Skocz do zawartości

barbapapa11

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    403
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia użytkownika barbapapa11

Znachor

Znachor (6/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

17

Reputacja

  1. Na mostku za duzo nie ugrasz, raczej nie ma sensu wymieniac, najlepiej wymienic sztyce i kierownice. Nie ma co inestowac za duzo w ten rower, lepiej pozbierac i kupic cos lzejszego ewentualnie.
  2. Mostek nie będzie pasował, kierownica, jeżeli była używana z mostkiem który podlinkowałeś powinna pasować. Jeżeli chodzi o sztycę to zależy od średnicy, najłatwiej będzie zmierzyć.
  3. Sporo xtc jest na olx'ie w cenach +-600zł, a rowerki są na tak tanich komponentach, że ewentualna wymiana też nie rujnuje budżetu (wymiana koła to np. koszt w granicach 50zł). Rowerki z decathlona też nie są złym wyborem, aczkolwiek delikatnie odstają jakością w bezpośrenim porównaniu. Na wiek roweru nie ma co patrzeć, często dziecko zdążyło już dawno z niego wyrosło i stoi długo nieużywany.
  4. Link do zdjec: https://goo.gl/photos/cQFJdPjVYij3WvNm8 Zdjecia nieco wyolbrzymiaja wielkosc rys, wszystkie sa powierzchowne, brak glebokich, najczesciej powstaly w wyniku przechowywania.
  5. Zalezy mi tylko na sprawnym zacisku, najchetniej jak najtaniej.
  6. Rama giant XTC kupiona od Giant Polska, w zestawie stery 1 1/2- 1 1/8, na zwykla os z tylu (mozliwosc konwersji na 142x12, brak w zestawie). Uzywana okolo roku do rekreacyjnej jazdy, posiada delikatne zadrapania i otarcia, technicznie w stanie idealnym, naprawde nie jest zmeczona zyciem, ostatni rok przewisiala nieuzywana. Waga okolo 1550g, rozmiar MGratis lozyska Xtr zamontowane od poczatku w ramie lub na zyczenie kupujacego doloze suport sram gxp (delikatnie wygiete jedna z oslonek. Dla zdecydowanego kupca do ramy dokladam sztyce aerozine xp 1.0 w kolorze niebieskim o wadze 192g i cenie detalicznej okolo 200zl z ktora oryginalnie jezdzila rama. Cena 850zl Amortyzator Fox 32 Evolution CTD z zielonymi naklejkami. Identyczny przebieg jak rama, z racji przerwy w eksplatacji zalecalbym oddac go na podstawowy przeglad, z zewnatrz stan bardzo dobry, delikatne obtarcia, przed zdjeciem z roweru pracowal idealnie, nic niepokojacego sie nie dzieje. Os 15mm, blokada z manetka w 3 trybach, na kola 27.5" Cena 750zl Kola 27,5 na piastach Shimano Slx, obreczach Ztr Rapid, o szprychach ciezko mi powiedziec wiecej niz to, ze sa czarne i delikatnie cieniowane, podejrzewam, ze Dt Competition, ale pewnosci nie mam. Kolka zdemontowane z nowego roweru, waga w przedziale 1700-1800g, naklejona fabrycznie zolta tasma Stan's, standardowy bebenek. Cena 750zl Wszystkie ceny podlegaja negocjacji, szczegolnie w przypadku zakupu wiecej niz jednej rzeczy. Istnieje mozliwosc wystawienia na allegro, wysylki i odbioru osobistego w Warszawie. Zdjecia zostana wkrotce dodane, ewentualnie prosze pisac Pw lub w tym temacie.
  7. Posiadam sztycę od tego sprzedawcy https://www.aliexpress.com/store/2447012?spm=a2g0s.9042311.0.0.GUqvCg Ogólnie wykonanie na plus, waga rzeczywiście rewelacyjna, jedyne co to niestety przez własną nieuwagę za mocno ją skręciłem tradycyjną obejmą i zostały ślady. Dosyć mocno zmatowiła się część znajdująca się w ramie, trochę więcej niż np. w ritchey superlogic (oryginalnej kupowanej w canyonie), ale po 2 miesiącach nic się z nią nie dzieje, nie trzeszczy, nie wygina się. Ogólnie za tą cenę zakup na plus. Teraz zamówione 2 pary gripów silikonowych od różnych sprzedawców, aluminiowe śruby do koszyczków na bidon (kupione jako śruby do mocowanie owiewki w skuterze czy coś takiego, 10 sztuk za niecałe 4$) i waga wędkarska. Zastanawiam się jeszcze nad kupnem tytanowych śrub do mostka, miał ktoś styczność jak wypadają jakościowo?
  8. I tu właśnie wychodzi dla kogo jest ten napęd, ja nie potrzebuje dokręcać przy prędkościach +-40km/h, bo zwyczajnie z nikim się nie ścigam i z autopsji wiem jak kończy się wypadek przy 60 na godzinę i nie chce kolejnego roku spędzić w szpitalach. I w związku z tym uważam, że dla mnie taki napęd jest najlepszy. Przy 2x10 trzeba kombinować, zrzucać obiema manetkami, tutaj sprawa jest prosta, chce lżej, zrzucam, chcę ciężej, wrzucam. Jak będę wymieniał zębatkę z przodu wstawie sobie 30 zębów i będzie idealnie. W typowym xc także praktycznie nie ma zjazdów na których będą osiągane takie prędkości, dlatego zawodnikom zazwyczaj wystarczały kasety 10-42, a 10-50 to nawet za dużo. Na tym napędzie np. przy wjeździe na Baranią nie brakowało przełożeń, tam gdzie nie dałem rady podjechać w 90% brakowało techniki.
  9. Ja mam aktualnie 1x11 shimano z kasetą i korbą srama. Z przodu owalne 32 i wystarczało mi to na wycieczkach bez spiny w górach, na mazowszu także nie brakuje mi przełożeń, a ponadprzeciętną siłą na pewno nie grzeszę. Tam gdzie brakowało przełożeń było już na tyle stromo, że przy moim poziomie wytrenowanie równie dobrze mogłem iść. Moje odczucia co do napędu mnie mocno różnią się na różych rowerach. Tam gdzie dawałem radę podjechać na 32/42 na moim anthemie czasami miałem problem z podjazdem trancem 24/36, a czasami lżejsze przełożenie faktycznie dawało przewagę i wjeżdżało się łatwiej. Gdybym miał dodatkowe lżejsze przełożenie na pewno bym nie pogardził, ale na razie nie zamierzam zmieniać, na moje potrzeby wystarcza 1x11 srama.
  10. Podaj jakie stery kupiles, jaki rower itd. bo na razie to ciezko Ci pomoc.
  11. Mam do sprzedania komplet kol na piastach slx, obrecze ztr rapid, naklejona zolta tasma, waga 1700-1800g, cena 750zl do negocjacji.
  12. To może lepiej odeślij je do autoryzowanego serwisu np. cult-bikes. To topowa półka, więc jeżeli nie masz żadnego doświadczenia w serwisowaniu innych amorków to możesz mieć problemy, szczególnie z pełnym serwisem dampera.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...