Tak, przykręca się to takim samym kluczem jak do kasety, jednak nie posiadam takiego, podjadę do serwisu, niech sprawdzą czy da radę to dokręcić. Wiesz co, ten rower jest nowy, niby serwis go przed sprzedażą sprawdzał, jednak chyba nie do końca. Ogólnie wszystko w rowerze jest OK, tylko ten mały, ale jednak znaczący mankament.
Zastanawiam się tylko czy to jest problem dokręcenia, czy jednak tej nakładki czarnej, której nie ma z przodu, a z tyłu jest. Może to być to, bo luz jest naprawdę nie duży, i taka nakładka (nie wiem jak to się nazywa, pierwszy raz mam tarcze na center locka), mogłaby rozwiązać problem tego minimalnego luzu.
Możesz mieć rację, że może być słabo dokręcona, podjadę do serwisu w poniedziałek i to sprawdzę, jednak może być to też problem nie dokręcenia, a tej nakładki jak pisałem wyżej. Jednak nie wiem czy ta nakładka nie służy tylko do tego, żeby żaden brud się tam nie dostawał, w każdym bądź razie i tak będę żądał od sklepu tej nakładki tak jak jest z tyłu, w końcu jeżeli się tam znajduje, to czemuś to ma jednak służyć. Na pewno nity nie zą zerwane, bo ten element, gdzie są przymocowane nity tarczy jest stabilny, tylko właśnie on się w mocowaniu piasty delikatnie rusza.
Właśnie ten element co jest widoczny z przodu to chyba jest jak napisałeś Lock Ring, który trzyma tą tarczę, jednak z tyłu jeszcze na tego Lock Ringa jest czarna nakładka, która nie wiem czemu ma służyć, czy tylko zabezpieczyć przed brudem, czy także ją ustabilizować, i u mnie się rusza dlatego, że jej u mnie nie ma.
Dzięki Wam za wsparcie. Mam nadzieję, że to nic poważnego, i pomoże dokręcenie lub ta nakładka (przepraszam, za amatorskie nazewnictwo, ale wczoraj kupiłem ten rower i wcześniej nawet nie słyszałem o żadnych Center Lockach, jadąc nim po lekkich nierównościach zauważyłem, że coś mi dzwoni, dość cicho, nie jest to głośnie dzwonienie, no i co się okazało na pierwszy rzut oka nie ma tej właśnie części co jest z tyłu).