Skocz do zawartości

[7960g] Giant XTC Carbon by bartekxc


bartekxc

Rekomendowane odpowiedzi

Oto mój rower na sezon 2010.W planach miał ważyć o jakieś 200g mniej ale z racji że od tygodnia jestem bezrobotny muszę się wstrzymać z dalszym odchudzaniem.

 

Bar Plugs: (Korki do kierownicy) –Prasowany korek - 4g

Bottle Cage: (Koszyk na bidon) – Specialized - 36g

Brake (Front): (Hamulec przedni) –Formula R1 - 164g

Brake (Rear): (Hamulec tylny) –Formula R1 - 180g

-Rotor: (Front): (Tarcza prz.) –Hope 160mm alu spider - 90g

-Rotor: (Rear): (Tarcze tyl.) - Hope 140mm alu spider - 70g

-Rotor bolts: (Sruby moc. tarcze) - 12x ti - 13g

-Rear Adapter: (Adapter 140mm) Hope + 2xTi m6x20 - 20g

Caliper bolts: (Sruby zac.) – 4xTi- 9g

Cables: (Pancerze i linki) -Nokon- 69g

Cassette: (Kaseta) -Shimano XTR M-970,11-32 - 224g

Chain: (Lancuch) – Shimano XTR CN7701- 267g

Crankset: (Korby) – Shimano XTR M-960 Tuned+Suport XTR 746g

Derlr (Front): (Przerzutka przednia) –Shimano XTR M-970 DS Tuned - 138g

Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) –Shimano XTR M-952 Long cage- 231g

Fork: (Widelec) –Manitou R7 MRD 80mm- 1306g

Frame: (Rama) –Giant XTC Carbon S- 1348g

Grips: (Gripy) –No name- 16g

Handlebar: (Kierownica) –Mortop Earldom- 84g

Headset: (Stery) –Giant TCR- 64g

Pedals: (Pedaly) –Exustar E-PM25Ti- 206g

Seat: (Siodlo) – Selle Italia Flite TT- 167g

Seatpost: (Sztyca)-KCNC Ti PRO LITE Scandium 350mm - 136g

Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) -Giant- 29g

Shifters: (Manetki) – Shimano XTR M-952- 226g

Skewers: (Zaciski kol) -KCNC- 45g

Spacers: (Podkladki pod mostek) –Carbon 3mm- 3g

Starnut: (Gwiazdka) –No name Tuned- 7g

Stem: (Mostek) –Smica Lite Pro 6xTi Bolt- 96g

Tire (Front): (Opona przednia) –Maxxis Flyweight 330 1.95- 318g

Tire (Rear): (Opona tylna) – Schwalbe Racing Ralph 2.1-409g /Maxxis Flyweight 330 1.95- 320g

Top Cap: (Top cap) -Boplight- 4g

Tubes: (Detki) –No Tubes Sealant 1x60ml 1x50ml,2x valve,2x yellow tape - 132g

Wheel Front: (Kolo przednie)

-Hub: (Piasta) –Mack 32H- 92g

-Rim: (Obrecz) –No Tubes ZTR Podium MMX 32H- 288g

-Spokes: (Szprychy) –DT Revolution 16x262mm,16x266mm- 142g

-Nipples: (Nyple) -Pilar- 10g

-Rim tape: (Opaska) –wliczona w zestaw uszczelniający - 0g

Wheel Rear: (Kolo tylne)

-Hub: (Piasta) –Mack 32H- 220g

-Rim: (Obrecz) - No Tubes ZTR Podium MMX 32H - 289g

-Spokes: (Szprychy) –DT Revolution 32x264mm- 141g

-Nipples: (Nyple) -Pilar- 10g

-Rim tape: (Opaska) - wliczona w zestaw uszczelniający - 0g

 

Total: 7960g

 

557133b01ec2f25bmed.jpg

6c283d07b3accc32med.jpg

 

Więcej zdjęć: http://picasaweb.google.com/bartekxc/GiantXTCCarbon#

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zajefajna maszyna :thumbsup:

Trochę pstrokata, ale za to wydaje się bardzo solidna (jak na tę wagę :)).

Ramę widziałbym tu rozmiar większą, trochę zaburza ogólny imidż, ale wiem, l-b przede wszystkim...

 

Życzę udanego użytkowania !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

"4. Jeśli jakieś podzespoły przeszły tuning, nie zapomnij o tym napisać w specyfikacji lub opisz modyfikacje w dziale komponenty."

 

Korba i gwiazdka ... :whistling:

 

Kolejne pytanie, nie obawiasz się kierownicy ... ?

 

Generalnie fajna maszyna tylko te siodło ..... :P Wygląda tak turystycznie ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratuluje zacna waga.

 

Tak jak pisal Lookas wiecej szczegolow, mniemam ze zebatki korby oryginalne? Jesli tak to 32/32 wydaje sie troche ciezkim przelozeniem, gdzie nim zamierzasz jezdzic/startowac?

 

Czerwone wstawki R1-ow lekko zaklocaja kolor.

 

Jak widze Macki to sie wkurzam ze bralem piasty Tune, moze nastepnym razem....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do gwiazdki to zostały w niej spiłowane skrzydełka i nit łączący oba skrzydełka.

W korbie tuningowi zostały poddane zębatki spiłowałem je dość znacznie i "wypiłowałem" nowe prowadnice dla łańcucha.Sztywność korby jak i zębatek się nie zmieniła a przerzutki moim zdaniem wchodzą lepiej niż ze standardowymi zębatkami.http://picasaweb.google.com/bartekxc/GiantXTCCarbon#5453038508444953746

W przedniej przerzutce zostało odcięte prowadzenie linki dolnym ciągiem http://picasaweb.google.pl/bartekxc/GiantXTCCarbon#5453419036642017458

Z kierownicy jak na razie jestem bardzo zadowolony mimo tak niskiej wagi jest naprawdę sztywna.

A co do siodełka to wiem że nie wygląda zbyt ładnie ale za bardzo nie mam go na co wymienić,tune mi się nie podoba,Saevid jest twardy,SLR carbonio jest ok ale carbonowe pręty mogą nie wytrzymać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratuluje zacna waga.

 

Tak jak pisal Lookas wiecej szczegolow, mniemam ze zebatki korby oryginalne? Jesli tak to 32/32 wydaje sie troche ciezkim przelozeniem, gdzie nim zamierzasz jezdzic/startowac?

 

Czerwone wstawki R1-ow lekko zaklocaja kolor.

 

Jak widze Macki to sie wkurzam ze bralem piasty Tune, moze nastepnym razem....

Na 32/32 będę startował w Pucharze Tarnowa i maratonach ŚLR,zresztą już w zeszłym sezonie tak jeździłem.

Na bardziej górskie maratony prawdopodobnie będę musiał zakładać małą zębatkę.

 

Doskonale zdaje sobie z tego sprawę że czerwone wstawki w R1 zakłócają kolor ale nie miałem już czasu anodować ich na złoto.

 

Ile czasu zajęło Ci robienie tego projektu i skąd wytrzasnałes ta rame bo szukam własnie xtc..

 

Rower zacząłem składać od Listopada z tym że samą ramę miałem już od września,zakupiłem ją w Twomarku.

Najwięcej problemów miałem ze znalezieniem białej R7'ki 80mm tylko pod tarcze z rocznika 08/09,na szczęście trafiła się w Austrii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...