Skocz do zawartości

sequ

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia użytkownika sequ

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Reaktywny
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

1

Reputacja

  1. Dziękuję wszystkim za rady i cierpliwość. Reba 110 z manetką zakupiona teraz jeszcze koła i można składać sprzęt. Jeszcze raz dzięki.
  2. Tylko te piasty są na 28 szprych, nie wiem czy to nie za mało. Chyba tak zrobię. Ja stwierdzę że za mało to dokupię. Piszecie że dla mnie 350 to zestaw na lata to chyba nie ma co kombinować i tak jak złoże to w całość to tak jak bym sie przesiadł na jakieś lamborghini, albo inny odrzutowiec
  3. @Waza Kilka maratonów w sezonie pewnie popełnię, ale to jest Warmia i Mazury i są to tereny raczej płasko pagórkowate. Na czołowe miejsca raczej nie liczę i traktuję je jako zabawę co nie znaczy, że nie daję z siebie wszystkiego. Zawsze jest ile fabryka dała. Na typowe góry to raczej od święta się wybiorę i będzie to raczej wypad rekreacyjny. @Dokumosa Zaraz sprawdzę jak się ma sprawa z aledrogo z tymi piastami może warto jeszcze wyskubać parę zł, albo tak jak piszesz kupić podstawową imza jakiś czas dokupić 36 czy 54. Nie ukrywam że teraz każdy grosz się liczy, bo od początku dokładam do czegoś lepszego z założonego projektu, ale pewnie każdy tak ma:)
  4. Czyli wszyscy się zgadzają że piasty dt są warte swojej ceny, więc nie ma się co zastanawiac. Powiedzcie jeszcze o co chodzi z tym systemem zapadek. Gdzieś wyczytałem że podstawowe mają 18 zębów i ktoś narzekał ze to za mało, bo czuć mocno ruch jałowy. Dopiero przy 30 iluś lub 54 mam to sens. Prawda to? Czy ja jako amator mam się tym przejmować. Nie wiem czy dobrze to wszystko opisałem i wiecie o co mi chodzi.
  5. A co myślicie o obręczach Accent EXE? Komplet mogę dostać za nieco ponad 300 zł. Waga wydaje się bardzo dobra ale co z trwałością ? @TheJW Koła na 240 to już nie moja liga :), ale mam jeszcze pytanie odnośnie tokenów. Wyczytałem, że do reby wchodzą maksymalnie 3 szt. Możesz mi w łopatologiczny sposób wyjaśnić jak zmienia sie charakterystyka widelca po ich założeniu.
  6. Myślałem nad tymi piastami, bardzo mi się podobają. Mam jeszcze dwa pytania: 1. Jak wygląda serwis tych piast ( trudność , cena)? 2. Czy xm 481 nie będzie za szeroka? Max planuje włożyć oponę 2,25.
  7. Czyli wybrane. Będzie Reba 110 z manetką. @Dokumosa Na pasty chciałem przeznaczyć do tysiąca zł. Nie ma to być jakieś ultra lekkie koła kosztem awaryjności, ale chciałbym żeby do 1800 się zamknęły. Moja waga to 87 kg.
  8. Dziękuje wszystkim za opinie popartymi argumentami. Po waszych wypowiedziach skłaniam sie bardziej do reby. Widzę że większość te 600 zł spożytkowałaby na coś innego. Ja pewnie dołożę ze 4 stówki i będę miał fajny komplet piast. Na koniec mam jeszcze pytanie czy 15 x 110 znacząco poprawia sztywność koła? Pytam, bo tam gdzie chciałem kupić amorka sid występował w wymiarze 110, natomiast reba w obu i mam wybór. Tyl będzie 142, a przód, No właśnie. Większy wybór piast do przodu jest na 100 mm.
  9. No właśnie jest tu poruszona ważna rzecz, mianowicie serwis. Sam nie będę tego robił, mam zaprzyjaźniony serwis któremu to zlecę. Chociaż pewnie dałbym rade, ale jak się kształtuje serwis sida. Oczywiście nie co do złotówki, bo reba widze ze z olejem to jakieś 160 zł. Te 600 zł powiedzmy że przeboleję. Będę się przesiadał z dziesięcioletniego 26 calowca na 29 co prawda dofinansowanego ale zawsze to 26 cali. Cały projekt mam już prawie dopracowany. Zostaje wybór amorka i pózniej piast i chciałbym kupić z głową. Pózniej pewnie za szybko nic nie zmienię. @Dokumosa Pod pojęciem oszukany uważasz, że nie działa czy poprostu jest lepiej z goleniami 35+, a z 32 działa lepiej niż na solo air (chyba taka była poprzednia)? @TheJW Mogę zapytać gdzie nabyłeś swój egzemplarz?
  10. Witam. Skladam nową maszynę na sezon i mam do was pytanie. Czy dla ambitnego amatora jest sens dopłacenia do Sida? Różnica jest ok 600 zł. Czy odczuję różnicę w działaniu tych amortyzatorów? Nowy Sid posiada nową sprężynę i tłumik charger 2, a reba chyba została bez zmian. W obu przypadkach chciałbym kupić 15 x 110. Różnica niemała, można już prawie o jakiś fajnych piastach pomyśleć. Chciałbym poznać Waszą opinie, bo necie mało jest informacji o tegorocznych modelach.
  11. Witam. Orientuje się może ktoś jak wyglada sprawa zakupu canyona w Norwegii. Trzeba tylko podać do dostawy adres norweski i wszystko? Czy tam jeszcze występuje jakiś podatek do cen na stronie czy jak, bo przeliczając to na złotówki to różnice między cenami naszymi a norweskimi wahają się w granicach 2k - 3,7k. Takiego exceed'a sl 7.9 można mieć za 8k, a u nas 10,8k. Za 10 to można mieć 7,9 pro race. Pomijam oczywiście jeszcze koszty transportu do Polski. Jeżeli tak by było to rozbój w biały dzień. Widać, że Polska to bogaty kraj.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...