycling-Fork-Disc-Brake-26-27-5-29er/122706891113?hash=item1c91e69169:rk:1:pf:0&var Czy zna ktos jakies negatywne opinie na temat w/w widelca ? Jakies przeciwskazania ?
  7. Odchudzanie nie jest tania zabawa - a przy siodelku jak ma byc miekko i lekko to z cena nie mozna sie liczyc.Do w/w siodelka Berk dobra alternatywa moglo by sie okazac siodelko Selle Italia SLR.Mamy tu tytanowe prenty,30% karbonu,140g wagi i wygode taka ze mozemy jechac w dzinsach albo deresie - ja za swoje placilem 110£ Odchudzanie to takze ciagle kompromisy,a im lzejszy rower to tym bardziej trzeba na wszystko zwracac uwage - odnosze sie do wklejonego przez ciebie linka na temat Thunder burt'ow i niezbyt przychylnych opini - pod ktorymi sie podpisuje....ale nie znajde lekkiej i pancernej opony 29 w tej wadze,wiec moim kompromisem jest to ze musze patrzec gdzie jade,mam z nimi problemy na mokrych nawierzchniach, /zwlaszcza mokre studzienki i korzenie/ i najlepiej wychamowac do zera jak w terenie wlatujesz w bloto......tylko co z tego jak z uwagi na bierznik nie czujesz ich na drodze
  8. W Schwable trzeba patrzec na linie Evolution EVO - tylko tutaj tez jest podzial na Litlle skin i SnakeSkin.Ta pierwsza jest super lekka,ale trudniejsza w uszczelnieniu*.Ta druga jest ciezsza,ale trudniej je np dobic do przeszkody. * mialem przypadek ze musialem przykleic latke od wewnetrznej strony,bo byla nano szczelina - i objezdzilem tak 2 caloroczne sezony.Prawdopodobnie mamy te same piasty.Zwracaj uwage na stan lozysk w piastach i czy nie masz luzu bocznego na kasecie
  9. jezeli dostalbym Twoj rower i nie mialbym cisnienia na rekordy czasowe to: - to w pierwszym rzucie robie z napedu cos na ksztalt 1x10 /powiedzmy blat 34-32z i kaseta 11-36/ - w drugim rzucie co robie,to wlewam mleko i zmieniam opony na Thunder Burt Litle Skin od Schwable /pod warunkiem ze drogi po ktorych sie poruszam na to mi pozwalaja/ - odkrecam rogi z kierki i torebke z siedzenia - niewyobrazam sobie tez zeby gripy wazyly mi ponad 100g - zmienilbym pedaly,na zwykle plaskie,ktore wazyly by o polowe mniej. Tylko widzisz,np moje zmiany wiaza sie z tym typowa rekreacja
  10. Qd momentu zalozenia tematu non stop dostaje jakies 'zazalenia' od maniakow lekkosci,wiec idzie sie do tego juz przwyczaic pozatym czytac ze zrozumieniem - ''zdjecia beda zapodane anarchistycznie'' - ostrzegalem A teraz powaznie. Niestety,dopiero pod koniec tego roku znalazlem chcwile by jeszcze raz przeanalizowac moja rozpiske i uwzglednic w niej zmiany Oto ona: BOTTOM BRACKET : (suport) - Shimano Bb-70B - 90g BRAKE FRONT : (Hamulec przedni) Formula R1 - 211,5g /ze srubami ti,klamkami,przewodem i adapteram formula 180mm/ BRAKE REAR : (Hamulec tylny) - Formula R1 -211.5g /ze srubami ti,klamkami,przewodem i adapterem formula 180mm/ BRAKE ROTORS : (tarcze hamulcowe) FORMULA 180mm x2 - 242g /ze srubami ti/ CABLES : (Pancerze i linki) - najzwyklejsze /wliczone w wage ramy/ CASSETE : (Kaseta) CS M980 XTR 11-36 - 272g CHAIN : (lannuch) CNHG900 XTR - 242g CRANKSET : (Korby) - Deore XT FC M782 - 650g /odchudzona fabryczna korba,32z,sruby ti/ DERLR REAR : (Przerzutka tylna) - XTR RD-M980 - 163g /odchudzona/ FORK : (Widelec) FOX FLOAT 32 1/8 - 1642g /z gwiazdka,waga realna/ FRAME: (Rama) - Aluminiowy Cube LTD 29er 1/8 - 1939g /szacunkowa waga/ GRIPS : (Gripy) - ACCENT LITE - 40g HANDLEBAR : (Kierownica) - Truvativ Noir T40 - 215g /waga realna/ HEADSET : (Stery) - Cane Creeak 10 - 65g /tuningowane,zmienione zostaly lozyska/ PEDALS : (Pedaly) - AEST TI - 170g SEAT : (Siodlo) - Selle Italia SLR - 140g SEATPOST : (Sztyca) - Truvativ Noir T40 - 250g SEATPOST CLAMP : (Zacisk sztycy) - MT.Zoom - 5g SHIFTERS : (Manetki) - XTR SL-M980a - 105g /waga szacunkowa,waga kompletu to 207g-wedlug producenta/ SKEWERS : (Zaciski kol) - DT SWISS - 154g /komplet,wraz z adapterem na przod/ SPACERS : (Podkladki pod mostek) - MT.Zoom -5g STARNUT : (Gwiazdka) - najzwyklejsza /wliczona w wage amortyzatora/ STEM : (Mostek) RENTHAL APEX 40mm - 112g /sruby ti/ TIRE FRONT: (Opona przednia) SCHWABLE Thunder Burt 29x2.10 LS LiteSkin - 435g /waga producenta/ TIRE REAR : (Opona tylna) SCHWABLE Thunder Burt 29x2.10 LS LiteSkin - 435g /waga producenta/ TOP CAP: (Top cap) - MT.Zoom - 5g TUBES : (Detki) - 170g /oba kola zalane mlekiem/ WHELL FRONT : (Kolo przednie) - 668g -Hub: (Piasta) - DT SWISS 240S -Rim: (Obrecz) - ZTR Crest /28 otworow -Spokes: (szprychy) - Pillar PSR X-tra 1420 305mm -Nipples: (Nyple) - ALU Pillar WHELL REAR : (Kolo tylne) 754g -Hub: (Piasta) - DT SWISS 240S -Rim: (Obrecz) - ZTR Crest -Spokes: (Szprychy) - Pillar PSR X-tra 1420 305mm -Nipples: (Nyple) - ALU Pillar Razem: 9392g Ps.Kriss,boje sie wymieniac rame na karbon,tzn pierwsze musze chyba dorosnac...bo zazwyczaj mam srednio dwie kraksy rowerowe w roku.Co prawda nigdy nie sa grozne dla mnie samego,ale moga okazac sie bardzo pechowe dla ram. Wszelakie zazalenia i sugestie milo widziane
  11. bardzo oryginalna konstrukcja. Przechodzac obok to na pewno poswiecilbym kilka chwil by przypatrzec sie z bliska..ale ze wzgledu na silnik bylby dla mnie tylko ciekawostka Gdyby bylo cos podobnego w wersji tradycyjnej,bez silnika..to na pewno pytalbym o cene
  12. Czesc.Przepraszam ze tak pozno Od zawsze mialem w nim wkrecany wklad.Taki zostal mi sprzedany w sklepie.Nie pamietam co bylo wmontowane w oryginale,prowdopodobnie jakies slx - modne w tamtych latach. W chwili obecnej mam XT SM-BB70.
  13. Nie obraz sie ,ale jakos kola nie pasuja mi do calosci...i wizualnie nie podoba mi sie dlugosc mostka Rura sterowa bedzie przycinana ?? i uwazam ze mostek Renthal APEX by Ci pasowal
  14. mrovka

    [2018] Merida Silex (gravel)

    Na angielskiej stronie jeszcze nie widzialem gravela,ale wiem ze najnizszy model bedzie kosztowal 1000 £ ,a najwyzszy 3500 £ Wczoraj pytalem u lokalnego dilera
  15. Obiecuje ze jak znajde czas to poszukam dokladnych informacji co do gramow i poprosze o edycje. Ten post to bardziej taki spontan. Sznurek robi za cepelie.Osobiscie podchodze do niego jak do pewnej formy talizmanu.No i partnerka ma podobny zestaw na swojej kierze Smiejcie sie,ale od mlodosci zawsze mialem cos przyczepione do roweru
×
×
  • Dodaj nową pozycję...