Skocz do zawartości

scaraab

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    136
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

949 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika scaraab

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Reaktywny
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

10

Reputacja

  1. Hejka Pytanko mam: szukam camelbak racebak. Kiedyś były oferowane. Teraz znalazłem S na alle, ale jest za mały. Choć z opisu powinienem się mieścić, to raczej będzie nie komfortowy. No i bukłak ma tylko litr. To w ogóle jeszcze dostępne? Jakieś zamienniki? Potrzebuję koszulkę, najlepiej z siatki lub bardzo cienkiego materiału aby weszła pod koszulkę sponsora. Ktoś coś wie? Mam jeszcze raceface i od biedy ogarnie. Ale patent camela był spoko.
  2. Luz namierzony: wielowypust piasty nie odpowiada idealnie wielowypustowi tarczy. Luz jest tu, i nawet dopier....nie kluczem tarczy do piasty nic nie daje. Taki urok. Temat rozwiązany w moim przypadku. Może kupię inne tarcze jak mi się nie uda tej dobrze odtłuścić - bo temat się pojawił przy tej okazji. XD
  3. ArtGD gdyby klocki się poruszały to i tarcza by się ruszała. Nigdy nie miałem luzu na center locku w żadnej piaście a trochę ich przerobiłem. (XTR, 240, 340, już trzeci komplet miche, mavic 3 komplety crossmaxów, fulcrumy itd.) To pierwszy raz. Rower jest nowy więc idzie do reklamacji. W Fulcrum kiedyś powiedzieli że tak może być, ale to nie był mój przypadek. Zobaczymy co powie producent. Dobrze że mam koła zapasowe.
  4. tak, da się. Ale trzeba jeździć bardzo agresywnie albo dużo ważyć.
  5. Nie rozumiesz. Luz OSIOWY pomiędzy wielowypustem a korpusem a nie boczny. Tarcza dokręcona na sztywno. Jak zacisnę hampla to tarcza stoi a koło robi ruch przód/tył o kilka stopni.
  6. Miche K1 tył. Luz pomiędzy korpusem piasty a wielowypustem dla tarczy. Luz ok 2mm. Skąd dlaczego jak naprawić czy szrot?
  7. Dla tych co im się zdarzy. VarioBike Kraków wie co zrobić. Da się naprawić.
  8. Mam problem. Zrobił się luz osiowy na mocowaniu wózka do korpusu przerzutki. Tam gdzie jest sprężyna naciągowa wózka i w efekcie łańcucha. Śrubami od strony zewnętrznej jak i tej od strony koła nie mogę tego skasować. Powoduje to duże problemy w pracy napędu w środkowej sekcji przełożeń. Oczywiście odkręciłem śrubę maskującą plastikową. Pod nią jest ta właściwa. Prawdopodobny powód znam ale teraz to nie ma znaczenia. Przerzutka jest prosta, hak też, linka nie zacina. Czy luz ten jest do skasowania? Lub jakoś serwisowalny?
  9. SRAM-owskie XX1, generalnie najwyższe linie, są świetne. Trwałe. Mało podatne na naciąganie. Łańcuch u mnie wytrzymuje wytrzymuje spokojnie sezon nawet dwa ostrego ścigania i treningów i kaseta przyjmuje nowy. W testach jak robiliśmy też wypadał świetnie. Jeszcze Campagnolo wypadały bardzo dobrze ale to we wcześniejszych napędach dziesiątkowych. Nie wiem jak dwunastkowe i trzynastkowe.
  10. Hejka Miałem jechać z ekipą na zawody ironbike ale mi się poprzestawiało w rodzinie i pracy i nie dam rady. Mam wejściówkę do odsprzedania z przedsprzedaży. 800Eu w tym jest wszystko: impreza, wyżywienie, noclegi. Jedzie duża ekipa z okolic Krakowa i chłopcy się dogadali na wspólny transport w którym i ja miałem być. Więc koszta mocno w dół. Jeśli ktoś jest zainteresowany proszę o kontakt priv. Kto jedzie to już wiadomość priv. Dogadane mam wszystko z orgiem.
  11. Mam suport press fit SRAM DUB o wymiarach 29x41x92. Oryginał jest nietrwały. Fatalnie uszczelniony od zewnątrz, szybko szlag go trafia i jest drogi. Zakładałem miski TOKEN-a, ale nie z serii ninja bo tego modelu do moich wymiarów nie ma. Czy znacie jakieś inne zamienniki, dobrze uszczelnione z zewnątrz (tu TOKEN jest świetny) i od wewnątrz (tu TOKEN słabo bo to dwie niezależne miski nie połączone uszczelniającym walcem)?
  12. Tak, sprawdzałem, mam, działa. Miałem KCNC 9-52 kupioną do przerzutki XX1 10-50 - chodziło bez problemów. Mam teraz kasetę garbaruk 10-52 na bębenek shimano mikrospline (koła miche k1 pod shimano - nie chciałem zmieniać bębenka bo drogi) teoretycznie do przerzutki shimano. I działa bezbłędnie. Nie zmieniałem odchylenia przerzutki, nie zmieniałem kółeczek w wózku przerzutki, delikatnie tylko korygowałem naciąg linki - to wszystko. Łańcuch plus jedno ogniwo względem 10-50 bo dołożyłem też na korbę zamiast 32 zęby to 34. Tu masz mój wątek:
  13. Potwierdzam - force są niebezpieczne. Rok temu niemal przez nie straciłem życie na singlu/półce skalnej. Wiem że stary temat ale chyba warto odpisać. Nie polecam. Choć co do trwałości nie mam większych zastrzeżeń - trzy lata działały. Do puki blokowanie się pedałów miało miejsce na naszych trasach w Polsce to kij - tu się po półkach skalnych nie jeździ. Ale już w Alpy, Dolomity dały mi aż za mocno do myślenia...
  14. Hejka Do tej pory jeździłem na ori Shimano i jakieś cztery lata temu zmieniłem na Force bo ważyły tyle co XTR i były połowę tańsze. Niestety mają bardzo niebezpieczną cechę: przednia część "wpinacza" jest podzielona na dwa elementy które o pewnych okolicznościach haczą but i nie raz można wyp...nić a raz niemal (zeszły rok Alta Via race) straciłem życie na takim jednym singlu: przepaść ok 50m w dół. Więc idą do zmiany. I teraz: w shimano bardzo pasują mi: luz roboczy, sposób pracy i wpinania. Mniej pasuje mi waga ale cranków nie kupię bo mi padały max po 2-3 miesiącach jazdy. Cel: mocne ściganie. Parametry pożądane: niska masa, bezpieczeństwo, miło by było aby cena była niższa jak XTR, wytrzymałość, system kompatybilny z Shimano SPD. Na tapecie mam takie produkty: Shimano PDM 9100, Time ATAC XC4, Xpedo M force, Union SP5600, XLC PD-S05. Na alle są wszystkie. 310g z parę pedałów XTR zakładam górną granicę wagi. Proszę użytkowników poszczególnych typów pedałów, bądź mechaników o wypowiedź które są warte uwagi. Shimano wytrzymywały u mnie wszystko (kiedyś XTR to była 540), Force też ogólnie trwałość spoko (3 lata jazd i teraz już raczej wymiana z powodu ogólnego zużycia) Cranki to dno: miałem dwa razy i jedne od nowości miały zwalone łożyska drugie padły (zmielone wnętrze) po może 2-3 m-cach jazdy i były nie do odratowania. Dzięki za odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...