Skocz do zawartości

Krzysiek85

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    46
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia użytkownika Krzysiek85

Odkrywca

Odkrywca (3/13)

  • Conversation Starter
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. A jeszcze jedno pytanko... Przed rozkręceniem należy ustawić pokrętło na górze maksymalnie w prawo (czyli bez blokady ugięcia) a jak ma być ustawiony tłumik odbicia (niebieskie pokrętło od spodu)? Czy ma to jakieś znaczenie?
  2. ABS+ Na skrajnym położeniu jest brak ugięcia, a później wydaje mi się że przekręcając pokrętłem nie widać większej różnicy
  3. Pokrętło działa tj. na skrajnych pozycjach albo blokuje albo jest największe ugięcie. No nic, pozostałe zamówić Motorex Fork oil 5W
  4. W sensie, że jest problem z prawą golenią i coś w niej blokuje ugięcie amortyzatora (pierwsze skojarzenie z wciskaniem strzykawki z zamkniętym wylotem). Goleń lewa z komorą powietrzną chowa się cała... Do goleni wlano po 16 ml oleju, ale to nie ma teraz chyba znaczenia, bo golenie dolne są obecnie zdjęte.
  5. ściągnąłem golenie i widać, że blokada jest po stronie tłumika
  6. Witam, Robiłem mały serwis Manitou Minute (rocznik chyba 2013) tj. czyszczenie goleni górnych i dolnych, wymiana oleju... Nie rozkręcałem komory powietrznej i tłumika. Jednak po złożeniu amortyzator nie ugina się na 9 cm jak to było wcześniej ale blokuje się przy 5 cm (przy spuszczonym powietrzu). Co może być przyczyną? Mam nadzieję, że to nie tłumik, bo nie mam do niego oleju
  7. 200 km to taki dystans na dotarcie amorka i jego przetestowanie, poza tym będę mieć porównanie w jego pracy przed i po serwisie (w przypadku gdybym coś źle złożył)
  8. mam zamiar sprawdzić mu stan oleju po 200-300 km, chyba nic się do tego czasu nie stanie
  9. Tak wiem, bez tych 10 mm, czy wadze większej o 50g da się żyć, ale jednak niesmak pozostaje. To nie jest jakiś makrokesz, płaci się za niego konkretne pieniądze, a skoro producent deklaruje skok 100 mm to powinien być 100 mm a nie 90 mm.
  10. dzięki za szybkie odpowiedzi Amorek jest nowy, kupiony w CRC, numer seryjny z korony zgadza się z tym na pudełku, wygląda dokładnie jak ten poniżej. Długość goleni po zewnętrznej stronie to jakieś 122 mm a po wewnętrznej 110 mm
  11. Witam Niedawno kupiłem amortyzator Manitou Minute Pro (2013, 100mm, 9mm QR, 1 1/8) i w związku z tym mam kilka pytań: 1. Waga podawana przez producenta to 1657g, a mój z nieprzyciętą rurą sterową miał 1710g, - czy takie rozbieżności są normalne u tego producenta, z czego mogą wynikać? 2. Brak pełnego skoku, amortyzator chowa się na 9,1 cm - czy jest sens się tym przejmować? Czy w warunkach domowych można to poprawić? 3. Tłumik absolute+ ma 8 kliknięć (gdzieś czytałem o 7 kliknięciach), przy czym po 8 kliknięciu pokrętło wchodzi na koronę (ustawienie bez blokady tłumienia), 4. Jak najlepiej poprowadzić przewód do hamulca tarczowego (SLX M675)? Mój poprzedni amortyzator (SR XCR) miał koronę z przodu i nie było tego problemu. Przewód hamulcowy przycięty dla XCR okazał się za krótki, ale kupiłem nowy 1000 mm. Chciałbym go prawidłowo poprowadzić i przyciąć na dobrą długość. Może jakieś zdjęcia? Z góry dzięki za odpowiedzi.
  12. Ostatecznie wziąłem Krossa Level A6 18'' i z rozmiaru jestem bardzo zadowolony. Przy moim wzroście 178 cm i 83 cm nogi oraz przy tej geometrii ramy to jest najlepszy wybór. Dzięki za pomoc
  13. Witam Chciałem kupić rower Kross Level A6 2011 18'' lub Level A4 2011/2012 19''/M. Mam 178,5 cm wzrostu przy długości nogi 83,5 cm (mierzone metodą książkową ) Pytanie który wybrać do jazdy rekreacyjnej (lasy, łąki, asfatl) aby mieć wygodną pozycję za kierownicą. Czy na ramie 19'' nie będę wyciągnięty jak spider-man. Czy przy mojej długości nogi dla ramy 18'' starczy seryjnie montowanej sztycy? Będzie ona bardzo wystawała ponad kierownicę? Z góry dzięki za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...