Skocz do zawartości

GrudiLee

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Filip
  • Skąd
    Kobyłka

Ostatnie wizyty

160 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika GrudiLee

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

1

Reputacja

  1. GrudiLee

    [9500] Kross Level A9

    Hej, obecnie zmieniłem sztywniaka na sid-a. Na aliexpres wpisz fork i poszukaj na pewno wyskoczy masa różnych, ja kupowałem trochę w ciemno.
  2. GrudiLee

    [9500] Kross Level A9

    Cześć, dzięki. Sid na allego 999 zł no mega cena po docięciu rury sterowej waga Sid-a 1370 gram. Uwaga ważne jest to opcja z odwrotną blokadą co oznacza, że cały czas jest zablokowany na sztywno a dopiero po pociągnięciu manetki otwiera się miękkie działanie (dowiedziałem się o tym dopiero po odebraniu) ale dla mnie to akurat super bo na asfaltowych dojazdach do miejscówek mam zablokowane a jak wbijam w teren to zaciągam manetkę i jest pełna amortyzacja. Wybrałem amor bo szykuję się na 2018 na wyścigi a tu lepiej się sprawdza amor niż sztywny widelec. Sztywny widelec pewnie pójdzie do sprzedaży lub pod inny projekt. Zębatka a2z no mega ja wybrałem rozmiar 32 (środkowy blat miałem 34) z tyłu mam kasetę 10-tkę i jestem mega zadowolony. Po za tym że lżej to oczywiście mniej kombinowania po prostu strzelasz jedną manetką lżej lub ciężej i tyle. koszt 140 zł i 30 min pracy (zdjęcie korby, przedniej przerzutki, blatów, montaż a2z. Nic po za zdjęciem blatów i założeniem a2z nie robiłem a wszystko działa super. Zrobiłem test na singlach i na podjazdach po ziemi - nachylenie 15-20% i żadnych kłopotów. Pozdrawiam F
  3. GrudiLee

    [9500] Kross Level A9

    Hej no i już gotowe. Na dziś waga 9500 (dokładna końcówka za kilka dni). Konfiguracja pod XC.
  4. GrudiLee

    [9500] Kross Level A9

    Cześć, minął rok i znów coś tam kombinuję: - nowe opony - Medusa - napęd 3x10 zmodyfikowałem na 1x10 (koszt 130 zł) i działa elegancko nawet na 20 % ziemnych podjazdach i na szybkich zjazdach, jest super. - czekam na nowy amor (sztywny widelec będzie zakładany okazyjnie) Niebawem dalsze przeróbki, miłego dnia F
  5. GrudiLee

    [9500] Kross Level A9

    Dziś powalczyłem z widłami i sterami i Kross już nadaje się do śmigania. Dalej czekam na zamówione części.
  6. Witam, projekt zupełnie nowy, nie podaję jeszcze wagi części, gdyż nie wszystkie mam zważone a i za kilka dni część zostanie zmieniona na lżejsze. Pierwszy krok wymiana kowadła RS XC 30 na lekki 567 g chiński carbonowy wideł, wybór padł na BXT- powód, taperowana rura, ciekawa stylistyka, niezła waga i dobra cena - 292 zł z przesyłką. Już do mnie lecą: siodło, sztyca, kiera - wszystki chiński carbon (sztycę i siodło mam już w szosie i po 2,5 k kilometrów wszystko działa super). Następny krok to wymiana kół dętek i opon. Pozdrawiam
  7. Cześć, odświeżam temat. Tez mam A9 (również 2013) i odchudzam go pod zawody (krótkie szybkie, lekki teren, może być pagórkowato, lub nawet górzyście, szutry) a gdy nie startuję to traktuję A9 jak "przełajówkę mtb" (główny rower to szosa). Co do samego odchudzania: - wsadziłem opony Kenda (nie chcę zbyt lekkich co by nie kapciować za często) - org amor wylatuje i właśnie do mnie płynie sztywny 550 gr carbonowy BXT - chiński zobaczymy co warty, zaryzykowałem 292 zł z dostawą i zobaczę (oszczędność wagi 2120 - 550 = 1570 :-) ) - jak zważę koła to to będę wiedział czego i jak lekkiego szukać - co do rurek - na sztycy i kierownicy można urwać około: 300 gram (chińska kiera + chińska sztyca - wszystko carbon przetestowany - jestem zadowolony - siodełko - korzystam z carbonu chińskiego o wadze 105 gr (oryginalne siodło 250+ gram) więc oszczędność ponad 150 gr. Koszty - widły (292), siodło (120), kiera i sztyca (250), koła (1000) = 1662 zł. Oszczędność wagi: około 2020 gr. Do tego można myleć o: - wymiana tarcz hamulcowych, napędu, ale to już zabawa. Pozdr F
  8. Witam, nazywam się Filip/GrudiLee/Grudi. Od kilku lat uprawiam triathlon - dystans olimpijski 950/45/10,5 Interesuję się kolarstwem szosowym a od niedawna dla urozmaicenia też lekkie mtb Mieszkam w Warszawie a od września będę mieszkał w Kobyłce. Pozdrawiam serdecznie w Nowym Roku ! F
×
×
  • Dodaj nową pozycję...