Skocz do zawartości

chiz1611

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    97
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia użytkownika chiz1611

Ten od rowerów

Ten od rowerów (4/13)

  • Reaktywny
  • Dedicated Rzadka
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter

Ostatnio zdobyte

5

Reputacja

  1. Ja mam taki klucz jak na zdjęciu i daje radę. Często pedały mają też z tyłu wejście na imbusa, więc może dwoma na raz spróbuj? Spróbuj też opukać młotkiem oś pedału w okolicach miejsca, w którym wchodzi w korbę. Pomóc także może nagrzanie, a następnie schłodzenie zapieczonej części (rozszerzalność metalu).
  2. Ja takich płaskich kluczy używałem m.in. do konusów, do pedałów, do V-braków, do browca. Ale do częstej pracy lub gdy jest potrzebna mocna siła dokręcenia, polecam kupić coś porządniejszego.
  3. Dzięki za porady. Bałem się zostawić szprychę lekko skręconą i zacząłem przy niej majstrować. Niestety uszkodził mi się od tego nypel i ostatecznie musiałem tę szprychę przeciąć i założyć kolejną. Podczas dokręcania nowej szprychy, przytrzymałem ją widelcem kuchennym. Zadziałało to bardzo dobrze, szprycha nie jest skręcona. Pozdrawiam, Michał
  4. Cześć. Niedawno pękła mi szprycha w tylnym kole. Koła Campagnolo Zonda. Kupiłem zestaw nowych szprych i wymieniłem uszkodzoną. Szprychy do tego koła są płaskie i zauważyłem, że przy dokręcaniu nypla, szprycha zaczyna skręcać się wokół własnej osi. Udało mi się przytrzymać szprychę i dokręcić odpowiednio mocno nypel, tak żeby koło nie miało bicia, jednak szprycha podczas tych zabiegów i tak trochę się skręciła - nie jest ustawiona całą swoją płaską powierzchnią idealnie równolegle do kierunku jazdy (pozostałe szprychy są tak ustawione). Czy takie skręcenie się szprychy jest normalne i niegroźne, czy może powoduje osłabienie szprychy i zmniejsza jej wytrzymałości? Pozdrawiam, Michał
  5. Cześć. Posiadam rower szosowy, z tyłu opona Continental GP5000, z przodu Vittoria Rubino Pro. Chciałbym dla przedniej opony (Vittoria) zmierzyć obwód do wprowadzenia do licznika rowerowego. Podjąłem próbę zmierzenia, robiąc to tak, że idealnie przez środek opony, po całej długości nakleiłem, bez naciągania, taśmę izolacyjną, do momentu, aż końce taśmy zetknęły się ze sobą. Następnie odkleiłem ten pasek taśmy, ułożyłem go równo na podłodze i zmierzyłem długość. Wyszła mi zaskakująco niska wartość: 1835 mm. Pytanie, czy coś robię źle? Zakładam, że wartość nie jest prawidłowa, ponieważ, przykładowo, obwód opony Continental GP5000 wynosi 2145 mm - tak podaje producent na opakowaniu. Czyli jest to zupełnie inny rząd wielkości. Rozumiem, że między różnymi oponami mogą być różnice, ale czy aż 31 cm różnicy jest możliwe? Pozdrawiam, Michał
  6. Jak pancerz wchodzi do tylnej przerzutki, to na jego końcu jest takie pokrętło, którym robi się mikroregulację napięcia linki od tylnej przerzutki. Tym pokrętłem ustawiasz, żeby biegi na kasecie płynnie przeskakiwały i żeby na danym przełożeniu nie ciągnęło łańcucha w górę lub w dół kasety. Być może trzeba przekręcić to pokrętło o ćwierć lub pół obrotu, aby po zmianie łańcucha wyrównać ustawienie przerzutki.
  7. Cześć. Włoska marka La Passione ma teraz wyprzedaż. Czy ktoś z Łodzi byłby chętny na wspólne zamówienie? Powyżej 100 euro przesyłka jest gratis. Mam już ich spodnie i koszulkę, są bardzo dobrej jakości. Ludzie w recenzjach porównują ich do takich marek jak Rapha czy Castelli. https://www.lapassione.cc/collections/mens-collection/products/summer-bib-shorts-classic-black Pozdrawiam, Michał
×
×
  • Dodaj nową pozycję...