Skocz do zawartości

AdaskoKross

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    351
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Pomnik
  • Skąd
    Z Polski

Ostatnie wizyty

844 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika AdaskoKross

Znachor

Znachor (6/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

14

Reputacja

  1. Znalazłem także odpowiednik sterów do mojego sprzętu. Czy różnica w wysokościach sterów 12/13mm z porównaniem do 17mm wychodzi 4mm różnicy od takich '' właściwych sterów których nie wymyślił Janusz'' to jest sens zmiany ? Moje stery wyglądają niemal identycznie jak te co pokazałem , mam takie wrażenie .
  2. Znalazłem stery canecreeka które geometrią bardzo podobne są do tego co posiadam Średnica wewnętrzna główki ramy: dół - 49.61mm Średnica rury sterowej: dół - 39.79mm Wysokość: LowerCup - 12mm U MNIE WYSOKOŚĆ 17mm
  3. UWAGA UWAGA postanowiłem odkopać temat Big Hita gdyż go remontuję i staram się dotoczyć urwaną śrubę boxxera. Wybiłem wspomnianą redukcję abyście mogli zobaczyć jak to wygląda wybicie tego wymagało długiego walenia , także spasowanie idealne. Spójrzcie jeszcze na dodatkowy załącznik jak wygląda pasowanie sterów w hope itp , zresztą spójrzcie sami.
  4. Tam ktoś pisał ,że się unoszę absolutnie tak nie jest na czilu sobie prowadzę z wami dyskusję. Big hit jest tary ,ale kolega ze stażem większym niż ja zadał mi konkretne pytanie ''A ile pękniętych big hitów widziałeś ,a ile demówek z tego orkresu '' Pamiętajcie ,że ja w tym momencie nie mówię ogólnikowo tylko konkretnie o Specializedzie Big Hicie FSR III 2009/2010 Zauważyłem też ,że ramy które są z roczników o wiele młodszych potrafią pękać ,a wcale nie są stare. Coś mnie się wydaję ,że w przypadku speciala wykonał porządną robotę jesli mowa o BH. Postanowiłem więc wydać odrobinę gotówki i zakupić stery dartmoora ktróre nie wystają na 2cm. Spójrzcie na świeży film Sama Pilgrima. Znaczy wiesz Big hit wypuszczany był na domainie dwupółce także , a on rurę miał 1-1/8 Technika rowerowa poszła bardzo do przodu , GEOMETRIA ona zmieniła się znacząco w rowerach ęduro,ht,dh Big hit jest rowerem fr/dh gdzie obecnie w rowerach ęduro kąt główki spotyka się taki jak w Big hitcie , a nawet jeszcze bardziej płaskie. Wiadomo ,że na kącie głowki ramy geometria się nie kończy... więc dalej nie wgłębiam się bo nie ma po co. TAKIM FUNDAMENTEM FUNDAMENTÓW ZAŁOŻENIA TEGO TEMATU jest myśl o tym , czy big hit jako stara solidnie wykonana może zapomnieć o pękaniach. Demo z 2009 /2012 pękają i pękały nowe treki pękały wahacze , słynny Scott FR20 pękał już na samym początku.
  5. Załączam ss tematu co do redukcji. Czego wy nie rozumiecie , że tam normalnie wsadzone są stery blackspire które podobno były fabrycznie montowane , gdyż spotkałem się z taką opinią właśnie w tym temacie , to na tej podstawie śmiem tak twierdzić chłopaki. Scrolluj UP tam jest zdjęcie jak wyglądają te stery to nie jest połączenie z 4 różnych. No właśnie tym mnie bardzo zmartwiłeś i zaskoczyłeś Uważasz ,że 9 lat ramy to już strach jeździć ? Nie zauważyłem oznak utleniającego się aluminium. Do tego specialized big hit ma dość grubą warstwę metalu, ponad to BIG HIT FSR III uważany jest za starego dobrego mercedesa na którego nie ma mocnych , nie spotkałem się z jego pęknięciem. W przeciwieństwie do demo 8 2012 np. Sądziłem raczej ,że ktoś zada pytanie w stylu '' A jaką masz odległość od ziemi do główki ramy'' itp ktoś to nie będzie na takim samym poziomie wiedzy o geometrii jak ja tylko nieco więcej. Ktoś kto potrafi wykonać obliczenie na warunek wytrzymałości albo coś w tym rodzaju. O tak dokładnie tak o to mniej wiecej mi chodziło ! Pisząc na forum nie raz mam wrażenie ,że moje pytania moją ciekawość traktujecie jak atak jak coś co was irytuje. Co Wy oszaleliście ? Spójrzcie na screena to głównie na nim się opierałem mówiąc o fabrycznej redukcji speca Mistrzu to nie jest toczone w zakładach metalu tylko normalnie wsadzone stery które są dość wysokie Ogarnijcie jeszcze tego screena tych sterów.
  6. Aby nie było za poźno ? Co z tego ,że ja mam przekonanie o wytrzymałości tych sterów ? Co jeśli numerki by się nie zgadzają ? Zresztą nawet jeśli całość jest na tyle solidna , że nie rypnie to dobrze mieć komfort psychiczny , że geometria się zgadza pomimo tych 2cm , czaisz ? Za mało szukałeś ja widziałem 3-4 z moim 5. Poza tym posiłkowałem się tematem z forum rowerowego ( albo EMTB) gdzie wspomniano o '' REDUKCJI SPECA''. A na marginesie rower stoi bo urwałem śrube od boxxera.
  7. To kolego popatrz sobie na rowery speca( a konkretnie big hity bo nie wiem czy gdzieś jeszcze stosowali to rozwiązanie ), a nie dajesz odpowiedź z czterech liter wziętą Poza tym całość jest mega solidna zwłaszcza ,że latałem na tym sprzęcie na zawodach dh , więc nie pitol bo aż mnie gotujesz od środka.
  8. Ponieważ takie redukcje były stosowane przez specialized. Sa dwa zdjęcia , miały byc nawet trzy. Jedno z nich jest z mojego roweru ( srebrne) a tam gdzie fox 40 to z neta , miałem jeszcze zdjęcie big hita na foxie 36 plus ta redukcja z tapered na 1-1/8
  9. Więc co myślicie o wysokości amortyzacji 585mm do kąta główki ramy 65.5
  10. Jego kąt główki fabrycznie 67' i zmienił na 65' amor z 170mm na 200mm u mnie 65,5' z 180mm zmienione na 220mm to jednak też spora zmiana. Pytanie jak to się ma do tej wytrzymałości.
  11. Ptaki , latają , kluczem... Pisząc '' Uwaga '' przestrzegam każdego kto majstruje przy amortyzacji. A pytam o konkretny przykład , znaczy mój który przestawiłem być może ktoś będzie w podobnej sytuacji. Taka zabawa to nie żarty tylko ludzie życie. A od siebie dodam , że za dużo poważnych kontuzji miałem abym teraz miał przed dropem zastanawiać się czy mnie rama się nie rozkraczy. I te 2 stopnie zadecydowały o załamaniu warunku wytrzymałości ? Big hity dodam ,że fabrycznie wypuszczane na 180 domain. Oraz wspomniałem o mojej chaotycznej pisowni , hehe.
  12. Czy słowik przyleciał pytając o zboże ?
  13. Witajcie. Trafiłem na temat z 2015 roku ZAPOZNAJCIE SIĘ PROSZĘ Z TEMATEM , UŁATWI TO MÓJ CHAOTYCZNY PRZEKAZ https://l.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fjoyride.pl%2F2015%2F11%2Fwywiad-obudzilem-sie-trzeciego-dnia%2F%3Ffbclid%3DIwAR3jzol10gi0VMMnWKGhzpbuOZ1MvjzUU1Dg6pbqyFgz7QjgIz2QXiXREjM&h=AT0CJ9TAtN5eR1ubh6WgaaXeQoJC4LNCxse6B9qd4LY5-M85S2oDwWFOkMQ_x9ODdH-aFpg_VO8d2piqLhQ0YQG3Jm0JwGaeoXg50cMxUIks2iMVn3kFUMaPA4CuIakN_la5 Który tyczy się i mnie. Otóż mam od jakiegoś roku zjazdówkę , a raczej coś na jej styl. Mowa o ramie - *Specialized Big hit 2010 *Kąt główki ramy 65.5' *boxxer WC 2014 wysokość amortyzatora 565mm *Oraz dziwne stery które wystają na 20mm co daje łączną wysokość amortyzatora daje 585mm to tyle co TravisTriple 203: 585mm. Wyczytałem po forach ,że jeden 10mm skoku to 0.5 stopnia na minusie w kącie główki ramy , także big hit z wysokością 585mm powinien mieć obecnie 64.5' i teraz pytanie czy całość pod względem geometrii jest bezpieczna czy te 2cm robi różnicę w BEZPIECZEŃSTWIE ? Big hitem bardzo pewnie czuję się na zjazdach, w locie czy streecie więc wolałbym go zostawić na dłuższy czas , zważywszy też na zastosowanie tylne osi 12mm z redukcją pod 10mm całość sprawuje się doskonale. Załączam parę zdjęć jak to wygląda.
  14. Najprawdopodobniej to wina korka nad pierścieniem segera która porusza się delikatnie bądź kompresji tam również coś zwróciło moją uwagę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...