Skocz do zawartości

KBS

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    47
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Kuba
  • Skąd
    Katowice/Bielsko-Biała

Osiągnięcia użytkownika KBS

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Reaktywny
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

2

Reputacja

  1. KBS

    [RS Pike] Light tune

    Wydaje mi się jednak, że chodzi o tłumik- informacja w instrukcji RSa od str 28: "The Charger Damper™ in Pike® comes with additional shims installed on the piston to allow the rider to modify the rebound tune. If your rebound setting is one or two clicks from open, we recommend changing to a soft tune on the rebound. If your rebound setting is one or two clicks from closed, we recommend changing to a firm tune on the rebound. All Charger Dampers in Pike ship with the Medium Damper Tune installed." https://sram-cdn-pull-zone-gsdesign.netdna-ssl.com/cdn/farfuture/hZYzdZ9U2Df4S43hqyfPt1mx-UoDJ28-MrHuZTbnEl8/mtime:1471624854/sites/default/files/techdocs/gen_0000000004461_rev_e_2014-2017_pike_service_manual_english.pdf
  2. Czy spotkał się ktoś może z RS Pike w wariancie light thune i wie na czym to polega? Czy jest to tylko kwestia zmiany ustawień np. gęstości oleju w tłumiku, czy też może są jakieś różnice techniczne? Taki amor występuje w damskiej wersji Canyona Spectrala https://www.canyon.com/pl/mtb/spectral/2017/spectral-al-6-0-wmn.html
  3. Karbonowy Trek SF 9.6- fajna rama, niezły widelec ale osprzęt przeciętny. Zastanawiam się ile mógłbym odzyskać na sprzedaży niektórych komponentów: -kompletny napęd (przerzutki, manetki, korba, kaseta)- wszystko poza tylną przerzutką (XT) to Deorka. -hamulców Shimano M445, -oraz kółek Bontragera nazwanych Mustang Elite. O ile w przypadku napędu i hamulców określenie przybliżonej ceny jest raczej proste, to w przypadku kółek już nie. Bardzo proszę o pomoc przy wycenie. Link do dokładnej specyfikacji poniżej: http://archive.trekbikes.com/pl/pl/2016/Trek/superfly_9_6#/pl/pl/2016/Trek/superfly_9_6/details
  4. Hej, zrobiłem serwis amortyzatora RS TK 30 Gold wg manuala dostępnego na stronie RSa. Wydawało mi się, że wszystko przebiegło jak należy. Niestety po montażu amortyzatora w rowerze okazało się, że jest problem z działaniem blokady (zdalna z manetki pop lock). Otóż da się zablokować amortyzator, ale z dużo większym oporem niż to było poprzednio, a co gorsze zwolnienie manetki nie odblokowuje amora (linka robi się luźna, ale blokada na goleni amortyzatora się praktycznie nie rusza). Aby odblokować amor, po zwolnieniu manetki muszę jeszcze nacisnąć niebieski element na goleni do którego montowana jest linka (wg instrukcji nazwane jest to remote spool). Spotkał się już ktoś może z takim problemem? Będę bardzo wdzięczny za pomoc.
  5. Z trzech wskazanych modeli, przy raczej płaskim terenie, w grę wchodzi jedynie linia lux. W pozostałych geometria, skok zawieszenia będzie bardziej przeszkadzać niż pomagać. Taka jest moja skromna opinia ;-) Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka
  6. KBS

    [rower] Monteria 29 DRX

    Indiana jest ciekawa. Zastanawia mnie jedynie waga. Niezły amortyzator, opony i osprzęt a waga aż 15 kg... Co tu tyle waży? Rama? Kółka? Jeżeli rama, to taki rower nie jest zbyt przyszłościowy. Taka monteria jest, katalogowo, ponad 1 kg lzejsza Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka
  7. KBS

    [Rower] Focus Black Forest SL

    Pytanie czy bardziej Ci spasuje 29" czy jednak 27,5". Ja bym jednak celował w 29", chociażby ze względu na to, że będziesz się dużo poruszał po płaskim. Zalety i wady kół 26, 27,5 i 29" patrz filmik poniżej.
  8. KBS

    [Rower] Focus Black Forest SL

    Moim zdaniem to sa twarde przełożenia jak na 29" (młynek 28) i potencjalna jazdę w górach. Ale to też zależy od twojej nogi :-) Edit: nie zauważyłem, że kaseta jest 11s z zębatka 40. W takim razie wycofuje się ze stwierdzenia, że za twardo w góry:-) Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka
  9. Nie jestem prosem, więc nie wymagalem sportowej geometrii... Ale nie mogę powiedzieć też, że sylwetka jest wyprostowana. Na pewno daleko jest do roweru krosowego/trekingowego jak niektórzy sugerują. Chociaz muszę przyznać, że przymierzam się do sztycy z 2cm offsetem, żeby móc troszeczke tylek przesunąć do tyłu. I uwaga, rower jest stosnukowo wysoki i przy rozmiarze XL pewnie nie mialbym wystarczajacego (jeżeli w ogóle) zapasu. Nie uważam też żebym na tym rowerze wygladal śmiesznie/dziwne ;p Wada canyona jest to, że nie można pójść do sklepu, przymierzyć się i przyjechać, wtedy nie byłoby wątpliwości czy komuś pasuje czy nie [emoji1] Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka
  10. Osobiście posiadam L przy parametrach 187/87 i jest ok. Przy twoich może być jednak ciut mały, ale może warto spróbować i najwyżej zwrócić Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
×
×
  • Dodaj nową pozycję...