Skocz do zawartości

[Rower] Lazaro Integral V


Rekomendowane odpowiedzi

Jutro zostanie wysłany do mnie rower 17" i opisze po złożeniu jak wygląda sprawa wygody i  odległości od klejnotów.

na razie zrobiłem mała symulację prezentującą różnice w rozmiarach.

wnioski:

1. im mniejsza rama tym wyżej podniesiony mechanizm korbowy.

2. wysokość kierownicy nie zmienia się

3. odległość od kierownicy nieznacznie mniejsza

 



post-162974-0-85897000-1366036106_thumb.jpg

 

post-162974-0-85897000-1366036106_thumb.jpg

Edytowane przez szurek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@szurek

 

1. im mniejsza rama tym wyżej podniesiony mechanizm korbowy. 2. wysokość kierownicy nie zmienia się 3. odległość od kierownicy nieznacznie mniejsza

czyli jesli dobrze kombinuję (poprawcie mnie jeśli się mylę bo jestem totalną lamą w tematach rowerowych) to mimo wszystko chyba lepiej wybrać większą ramę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam 180 cm wzrostu i  Integrala z ramą 19 cali. Do mojego wzrostu jest dobrana idealnie, choć między ramą a workiem mam tylko parę cm luzu. Także 19" polecam od 180 cm wzwyż. Poniżej myślę, że 17 będzie ok. Dziś przejechałem pierwsze parę km i jestem zadowolony. 

 

1. Na prostym śmiga bardzo fajnie (tu nie trzeba się rozpisywać) 30 km/h po dziurawym asfalcie, bez specjalnego wysiłku.

2. Ścieżki leśne ubite bardzo dobrze, pagórki 0 stresu :) slalom między drzewami przy niemałej prędkości to żaden problem.

3. Piasek tu oczywiście rower ze względu na węższą oponę radzi sobie gorzej niż mtb, ale da się przejechać.

 

Podsumowując przesiadka z mtb nie sprawiła mi żadnego problemu (choć obawy były). Rower radzi sobie praktycznie na każdym podłożu, ale pamiętajcie że to nie góral, pewnych ograniczeń nie da się pokonać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Przebrnąłem przez cały temat.

 

Pytanie do kolegi WhiteMamba lub wszystkich którzy mają styczność z tym modelem (ewentualnie polecić coś innego)

 

Czy kupiłeś ten rower (Lazaro Integral V3)

http://allegro.pl/king-of-the-road-2013-lazaro-integral-v3-na-alivio-i3159663033.html

 

Kilka kwestii bo mnie nurtują:

-Wymieniałeś jakieś podzespoły po zakupie (narzekali na kiepskie klocki, siodełki)

 

-Jak wygląda kwestia blokowania amortyzatora? Jest czy tylko regulacja twardości

 

-Wrzuć real foto jak możesz.

 

Pozdr

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jak wygląda kwestia blokowania amortyzatora? Jest czy tylko regulacja twardości

Ludzie, co wy macie z tą twardością? NEX 4110 ma tylko jedną sprężynę w prawej goleni i tylko i wyłaćznie jedno pokrętło do regulacji napięcia wstępnego nie jest to regulacja twardości!

Jak się blokuje model który można sobie zamówić? Po prostu przekręcasz dźwignię i amortyzator jest praktycznie sztywny, posiada niewielkie ugięcie kilkumilimetrowe raczej jako luz roboczy, to normalne zjawisko. Blokowanie przełącza się po zejściu z roweru, amortyzator nie może być napięty w tym czasie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie zauważyłem, dzięki :) http://imageshack.us...4/81759350.jpg/

 

Wygląda fajnie (nawet po dodaniu bagaznika i błotników) 

 

Kupowałeś u tego Gościa?

http://allegro.pl/king-of-the-road-2013-lazaro-integral-v3-na-alivio-i3159663033.html

 

Mam do niego nie daleko, więc podjadę i przymierzę rowerek ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem do pani Ani pod nr podany w aukcji (bardzo miła rozmowa), wymieniłem jeszcze błotniki z tych sportowych na pełne takie jak w rowerze na aukcji z rowerem tourney.

zadzwoniłem i zapytałem o dostępność rozmiaru i koloru który mnie interesuje i jeszcze pogadałem i błotnichachi zapytałem o możliwość wymiany amortyzatora.

jutro powinieniem mieć 17"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pryk piszesz rzeczy oczywiste. Nie wiem jak u Was ale w moim mieście ścieżki rowerowe są przecinane drogami ze sporymi krawężnikami (coś około 5cm). Poza tym dużo jeżdżę po drogach z płyt betonowych i "kocich łbów". Dlatego nawet jakbym miał blokadę amorka to bym jej nie używał. Ale to przecież każdy wie co mu potrzeba, dla mnie blokada jest zbędna :P

Piehursson ja mam błotniki z chromoplastu firmy Orion. Podobno włoskie :) Chlapacze oczywiście są zdejmowane. Są leciutkie i nic nie stukają nawet na nierównościach. Tak więc polecam.

 

Pytanie do użytkowników Integrala: też tak macie że wszystkich rowerzystów wyprzedzacie? Jakoś wolno wszyscy jeżdżą   :icon_lol:  :002:  :icon_lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba zatem też wezmę pełne błotniki :)

Mam jeszcze pytanie, ma ktoś białą wersję V3? Zastanawiam się nad kolorem.

Poprosiłem sprzedawcę o przesłanie jakichś "surowych" zdjęć ale odpisał, że dysponuje tylko tymi z allegro. Niestety zdjęcia studyjne nie oddają kolorów. Czarny wygląda tak samo jak grafitowy a biały wygląda na kremowy.

Gdyby ktoś miał zdjęcia w świetle dziennym to mam prośbę o umieszczenie :) Czarny, grafit, biały - każdy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...