Skocz do zawartości

[10000g] Spec Stumpjumper 2009 Custom


Mendoza

Rekomendowane odpowiedzi

Rogi zdjęte bo strasznien mnie wpieniało ciągłe dokęcanie.

Mam zamiar wrzucić risera pewnie monkey lite...rogi nie kompatybilne.

Ja jestem turist, jeżdze maratony, pewnie w 2010 wezmę udział w pucharze Tarnowa.

Zobaczymy jak z czasem bo tu najwiekszy deficyt...

Edytowane przez Mendoza
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyhaczyłem właśnie 2szt Supersonic Speed 2,3 o wadze razem ok 810 gram.

To znaczy że na oponach nie wzrośnie waga:)

Właśnie do mnie idą.

To będzie na kołach zalane, tylko mam dylemat czy 2,3 podejdzie pod Olympici ....Podobno z biedą tak...

Mam nadzieje że będzie git.

Teraz został tylko wybór lekkich tarcz 180 przód / 140 tył.

No i dylemat aerolite czy cx ray trwa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak serwis gwarancyjny może i tylko w stolicy....

Z tego co wiem wilu mechaników miało szkolenia z serwisowania FOXa i mają na to certyfikaty.....

 

A co do tarcz to będą 180/160 Ashimy 08....

 

Oponki Conti nie podeszły pod płyn, klapa.....

 

Podeszły s-worksy z tym, że na drugi dzień chciałem sprawdzic jak trzymaja i zobaczyłem flaki...

 

Nie uszczelniłem zawora i pewnie tu jest problem.

 

Macie jakis patent na ten zawór?

Edytowane przez Mendoza
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chce 180 bo zdarzają mi sie niemiłosierne zjazdy a lubię mieć wtedy kontrole..

 

-Mleczko stan no tubes

-Obręcze ztr olympic 347

-zawór tez Stana

-oponki jak powyżej

 

Słyszałem że zawór można pianka uszczelniająca potraktować, ale trochę mi

to fuszerą zalatuje.

 

a z tymi certyfikatami miałem na mysli to

 

http://www.cult-bikes.com/FoxListaSerwisow.htm

 

jak się okazuje Tarnowa tu nie ma....

 

a szwagier mi tak o tym przekonująco opowiadał heheheh

Edytowane przez Mendoza
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taśma jest stana, a zalewajka była robiona w serwisie.

Może za mało wlaliśmy ?

No ale flaczek jest bez 2 zdań.

 

One more thing....

 

Chris wgryzłęm sie trochę w temat tuningu masterpiece i nie jestem pewien.

Heniu z LB ma wykonać tylko dolne łódeczki i do tego walec ti nie będzie pasował.

Czy dobrze rozumiem że rezygnujecie z górnej łódki i mocujecie bezpośrednio do prętów siodełka?

 

możesz mi rozjaśnić?

 

pozdro..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie tak, rozwiazanie bez gornego mocowania thomsona z waleczkami lub poprzeczkami jest sprawdzone.

Jedyna rzecza do urwania bylo oryginanle kowadlaste podparcie.

Ja myslalem o poprzeczkach kcnc daja wieksza powierzchnie styku z pretami siodla ale ze bede mial setback taki patent nie przejdzie bo nie ma szans zeby ustawic poprzeczke prostopadle na precie.

 

Zamowilem juz walki u Macka, Heniowa lodka gdzies w drodze, jak bedzie wszystko na miejscu bede wiedzial jakiej dlugosci kupic sruby oczywiscie ti i to caly przepis na ok 150g masterpiece.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O jakich walcach mowisz?

 

Ja mowie o takim zestawie zdjecie z galerii lb

 

thomson.th.jpg

 

Sztyca, te czerwone cos to sa walki Macka i dolne mocowanie Thomsona.

 

Na tych obreczach duzo latwiej uszczelnia sie niz np na crossmaxach sl. Ogladnij sobie video ze strony stana, na forum jest gdzies temat o zalewaniu, ciezko cos jeszcze do tego wszystkiego dodac.

 

Chyba kazdy mial problemy w pierwszych podejsciach do tematu, potem to myk, myk i opona siedzi :)

Chociaz i tutaj nie ma regul szczegolnie z nowymi oponami, raz trzyma przez tydzien innym razem flak na drugi dzien po zalozeniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodziłom mi o to że mam juz śruby mocujące ti do masterpiece

z nakrętkami standardowymi w kształcie walca a w takiej konfiguracji musze mieć i góre i doł z carbonu...

Zatem Thomson będzie teraz ważył w granicach 178 -179 gram.

 

Myślałem o wymianie siodła na białego tune ale jakoś mi sie wydaje że będzie zbyt słodko.

na razie pozostało tylko zamontować tarcze i można śmigać.

 

Zastanawiam się nad wymianą kompletu śrub w ramie na ti? co o tym sądzicie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zalozysz ti zestaw, taki jaki masz, to waga powinna byc 181g.

 

Sruby zawieszenia tez bede wymienial ale jak na razie te co odkrecam sa juz ti, myslalem ze wszystkie sa stalowe.

Wiec nie bedzie takich wielkich oszczednosci.

 

Teraz szukam kogos kto mi takie w ti wykona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z zalewaniem to tak niestety jest, ja Conti MK dopiero po 3 podejściu uszczelniłem, tak było jak "mleczne sito" :-), powinno podejść próbuj, a faktycznie nieszczelność był i powietrze schodziło po pierwszych razach ale później trzymało. Dla mnie Stan's i No'tube mają wadę 4 miechy to wytrzymuje później kicha..., chce spróbować Hutcha który ponoć daje 2 lata na niezasychanie, tylko ciekawe jak z uszczelnianiem... :-)

 

Pojawił się też jakiś wynalazek w postaci pianki z Włoch i ponoć ma trzymać rok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koła zważone wczoraj wraz z kasetą xtr 970 11-34 oraz taśmą i wentylem notubes ważą 1613 gr.

Wynik niezły.

Tarcze jeszcze nie są założone więc nie mam jeszcze problemu z XTR w tyłu.

Mam nadzieje że jakoś to ogarne.

Na Thomsonie dzięki zestawowi śrub z Vincere mam wagę 179 gr

 

20100104164.th.jpg

 

Szprychy to niestety na razie nie są cx ray tylko cieniowane Sapim ale zobaczymy czy będą jakies problemy.

Jesli tak to tylne koło zaplote na cx-ach.

 

Dzisiaj drugie podejście zalewania s-worksów, zobaczymy czy wytrzymają do jutra...

Edytowane przez Mendoza
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pan Piotrek krzyknął wstępnie ok. 150 PLN.

Ale mówił że to jest wstępne wyliczenie i że się jeszcze zastanowii.

 

Chciałbym zejść wkońcu poniżej 10 kg ale zalewająć s-worksu jestem w plecu jakieś 220 gr.

Ale juz postanowione.

 

Będzie troche pod górkę, ale pare rzeczy podłubie , wymienie śrubki, zaciski ramę i będzie ok :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...