Skocz do zawartości

[Rower] Lazaro Integral V


Rekomendowane odpowiedzi

@Piehursson, @nedved

 

Rower otrzymałem ok 17. Po zamontowaniu koła i kierownicy  uczom moim ukazał sie czarny Lazaro Integral V rozmiar 19"

Stojąc na pełnych stopach i na boso w domu ramę miałem pod samymi jaj...mi. Kierownica jest trochę daleko.

Mam 176 cm wzrostu, nie wiem jakie długie nogi bo nie mierzyłem.

Jutro zamwiam drugi rower w rozmiarze 17" bo ten wydaję sie za duży. Jak przyjdzie 17" to wtedy zdecyduję sie na jeden a drugi odeślę bo innego sposobu nie ma.

Jakośc wykonania i wygląd roweru godny polecenia.

mam tylko trzy uwagi:

1. kierownica wydje się trochę zbyt wąska ale to może być subiektywne odczucie w starej Blachi miałem ok 10cm szerszą.

2. miałem problem z wyregulowaniem przedniego hamulca po zamontowaniu koła ale to może mój brak umiejętności.

3. wymieniony amortyzator na SF11-NVX MLO 700C z blokada skoku po zablokowaniu wykazuje pene luzy ok 3mm (może to normalne?)

 

podsumowanie:

zamawiam 17" i wtedy porównam który jest bardziej odpowiedni. jeśli jest ktoś z okolic Gorzowa i jest zainteresowany mogę odsprzedac, bo podejrzewam, że zdecyduję sie na 17"

Edytowane przez szurek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3. wymieniony amortyzator na SF11-NVX MLO 700C z blokada skoku po zablokowaniu wykazuje pene luzy ok 3mm (może to normalne?)

 

 

 

Tak to normalne, przypominam, że nie wolno blokować amortyzatora pod obciążeniem, blokadę włączasz po zejściu z roweru w maksymalnym rozprężeniu amora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro zostanie wysłany do mnie rower 17" i opisze po złożeniu jak wygląda sprawa wygody i  odległości od klejnotów.

na razie zrobiłem mała symulację prezentującą różnice w rozmiarach.

wnioski:

1. im mniejsza rama tym wyżej podniesiony mechanizm korbowy.

2. wysokość kierownicy nie zmienia się

3. odległość od kierownicy nieznacznie mniejsza

 



post-162974-0-85897000-1366036106_thumb.jpg

 

post-162974-0-85897000-1366036106_thumb.jpg

Edytowane przez szurek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@szurek

 

1. im mniejsza rama tym wyżej podniesiony mechanizm korbowy. 2. wysokość kierownicy nie zmienia się 3. odległość od kierownicy nieznacznie mniejsza

czyli jesli dobrze kombinuję (poprawcie mnie jeśli się mylę bo jestem totalną lamą w tematach rowerowych) to mimo wszystko chyba lepiej wybrać większą ramę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam 180 cm wzrostu i  Integrala z ramą 19 cali. Do mojego wzrostu jest dobrana idealnie, choć między ramą a workiem mam tylko parę cm luzu. Także 19" polecam od 180 cm wzwyż. Poniżej myślę, że 17 będzie ok. Dziś przejechałem pierwsze parę km i jestem zadowolony. 

 

1. Na prostym śmiga bardzo fajnie (tu nie trzeba się rozpisywać) 30 km/h po dziurawym asfalcie, bez specjalnego wysiłku.

2. Ścieżki leśne ubite bardzo dobrze, pagórki 0 stresu :) slalom między drzewami przy niemałej prędkości to żaden problem.

3. Piasek tu oczywiście rower ze względu na węższą oponę radzi sobie gorzej niż mtb, ale da się przejechać.

 

Podsumowując przesiadka z mtb nie sprawiła mi żadnego problemu (choć obawy były). Rower radzi sobie praktycznie na każdym podłożu, ale pamiętajcie że to nie góral, pewnych ograniczeń nie da się pokonać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Przebrnąłem przez cały temat.

 

Pytanie do kolegi WhiteMamba lub wszystkich którzy mają styczność z tym modelem (ewentualnie polecić coś innego)

 

Czy kupiłeś ten rower (Lazaro Integral V3)

http://allegro.pl/king-of-the-road-2013-lazaro-integral-v3-na-alivio-i3159663033.html

 

Kilka kwestii bo mnie nurtują:

-Wymieniałeś jakieś podzespoły po zakupie (narzekali na kiepskie klocki, siodełki)

 

-Jak wygląda kwestia blokowania amortyzatora? Jest czy tylko regulacja twardości

 

-Wrzuć real foto jak możesz.

 

Pozdr

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jak wygląda kwestia blokowania amortyzatora? Jest czy tylko regulacja twardości

Ludzie, co wy macie z tą twardością? NEX 4110 ma tylko jedną sprężynę w prawej goleni i tylko i wyłaćznie jedno pokrętło do regulacji napięcia wstępnego nie jest to regulacja twardości!

Jak się blokuje model który można sobie zamówić? Po prostu przekręcasz dźwignię i amortyzator jest praktycznie sztywny, posiada niewielkie ugięcie kilkumilimetrowe raczej jako luz roboczy, to normalne zjawisko. Blokowanie przełącza się po zejściu z roweru, amortyzator nie może być napięty w tym czasie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie zauważyłem, dzięki :) http://imageshack.us...4/81759350.jpg/

 

Wygląda fajnie (nawet po dodaniu bagaznika i błotników) 

 

Kupowałeś u tego Gościa?

http://allegro.pl/king-of-the-road-2013-lazaro-integral-v3-na-alivio-i3159663033.html

 

Mam do niego nie daleko, więc podjadę i przymierzę rowerek ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...