Skocz do zawartości

bzx

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    185
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

353 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika bzx

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

19

Reputacja

  1. Dzięki. Na marginesie, skutecznych mają moderatorów – wrzuciłem 5 minut tetmu posta w temacie o skrótach (bo działu technicznego nie ma) z pytaniem jak usunąć konto. Oczywiście post był do moderacji, i w tej chwili już nie mam konta
  2. Wchodziłem ostatnio regularnie na forum Szajbajk żeby sprawdzić statystyki ilości użytkowników, itp., i nie zauważyłem spektakuarnych spadków. Ale co ciekawe, od niedawna na forum zniknął panel po prawej stronie który wyświetlał wszystkie statystyki, czyli coś jest na rzeczy ;)
  3. Po długich konwersacjach ze sprzedawcą zamówiłem sobie wymarzony jersey i.. ech no za duży kurna bo się okazało że ten materiał jest bardziej rozciągliwy i wymiary się nie zgadzają.. Jersey wykonany na specjalne zamówienie (dlatego nie mogę go zwrócić) z lżejszego materiału niż normalnie go szyje producent. Jersey typowo na lato, materiał jest cienki i lekki, przyjemny w dotyku, z domieszką elastanu (lekko rozciągliwy), dodatkowo w składzie jony srebra. Oczywiście nieużywany, z metką, opakowaniem i paragonem. https://tru-tutu.com/shop/men/yeti-jersey/?v=9b7d173b068d Rozmiar L - mam 189cm wzrostu i 80kg wagi a więc jestem relatywnie chudy, a ten jersey nadaje się albo na dobrze przypakowanego gościa w moim wzroście, albo na takiego "normalnego" w okolicach 195cm... Wymiary wg schematu producenta: A: 59cm, B: 77cm, C: 69cm. (A - szerokość w klacie, B - długość, C - długość rękawa od szwu). Oddam za 160zł plus przesyłka.
  4. Komplet P/T hamulców Sram Guide R, wraz z matchmaker'em przy hamulcu tylnym do podwieszenia manetki przerzutki (X7/X9/X0/X1/GX).Hamulce nowe, nieużywane, zdjęte z nowego roweru.Długości przewodów: 82cm i 156cm. Cena 599zł.
  5. Popieram przedmówcę, mam Zee i pomimo że modulacja mogła by być lepsza, to i tak są to super hamulce, szczególnie za tą cenę. Cenię sobie też w nich łatwość serwisowania. Sram jest oczywiście do ogarnięcia ale np. najnowsze modele mają nowy port w zacisku, co wymaga specjalnego adaptera, który tani nie jest (a na pewno sporo droższy od lejka Shimano). Sprawdź centrumrowerowe.pl i sbike.pl - powinno być 800 za komplet z żywicznymi (które i tak są ok, ale możesz od razu kupić EBC Gold). pozdrover
  6. czy ma ktoś (najlepiej w Krakowie) na zbyciu obejmę manetki SRAM kompatybilną z X7? proszę o kontakt na PW.
  7. a sorry, właśnie tam pytałem.. (nie w centrumrowerowe.pl). nie mają i nie będą mieli.
  8. Czy ktoś się orientuje gdzie można w PL dostać tokeny do amorków z lagami 32? Centrumrowerowe.pl ma na stronie ale niedostępne nawet u dystrybutora...
  9. Wodoodporna torba podsiodłowa Zixtro Wasp, pojemna, stabilna i wytrzymała. Używana w bardzo dobrym stanie - używana przez krótki okres czasu, zamek sprawny, mocowanie nieuszkodzone. cena: 55zł https://www.olx.pl/oferta/torba-torebka-podsiodlowa-zixtro-wasp-wodoodporna-pojemna-CID767-IDmjmtI.html
  10. mowa o szkoleniu Podstawowym+ w Świeradowie w najbliższą sobotę 29.04 o godz. 11:30. znajoma zrezygnowała i zwolniło się miejsce – to tak gdyby ktoś był zainteresowany a wcześniej widział, że nie ma wolnych miejsc. rezerwacja na stronie Pomby: http://pomba.pl/29-04-2017-szkolenie-podstawowe-w-swieradowie-zdroju/
  11. Aaa sorry nie doczytałem.. Zapewne się zapowietrzył.. Trzeba wyjąć okładziny, rozepchać i zablokować tłoczki - i odpowietrzyć. @tapatalk
  12. I jeszcze na zakończenie, oficjalna procedura odpowietrzania hamulców C1/CR1/CR3: Bleeding Procedure (C1/CR1/CR3) Temat do zamknięcia.
  13. Odpowiem sobie sam bo wczoraj odpowietrzałem jeszcze raz - tym razem wszystko ok, hamulec działa prawidłowo A zatem, obejrzałem jeszcze raz dokładniej wideo z mojego posta powyżej i zauważyłem, że po zapięciu strzykawek gość spręża i zasysa tylko strzykawkę przy zacisku, i nie operuje praktycznie strzykawką przy klamce (ewentualnie lekko spręża). Zrobiłem więc wczoraj to samo, i wszystko poszło jak z płatka - co oznacza że w mojej powyższej procedurze lekko zmienia się krok nr 3. Nie wiem jak jest zbudowany ten hamulec ale widocznie zasysanie (czasem zbyt gwałtowne, lub generowanie podciśnienia) na strzykawce przy klamce w jakiś sposób powodowało że nadal było tam powietrze - może na przykład w ten sposób wyciągałem płyn z cylindra i tworzyłem lekkie podciśnienie, przez co po odpięciu strzykawki układ zasysał płyn i przy okazji powietrze? Nie wiem.. Grunt że tym razem jest ok, ale zweryfikuję tą metodę dopiero przy następnej wymianie okładzin lub jak hamulec się zapowietrzy. Pozdrower
  14. Cześć, Temat dotyczy hamulców C1. O ile przedni hamulec odpowietrzam bez problemu, mam problem z odpowietrzeniem tylnego. Hamulce odpowietrzam na rowerze, nie ściągam hamulców i przewodów - tylko ustawiam klamki tak aby mieć dojście od góry do zaworka. Inspirowałem się tym przewodnikiem , oraz oficjalnym manualem od Formuli. Oto moja procedura: 1. Zaczynam od zacisku, wyciągam okładziny, wkładam "spacer" 10,8mm tak aby tłoczki były maksymalnie schowane (tak mówi oficjalny manual Formuli) Czy to jest ok? Czy lepiej wsadzić okładziny do hamulca (mam jakieś zużyte) i tylko włożyć "spacer" do okładzin? Ale to wydaje mi się bez sensu, bo zużyte okładziny nie docisną tłoczków do końca i nowe okładziny mogą nie przyjąć tarczy, więc musiałbym użyć nowych, ale tutaj nie chcę ryzykować przypadkowego zabrudzenia.. W tutorialach na Youtube zostawiają okładziny w hamulcu, no ale powiedzmy że serwis może sobie na to pozwolić.2. Montuję strzykawkę w zacisku hamulca (15ml), potem montuję strzykawkę w klamce hamulca (5ml) 3. Sprężam strzykawkę przy zacisku, zasysam przy klamce - potem sprężam przy klamce, zasysam przy zacisku - do momentu kiedy nie będzie bąbli. Nie dotykam klamki. Ostukuję przewód kluczem lub palcem, tak aby rozruszać zablokowane pęcherze powietrza. czy powinienem sprężać i zasysać tylko przy zacisku? czy nie uszkadzam czegoś zasysając przy klamce? podczas któregoś z kolei sprężania/zasysania potrafią nadal pojawiać się małe bąbelki, nie wiem skąd się tworzą.. czy powinienem na tym etapie zaciskać klamkę hamulca? czy wychylenie klamki ma znaczenie? 4. Lekko sprężam strzykawkę przy zacisku (tak aby została kropla w gwincie), wykręcam strzykawkę, zakręcam śrubkę. Czy sprężając nie spowoduję że ciśnienie w układzie jest za duże, przez co przez zawór wycieknie więcej płynu niż powinno? Zwykle właśnie wycieknie mi więcej niż jedna kropla..5. W strzykawce od klamki mam około 10ml. Zasysam, jednocześnie zamykając klamkę. Luzuję klamkę, sprężam strzykawkę. Tutaj pojawia się jeszcze trochę średnich pęcherzy. Czy tutaj można w jakiś sposób uszkodzić hamulec?6. Lekko sprężam strzykawkę przy klamce (kropla w gwincie), wykręcam strzykawkę, zakręcam śrubkę. Wczoraj wykonałem powyższą operację na przednim i poszło cacy, klamka działa jak należy. W tylnim klamka jest gąbczasta i dochodzi do końca zakresu... Gdzie robię błąd? Proszę bardziej doświadczonych o poradę. Pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...